• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 604 z 676
  • 1
  • 602
  • 603
  • 604
  • 605
  • 606
  • 676
 #1183921  autor: KC-KARLOS
 09 gru 2024, 00:40
mungo: są jeszcze NL+15GB 1x cykl. i 1x jednoraz. też po 15 zł.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1183926  autor: MariuszY
 09 gru 2024, 08:54
babciagienia1p pisze:
08 gru 2024, 20:11
@MariuszY
Może to kwestia modelu telefonu? Orange różnicuje telefony na wspierane i pomijane. U mnie nawet minuta pobytu karty w Samsungu A53 5G powodowała aktywację 5G Pass i dostęp do 5G. Nawet jak nie chciałam.
...Dzień zero - dostęp dla wszystkich - miał być dzisiaj lub jutro. Może coś się zawiesiło?
Właśnie model telefonu raczej wykluczam, bo:
1. 5G działa "od strzała" w Play, Plusie i Tm,
2. tak szykanowane przez Orange VoLTE i VoWifi działa z kartą O,
3. przełożona na szybko karta znajomego (z aktywnym NL za 35zł) połączyła się z 5G.
Próby z każdą posiadaną przeze mnie kartą (niestety - tylko kilkuminutowe) nie przyniosły aktywacji 5G za free na żadnej z nich. Przeszedłem się też w "optyczny" zasięg nadajnika z włożoną tą kartą, którą mam w tym telefonie codziennie i nic. Nawet karta z włączonymi zgodami marketingowymi (których brak mógłby opóźniać darmową aktywację 5G - jakoby) przetrzymana w telefonie przez godzinę nie dała pozytywnego skutku. Wydaje mi się, że Orange przeszarżowało i nie nadąża z aktywacjami różnych usług.

***

Rzecz ciekawa, że na części kart mam aktywną (odmrożoną przez MIKOLAJKI) usługę NL w wariancie za 35zł. Czyżby odmrożenie usługi cyklicznej z 5G w standardzie przez usługę jednorazową nie dawało prawa do korzystania z 5G :?:
 #1183928  autor: hoegaarden
 09 gru 2024, 09:30
green90000 pisze:
09 gru 2024, 08:48
9 grudnia, Orange nie wpuszcza numeru OFnK do 5G, Netmonster pokazuje, że zasięg jest, centrum Warszawy.
U mnie to samo na jednym numerze. Skontaktowałem się z infolinią przez chat - włączyli.
 #1183929  autor: MariuszY
 09 gru 2024, 09:41
hoegaarden pisze:
09 gru 2024, 09:30
Skontaktowałem się z infolinią przez chat - włączyli.
Czyżby to taki nowy standard włączania usług w Orange :?: Żenujące jak często uruchomienie tego, co powinno regulaminowo działać z automatu, wymaga kontaktu z BOK.
 #1183930  autor: hoegaarden
 09 gru 2024, 09:53
MariuszY pisze:
09 gru 2024, 09:41
hoegaarden pisze:
09 gru 2024, 09:30
Skontaktowałem się z infolinią przez chat - włączyli.
Czyżby to taki nowy standard włączania usług w Orange :?: Żenujące jak często uruchomienie tego, co powinno regulaminowo działać z automatu, wymaga kontaktu z BOK.
Poprawka z mojej strony - mieli włączyć, ale chyba coś nie pykło. Nadal nie ma 5G na tym numerze.

EDIT:
Info z chatu - aktywacja może zająć do 24h od włączenia.
 #1183931  autor: kamaz222
 09 gru 2024, 10:05
hoegaarden pisze:
09 gru 2024, 09:30
green90000 pisze:
09 gru 2024, 08:48
9 grudnia, Orange nie wpuszcza numeru OFnK do 5G, Netmonster pokazuje, że zasięg jest, centrum Warszawy.
U mnie to samo na jednym numerze. Skontaktowałem się z infolinią przez chat - włączyli.
Ja skontaktowałem się przez chat, żeby włączyli 5g to babka napisała mi, że tym się nie zajmują i trzeba do nich dzwonić.

Ale za to dwukrotnie zaproponowała jakąs ofertę na abonament xDDD

Także nadal nie mam 5G, dzisiaj będę dzwonił na infolinie
 #1183932  autor: KC-KARLOS
 09 gru 2024, 10:09
Co Wy tacy niecierpliwi? Sami włączą, tylko dajcie im czas. Dziś jest systemowe pełne wdrożenie wstępu do 5G ostatniej grupie klientów, bo usługę sami falowo odpalali (czyli powinno się też odpalić już na poziomie starterowym). Potem nie dziwne, że BOK jest sparaliżowany (dłuższe oczekiwanie na doradców).

