• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 66 z 244
  • 1
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 244

 #431315  autor: macOS22
 23 wrz 2010, 18:37
7 listopada kończy mi się umowa w plusie, okres rozliczeniowy mam do 8 listopada, patrząc się na ich ofertę chciałbym się przenieść do playa, interesuje mnie szczególnie LongPlay Internet 69. Chcę to taryfę, bo nie dzownie za dużo, a chciałbym wymienić już telefon na jakiś, który spełnia moje oczekiwania(Wave, albo Galaxy S), a w plusie to taki Wavie przy moim abonamecie(100zł) kosztuje 500zł, co jest dla mnie ceną z kosmosu.

Moje pytanie brzmi następującą, czy potrzebuję zaświadczenia z uczelni, jeżeli jestem studentem, czy wystarczy ostatnia faktura z plusa(jestem w nim już 4 lata), jak wygląda procedura przeniesienia numeru i kiedy właściwie mam się udać do salonu playa(bliżej listopada, czy jeszcze przed wypowiedzeniem umowy w plusie). Acha i mam jeszcze takie pytanie, czy wogóle mam szanse dostać tego Wave, bo słyszłem, że w playu jest strasznie ciężko z telefonami "topowymi"?
Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję

ericsson A1018S→alcatel OT101→nokia 3210→siemens CX 65→motorola L7→se K750i→n95→??

 #431321  autor: Raul
 23 wrz 2010, 19:10
Mam wybrane Play Fresh Darmowe rozmowy i SMSy w Play i wszystkie połączenia do Play mam płatne! Co to ma być?
Zgłoszenie 22023474.
Wybrałem opcję Play Fresh Darmowe rozmowy i SMSy w Play , doładowałem za 30 zł i całą kasę mi zeżarło w kilka dni!

 #431341  autor: qper
 23 wrz 2010, 20:05
ukefake pisze:
kamyk_w pisze:gdy próbujesz zadzwonić właśnie na ten numer, to słychać "podany numer nie istnieje"
a dokladnie w których sieciach występuje taki komunikat (w3, stacjonarne, play)?

Wszystkie te problemy pojawiły się po wprowadzeniu upragnionej notki.

Ja osobiście też mam problemy z komunikatami a raczej z ich brakiem.
Oczywiście dział techniczny nie widzi problemów i każde podawać przykłady.

Sprawę już załatwiam przez Play4you1 i nagrałem specjalny filmik prezentujący problemy.

Dodatkowo wczoraj chciałem mojej mamie wyłączyć notkę za pomocą smsa.
Pomimo upływu 24 h notka nadal działa - a powinna być wyłączona w ciągu 8 h.

I tak się to wszystko toczy. Nie wiem czy jest coś, co w tej chwili działa dobrze.

- play 24 więcej nie działa, niż działa. Jak już działa, to strony ładują się z prędkością "światła"
- menu *111# działa jak chce, czasami nie można dojść do wybrane opcji bo wyrzuca.
- przy zmianie taryfy wyskakuje komunikat odpowiedź sieci nieznana, a i tak taryfa zmieniona.
- Wczoraj włączyłem pakiet tanie Internet i nie otrzymałem żadnego komunikatu zwrotnego (że usługa włączona zostanie w ciągu 24h). Wstrzymałem się z ponownym wklepanie kodu i słusznie bo jednak pakiet aktywowali. Gdybym wbił jeszcze raz komunikat to miałbym 2 pakiety.
- komunikatów przy połączeniu w freshu brak
- notki wyłączyć się nie da - mówię o systemie SMS.
- STATUS notka, nie działa od pierwszego dnia wprowadzenia.

długo można wypisywać problemy ale interesuje mnie tylko jedno

KIEDY to zacznie normalnie działać? Przecież tak się długo nie da.
Ja rozumiem, że ze względu na niższe ceny jakość jest gorsza ale bez przesady.

[ Dodano: 2010-09-23, 20:05 ]
ukefake pisze:
kamyk_w pisze:gdy próbujesz zadzwonić właśnie na ten numer, to słychać "podany numer nie istnieje"
a dokladnie w których sieciach występuje taki komunikat (w3, stacjonarne, play)?

Wszystkie te problemy pojawiły się po wprowadzeniu upragnionej notki.

Ja osobiście też mam problemy z komunikatami a raczej z ich brakiem.
Oczywiście dział techniczny nie widzi problemów i każde podawać przykłady.

