• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 7 z 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

 #590662  autor: banderas
 24 paź 2012, 12:29
SACZI pisze:
banderas pisze:...
a zlozyles zawiadomienie do działu technicznego bo moze on maja klopot z tym jak rozliczac neta na twoim koncie
A jak sie składa zawiadomienie do DT?
w BOK lub salonie , chyba trafiasz na jakis roztargnietych konsultantow, mnie na ich miejscu by wpadl pomysl napisania tam

banderassso

 #600702  autor: marcinj
 12 gru 2012, 11:54
Ja jakiś czas temu przenosiłem numer z T-mobile abonament do oferty na kartę - tak taka. Byłem w salonie, później dzwonił jeszcze konsultant do ratowania klienta żeby potwierdzić i z nowymi kiepski propozycjami abonamentu. Po uwzględnieniu okresu wypowiedzenia i okresu rozliczenia wyliczyli mi datę końca umowy (jakieś 40 dni czekania). Numer w tak taku według nich (konsultanta w salonie i przez telefon) miałem mieć na 2 dzień po zakończeniu umowy. Ale na drugi nie byłem w tak tak tylko miałem kartę SIM wyłączoną/nieaktywną. Zaglądam jeszcze raz do umowy przeniesienia numeru a tam jest, że to może potrwać do 5 dni. To już mnie nerwica bierze, że mieli na te sprawy 40 dni czyli sporo czasu a dalej jeszcze dodają ewentualne 5 dni. Jak do Play przenosiłem numer to po północy już w Play byłem.

Ale minęło 5 pełnych dni przez które nikt się do mnie nie mógł dodzwonić, ale dalej nie miałem aktywnej karty. Zadzwoniłem na infolinię zaczęli, że jakieś problemy. W sumie siódmego dnia mogłem już korzystać z numeru, ale przez 6 pełnych dni nikt nie mógł się dodzwonić do mnie.
Jeszcze dochodzi do tego, że ani razu jeszcze nie zalogowałem się do tego ich serwisu internetowego jak mam ten numer w tak taku. Za każdym razem jak próbuję to robić to wywala mi jakieś błędy albo sms z kodem nie dochodził czy dochodził po paru godzinach.
Czekam jeszcze na moment jak mi się druga umowa skończy się w t-mobile i wtedy przeniosę oba numery do innej sieci, pewnie do play.
  • Strona 7 z 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7