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1183933  autor: MariuszY
 09 gru 2024, 10:19
KC-KARLOS pisze:
09 gru 2024, 10:09
Co Wy tacy niecierpliwi?
A Ty zawsze jesteś taki cierpliwy, żeby dawać operatorowi ponad regulaminowy czas :?:
KC-KARLOS pisze:...usługę sami falowo odpalali...
Toteż cierpliwie czekałem do tej pory, bo przecież nikt nie twierdzi, że powinienem być pierwszy.
KC-KARLOS pisze:...Dziś jest systemowe pełne wdrożenie wstępu do 5G ostatniej grupie klientów...
Dlatego dziwi mnie, że włożenie dowolnej z ośmiu kart nie skutkuje włączeniem 5G. Netmonster twierdzi, iż łapię zasięg, ale status niezmiennie "Disconnected". Czyżby każda z moich kart znalazła się w ogonie procesu aktywacji :?:
 #1183934  autor: kamaz222
 09 gru 2024, 10:27
MariuszY pisze:
09 gru 2024, 10:19
KC-KARLOS pisze:...usługę sami falowo odpalali...
Toteż cierpliwie czekałem do tej pory, bo przecież nikt nie twierdzi, że powinienem być pierwszy.
Dokładnie, ja tak samo, spokojnie czekałem ponad miesiąc, ale jak widać nawet w ostatnim dniu nie włączyli, więc po prostu kontaktuję się z supportem orange
 #1183935  autor: KC-KARLOS
 09 gru 2024, 10:28
MariuszY: sami się zobowiązali, to daj im czas, aby to włączyli. Odpalają nie tylko prepaidowcom wstęp, a to trochę trwa.
I nie wierz tej aplikacji w pełni. Status "disconnected" jest też, gdy masz aktywne 5G na numerze, ale teraz się nie załącza w telefonie, z powodu np. oszczędzania energii, gdy nie przesyłasz dużego pakietu danych.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1183937  autor: Remington
 09 gru 2024, 10:32
Na Androidzie trzeba odpalić Informacje o telefonie / Phone info (można Netmonsterem) i tam zobaczyć na NR State (NSA). Jeśli jest RESTRICTED to znaczy, że 5G nie jest aktywne dla naszego numeru po stronie operatora. I to jest decydujące - nawet jeśli Mój Orange pokazuje aktywny 5G Pass.
 #1183940  autor: MariuszY
 09 gru 2024, 11:03
OK. Po podpowiedzi @Remington zmieniłem kartę i... nareszcie sms od 595. Restart połączenia i wreszcie symbol 5G na wyświetlaczu oraz pierwsze 600Mbit/s w teście :)
Później sprawdzę inne karty, ale póki co będzie okazja żeby 1TB z ostatniego rozdawnictwa Orange jakoś "puścić z dymem", bo na LTE+ bywało żenujące kilkanaście Mbit/s w tej samej lokalizacji.
 #1183941  autor: hoegaarden
 09 gru 2024, 11:06
U mnie 5G aktywowało się ~1.5 godziny po zgłoszeniu w BOK przez chat. W aplikacji Mój Orange pojawiła się usługa "5G pass", więc również po tym można poznać, że jest włączona.
Speedtest z iPad: 853 Mbps download, 109 Mbps upload, 20ms ping.
 #1183942  autor: Remington
 09 gru 2024, 11:11
hoegaarden pisze:
09 gru 2024, 11:06
W aplikacji Mój Orange pojawiła się usługa "5G pass", więc również po tym można poznać, że jest włączona.

Nie do końca.
Remington pisze:
09 gru 2024, 10:32
Jeśli jest RESTRICTED to znaczy, że 5G nie jest aktywne dla naszego numeru po stronie operatora. I to jest decydujące - nawet jeśli Mój Orange pokazuje aktywny 5G Pass.
 #1183944  autor: hoegaarden
 09 gru 2024, 11:53
green90000 pisze:
09 gru 2024, 11:47
Włożyłem do smartfona kartę Play. 5G zaskoczyło od razu i co ciekawe - w ustawieniach karty SIM pojawiło się VoLTE, na karcie Orange tej opcji po prostu nie ma. Podobnie jak 5G. LTE działa.
A w "Mój Orange" wyświetla Ci się usługa "5G Pass"?
  • Strona 604 z 676
  • 1
  • 602
  • 603
  • 604
  • 605
  • 606
  • 676
  • 1
  • 602
  • 603
  • 604
  • 605
  • 606
  • 676