Sprawę już załatwiam przez Play4you1 i nagrałem specjalny filmik prezentujący problemy.

Dodatkowo wczoraj chciałem mojej mamie wyłączyć notkę za pomocą smsa.
Pomimo upływu 24 h notka nadal działa - a powinna być wyłączona w ciągu 8 h.

I tak się to wszystko toczy. Nie wiem czy jest coś, co w tej chwili działa dobrze.

- play 24 więcej nie działa, niż działa. Jak już działa, to strony ładują się z prędkością "światła"
- menu *111# działa jak chce, czasami nie można dojść do wybrane opcji bo wyrzuca.
- przy zmianie taryfy wyskakuje komunikat odpowiedź sieci nieznana, a i tak taryfa zmieniona.
- Wczoraj włączyłem pakiet tanie Internet i nie otrzymałem żadnego komunikatu zwrotnego (że usługa włączona zostanie w ciągu 24h). Wstrzymałem się z ponownym wklepanie kodu i słusznie bo jednak pakiet aktywowali. Gdybym wbił jeszcze raz komunikat to miałbym 2 pakiety.
- komunikatów przy połączeniu w freshu brak
- notki wyłączyć się nie da - mówię o systemie SMS.
- STATUS notka, nie działa od pierwszego dnia wprowadzenia.

długo można wypisywać problemy ale interesuje mnie tylko jedno

KIEDY to zacznie normalnie działać? Przecież tak się długo nie da.
Ja rozumiem, że ze względu na niższe ceny jakość jest gorsza ale bez przesady.

 #431352  autor: uwazny
 23 wrz 2010, 20:41
qper pisze:Sprawę już załatwiam przez Play4you1 i nagrałem specjalny filmik prezentujący problemy.
Czytając jakiś czas już ten wątek obstawiam iż odpowiedzi na Twoje problemy będą wyglądały następująco:) Jeśli inaczej to proszę mnie wyprowadzić z błędu:): Uwaga będę ironizował :lol:
qper pisze:Dodatkowo wczoraj chciałem mojej mamie wyłączyć notkę za pomocą smsa.
Pomimo upływu 24 h notka nadal działa - a powinna być wyłączona w ciągu 8 h
Odp.: Nie mamy żadnych informacji o nieprawidłowym działaniu tej usługi. Najlepiej będzie jak to zgłosisz.
qper pisze:- play 24 więcej nie działa, niż działa. Jak już działa, to strony ładują się z prędkością "światła"
Odp.: Nie mamy żadnych informacji o nieprawidłowym działaniu naszej strony. Najlepiej będzie jak to zgłosisz. Jeśłi chodzi o wolne ładowanie strony to sprawdź to u swojego operatora internetu.
qper pisze:- menu *111# działa jak chce, czasami nie można dojść do wybrane opcji bo wyrzuca.
Odp.:Nie mamy żadnych informacji o nieprawidłowym działaniu. Sprawdź swój telefon oraz udaj się do salony w celu sprawdzenia karty sim.
qper pisze:- przy zmianie taryfy wyskakuje komunikat odpowiedź sieci nieznana, a i tak taryfa zmieniona.
Odp:. tak jak w poprzednim przypadku problem może leżeć w Twoim telefonie - sprawdź go bo nie mamy żadnych informacji iż są takie kłopoty. Jeśłi to nie pomoże zrób zgłoszenie.
qper pisze:- Wczoraj włączyłem pakiet tanie Internet i nie otrzymałem żadnego komunikatu zwrotnego (że usługa włączona zostanie w ciągu 24h). Wstrzymałem się z ponownym wklepanie kodu i słusznie bo jednak pakiet aktywowali. Gdybym wbił jeszcze raz komunikat to miałbym 2 pakiety.
Odp: i tutaj również problem może leżeć po stronie Twojego telefonu
qper pisze:- notki wyłączyć się nie da - mówię o systemie SMS.
Odp.: Nie mamy żadnych informacji o takich kłopotach. Najlepiej po prostu zrób zgłoszenie.

 #431360  autor: qper
 23 wrz 2010, 21:10
Czytając jakiś czas już ten wątek obstawiam iż odpowiedzi na Twoje problemy będą wyglądały następująco:) Jeśli inaczej to proszę mnie wyprowadzić z błędu:): Uwaga będę ironizował :lol:
Wątków jest wiele. W sumie obsługuję 40 numerów więc wiem coś na temat problemów.
Ironię sobie zostaw dla siebie.

Filmiku z problemami dot. braku komunikatów nie mogłeś widzieć bo ze względu na prezentowane numery był prywatny tylko dla play4you1.

Nigdzie nie pisałem, że problemy dotyczą tego samego telefonu, czy numeru. Więc Twoje odpowiedzi są (będę ironizował) "mało pomocne"

Problemy z notką oczywiście zgłosiłem.

Co do play24 proponuję ci się zalogować nawet teraz i zobaczyć jak działa.
Nie wiem, czy jest sens zgłaszania, bo znam już odpowiedz. "Trwają prace..."

Idąc dalej, twoim tokiem zmiana taryfy również dotyczy innego numeru więc sugerowanie problemów z telefonem jest mało uzasadnione.

Przykładami, zgłoszeniami mogę sypać jak z rękawa.

Co do notki, to wrzuć screen z telefonu odnośnie STATUS NOTKA jestem ciekaw jak działa u ciebie.

 #431369  autor: McCm
 23 wrz 2010, 21:36
Jeśli nie możesz wyłączyc notki sms poprzez komende wysyłaną sms'em spróbuj ustawić ręcznie przekierowania w telefonie (gdy zajęty/gdy nie odbieram/gdy niedostępny) na numer +48790998725. Jest to numer techniczny, służący do powiadamiania sms'em o próbie połączenia. Sam też już pisałem w tej sprawie do P4Y, ale on żadnych problemów nie widzi.

Mam nadzieję, że powrócą dni kiedy w play nie było takich problemów technicznych jakie są ostatnio, czyli od czasu wprowadzenia chybionej notki sms.

edit: albo kodami:
gdy zajęty *67*790998725#
gdy nie odpowiada *61*790998725#
gdy nieosiągalny *62*790998725#

 #431373  autor: qper
 23 wrz 2010, 21:46
McCm pisze:Jeśli nie możesz wyłączyc notki sms poprzez komende wysyłaną sms'em spróbuj ustawić ręcznie przekierowania w telefonie (gdy zajęty/gdy nie odbieram/gdy niedostępny) na numer +48790998725. Jest to numer techniczny, służący do powiadamiania sms'em o próbie połączenia. Sam też już pisałem w tej sprawie do P4Y, ale on żadnych problemów nie widzi.

Mam nadzieję, że powrócą dni kiedy w play nie było takich problemów technicznych jakie są ostatnio, czyli od czasu wprowadzenia chybionej notki sms.

edit: albo kodami:
gdy zajęty *67*790998725#
gdy nie odpowiada *61*790998725#
gdy nieosiągalny *62*790998725#
Dzięki, że chociaż ty wiesz o co mi chodzi.

Numery dobrze znam, tylko zawsze mi ciężko, to zrobić na sporej ilości telefonów.
Wychodzę z założenia, że skoro wysłali 4,5 milionom osób informację jak wyłączyć notkę to powinno to działać prawidłowo.

Zwykły Kowalski nie chodzi po forach i nie interesuje się technicznymi problemami.
Jeżeli mu to nie odpowiada to wysyła prostego sms-a i powinno być po problemie.
A tu jest odwrotnie. Problemy się dopiero zaczynają.
Zastanawiam się ile czasu minie zanim to naprawią.
Jak naprawią to automatycznie na wszystkich freshach bez notki komunikaty powinny powrócić.

Pozdrawiam
Bądźmy dobrej myśli.

 #431377  autor: McCm
 23 wrz 2010, 21:52
Tylko ja coś czuję, że tego nie naprawią, gdyż nikt "z nich" nie widzi problemu, albo nie chce widzieć. Albo problem ich przewyższa - możliwe, że bardzo zmodyfikowali swój system wprowadzając notkę i teraz nie da się tego tak łatwo odkręcić.
Przecież nadal występuje problem z przelogowywaniem do plusa i jeśli samemu tego nie zgłosisz do P4Y to nikt ci tego nie naprawi. A to już trwa od lutego. Może płynny handover to naprawi, ale znając ostatnie sytuacje pewnie znowu coś popsują.

 #431380  autor: DanielR
 23 wrz 2010, 21:53
play4you2:

1) Kiedy wreszcie przekierowania będą działać tak jak należy. Tzn. słyszeć będzie można komunikaty głosowe sieci Play przy próbach połączenia?
Kiedy ponownie wydłużycie czas oczekiwania na odebranie połączenia w sieci Play do 1,5 minuty, a nie tak jak to jest jest obecnie jedynie 30 sekund?

Wszystko to zaczęło się paprać po incydencie z Notką SMS.
Po co to knociliście? To ewidentnie Wasza wina! I nie jestem odosobniony w takiej właśnie ocenie tej sytuacji

2) Kiedy w końcu Play 24 Menu oraz Play24 zacznie działać normalnie?!
Dziś, mając nadzieję, że jest już wszystko w systemach Play OK, wszedłem sobie na *111#. Za każdym razem próbując wejść w jakieś podmenu ukazywały się opcje z całkowicie innych menu, do których w ogóle nie wchodziłem. I tak Play (nie ja) aktywował mi Muzykę na czekanie, której nigdy sam świadomie bym sobie nie aktywował! Wchodzę do jednego z menu, a tu zamiast opcji do wyboru ukazuje mi się informacja, że usługa Muzyka na czekanie zostanie aktywowana w przeciągu 24 godzin!
I od razu zaznaczam, żebyś mi czegoś nie wpierał. Sam na pewno tej usługi sobie nie aktywowałem, nawet przez przypadek. To Wasze "cudowne" Play 24 Menu odstawia jakieś cyrki! :evil:

Czy wreszcie Play jak mężczyzna określi konkretny termin zakończenia tego bałaganu? Ile jeszcze to potrwa? :(
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2010, 22:54 przez DanielR, łącznie zmieniany 1 raz.

 #431382  autor: qper
 23 wrz 2010, 21:55
McCm pisze:Tylko ja coś czuję, że tego nie naprawią, gdyż nikt "z nich" nie widzi problemu, albo nie chce widzieć. Albo problem ich przewyższa - możliwe, że bardzo zmodyfikowali swój system wprowadzając notkę i teraz nie da się tego tak łatwo odkręcić.
Przecież nadal występuje problem z przelogowywaniem do plusa i jeśli samemu tego nie zgłosisz do P4Y to nikt ci tego nie naprawi. A to już trwa od lutego. Może płynny handover to naprawi, ale znając ostatnie sytuacje pewnie znowu coś popsują.

Mam nadzieję, że coś zrobią. Wszyscy lubią Play bo jest tani, ale kiedyś może się to wszystko znudzić.

Powiem krótko, taka polityka im nie służy.

Kibicuje Play ale wszystko ma swoje granice.

[ Dodano: 2010-09-23, 22:05 ]
Dla tych co mówią, że problemu nie ma.

*111# w wersji light

Obrazek

Obrazek

 #431406  autor: aizo
 24 wrz 2010, 00:02
Konsultant wkrótce się z Tobą połączy. Jesteś 6 w kolejce. Twój czas oczekiwania w przybliżeniu wynosi 83 min. Dziękujemy.

Konsultant wkrótce się z Tobą połączy. Jesteś 5 w kolejce. Twój czas oczekiwania w przybliżeniu wynosi 69 min. Dziękujemy.

Poczekaj na kontakt z konsultantem.

Nie ma dostępnych konsultantów. Proszę czekać.

Udalo się pogadać. Konsultant ok!

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #431413  autor: irom
 24 wrz 2010, 06:00
powtórzę pytanie tutaj:

czy jedyną możliwością przedłużenia umowy w punkcie nie przez właściciela całej firmy jest upoważnienie notarialne?

dzięki

 #431414  autor: playonline
 24 wrz 2010, 07:51
jojo pisze:Kiedy w końcu Play 24 Menu oraz Play24 zacznie działać normalnie?!
Witam,

powiem szczerze, ze dziwie sie niektorym forumowiczom jesli chodzi o problem z Play24 (www). U mnie smiga (raz czy dwa zdarzylo sie od poczatku 2010r, zeby nie dzialalo a jestem na Play 24 non stop). Jednak zauwazylem pewna rzecz, w momencie gdy korzystam z FF czy IE 8 w domu to jest ok, szybko sie laduje i nie ma problemow a gdy jestem w pracy i tam mam tylko IE 7 to Play24 dziala bardzo wolno... W telefonie tez dziala dobrze. Wina wiec jest moze od strony przegladarki / kompa / lacza?

Co do kodow to faktycznie ciezko ostatnio, dlatego ja wole cos aktywowac przez Play24 (+ screen na wszelki wypadek) albo tworzac zgloszenie jesli wiem, ze mam sporo czasu.

Pozdr

 #431420  autor: qper
 24 wrz 2010, 08:54
Play4you2 jest taki problem,

przełączając się pomiędzy numerami Fresh w play24 w zakładce USŁUGI znika opcja z taryfami.


Na marginesie po wczorajszym dodaniu profilu internetowego zdublowała się taryfa Play Fresh oferta podstawowa.

Obrazek

 #431509  autor: Marcin87
 24 wrz 2010, 15:10
Jak sprawdzić datę ważności play online na kartę? wstukuje *155# ale wyskakuje komunikat usługa dla ciebie niedostępna, kod *111# również pokazuje usługa dla ciebie niedostępna.Zasiliłem za 30 zł i chciałbym sprawdzić do kiedy jest ważny pakiet 2GB ale nie mam jak.Play24 pokazuje tylko datę skończenia kontraktu i wyświetla masę błędów.

 #431531  autor: dex_xe
 24 wrz 2010, 16:19
Witam, mam ogromny problem. Od poniedziałku nikt nie może się do mnie dodzwonić ani wysłać smsa, osoba dzwoniąca do mnie słyszy komunikat, że "wybrany abonent nie przyjmuje połączeń przychodzących". Szukając na forum informacji na temat tego problemu w ustawieniach telefonu chciałem anulować opcję blokady połączeń przychodzących, lecz nie było to możliwe ponieważ cały czas pojawia się komunikat hasło dostępu zablokowane. Zgłaszałem już tą sprawę do BOK nie jeden raz, pisałem maile i nadal nikt nie raczy usunąć tej usterki, mówię, że tracę klientów, nie mogę korzystać z żadnych usług gdzie wymagana jest akceptacja poprzez sms lecz nikogo to nie obchodzi. Tam pracują sami niekompetentni ludzie !!!! DNO Proszę pomóżcie mi w tej sprawie

[ Dodano: 2010-09-24, 16:19 ]
Witam, mam ogromny problem. Od poniedziałku nikt nie może się do mnie dodzwonić ani wysłać smsa, osoba dzwoniąca do mnie słyszy komunikat, że "wybrany abonent nie przyjmuje połączeń przychodzących". Szukając na forum informacji na temat tego problemu w ustawieniach telefonu chciałem anulować opcję blokady połączeń przychodzących, lecz nie było to możliwe ponieważ cały czas pojawia się komunikat hasło dostępu zablokowane. Zgłaszałem już tą sprawę do BOK nie jeden raz, pisałem maile i nadal nikt nie raczy usunąć tej usterki, mówię, że tracę klientów, nie mogę korzystać z żadnych usług gdzie wymagana jest akceptacja poprzez sms lecz nikogo to nie obchodzi. Tam pracują sami niekompetentni ludzie !!!! DNO Proszę pomóżcie mi w tej sprawie

 #431558  autor: ztomasz
 24 wrz 2010, 18:26
A u mnie czesciej nie dziala play menu niz dziala. Dzis rano chcialem zmienic taryfe na "rozmowy i sms w play fresh" i udalo mi sie to okolo 5 rano. Jak juz taryfa sie uruchomila to proby uruchomienia pakietow internetowych oraz zbieraj minuty (co zawsze jest wylaczane przy zmianie taryfy :o) spelzaly bardzo dlugo na niczym. Wyglada jakbyscie mieli powazny problem z serwerami, przeciazenie albo cos. P4Y czy jestes w stanie potwierdzic ze jest to awaria? Ogolnie to na razie jestem spokojny bo z siecia PLAY jestem od poczatku z malymi przerwami ale ostatnio to jakies cyrki sa.

 #431559  autor: KU990
 24 wrz 2010, 18:35
ja mam podobnie jak dex_xe, nie tylko nikt do mnie nie może się dodzwonić, ale ja także nie mogę wykonać połączenia ani wysłać sms. Zauważyłem, że dzieje się to gdy łapie 3G, czasami gdy jest edge to uda mi się wykonać połączenie. Miał ktoś coś podobnego i udało mu się z tym wygrać?

 #431616  autor: Matyk
 24 wrz 2010, 22:20
P4Y - mam abonament one play 65 (stara oferta, 1 rok do końca umowy)
chciałbym zwiększyć abonament na long play 69 ale chciałbym skorzystać z tej promocji 10 zł taniej czyli abo. 59zł przez cały okres umowy, czy przysługuje mi ta promocja ??
  • Strona 66 z 244
  • 1
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 244
  • 1
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 244