• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 55 z 64
  • 1
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 64

 #388615  autor: muchakk
 19 lut 2010, 15:14
osachorzow, rozumiem offtop, ale moje pytanie było związane z tym tematem. Od kilku dni nie działa mi Play Online ze względu na brak zasięgu(wcześniej miałem zasięg na maxa).


Pozdr.

 #388636  autor: thonka
 19 lut 2010, 16:15
osachorzow pisze:Btw. to chyba nie jest wątek na temat wysyłania zgłoszeń przez play24?
no wlasnie nie jest, ale problem jest w tym, ze ludzie zamiast opisywac swoje przygody, zaczeli z niego robic sobie alternatywny helpdesk via play4you...
szczerze powiedziawszy jako moderatorowi ciezko jest mi ten temat zamknac czy szatkowac zostawiajac tylko posty opisujace przeszle przygody, jednoczesnie ciezko jest tez nie zgodzic sie z opinia, ze temat od dluzszego czasu nie ma za duzo wspolnego z pierwotnym przeznaczeniem.

jedyne co moge napisac to prosba o wypowiedz zgodne z tematem, a sprawy reklamacji w toku itp. ktore nic na dobra sprawe do tematu nie wnosza zachowac dla siebie, bo inaczej bedziemy zmuszeni do jego usuniecia, robi sie pomalu z tego duzy potworek, ktory ciezko sie moderuje.
osachorzow pisze:moderatorzy chyba śpią snem zimowym ;)
nie kazdy ma czas, ciezko jest tez kontrolowac kazdy post zwlaszcza w tak rozleglym temacie.
mozesz zawsze nam pomoc - masz w prawym rogu kazdego postu przycisk, przez ktory zglasza sie posty do moderacji. jak widzisz cos nie na temat reaguj, zapewniam, ze zadnego zgloszenia nie da sie pominac ;)

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #388641  autor: osachorzow
 19 lut 2010, 16:30
thonka, z [!] korzystam przy innych tematach jeśli jest taka potrzeba ;) W tym temacie nie bo chyba od ~5 strony było wiadomo że w tym temacie porządku nie będzie bo chyba musiałby być jeden moderator, który nie robiłby nic innego tylko zajmował się tym tematem :) Zdanie o śpiących moderatorach napisałem tylko po to, żeby zobaczyć jak szybko będzie reakcja i kto to będzie ;) thonka gratuluje refleksu :) Hmm a może zmienić temat wątku na 'play - napisz cokolwiek... większego bałaganu nie będzie' ;) W sumie to podziwiam play4you2, że jest jeszcze w stanie wyłapywać w tym wątku problemy i na nie odpowiadać... mamy tu X równoległych dyskusji. Aż dziw bierze, że w analogicznych tematach dot. innych operatorów nie zrobił się jeszcze taki bałagan jak tu :D

 #388672  autor: play4you2
 19 lut 2010, 18:59
muchakk pisze:Może mi ktoś powiedzieć czy muszę mieć zarejestrowany numer, aby wysłać zgłoszenie przez Play24?(Play online na kartę)
Nie musisz, ale jak trafi ono do rozpatrzenia, wówczas (jeżeli nie będzie to prośba o zwykłe informacje) zapewne zostanie odrzucone, gdyż Twoja usługa nie jest zarejestrowana. Rejestracja w portalu nie jest tym samym, co rejestracja usługi w Salonie. W tym przypadku wymagane są prawne dokumenty rejestracji, czego nie ma w przypadku logowania się do portalu.

Pzdr.

[ Dodano: 2010-02-19, 19:19 ]
osachorzow pisze:W sumie to podziwiam play4you2, że jest jeszcze w stanie wyłapywać w tym wątku problemy i na nie odpowiadać... mamy tu X równoległych dyskusji. Aż dziw bierze, że w analogicznych tematach dot. innych operatorów nie zrobił się jeszcze taki bałagan jak tu
No cóż, staram się wychodzić Wam naprzeciw :-). Podobnie jak Moderator, ja również śledzę inne tematy i nie tylko na tym forum... Jak wspomniałem na saaaaaaamym początku, jesteśmy tu dla Was i po to, aby wyjaśniać wątpliwości. W razie czego, zawsze zapraszam na PW, wówczas nie będzie "podejrzeń", że wypowiedź nie jest w temacie ;-).

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #388784  autor: martini
 20 lut 2010, 13:39
posiadam następujący problem 15 lutego złożyłem wniosek o przeniesienie numeru z mbank mobile do play, następnego dnia prawidłowo mbank wyłączył mój numer a uruchomił go play, karta działa prawidlowo, wykonuję połączenia ale dzwoniący do mnie słyszą komunikat "nie ma takiego numeru", za namową BOKu wymieniłem kartę SIM i sytuacja nie uległa zmianie, zgłosiłem sprawę do BOKu i mówią że trzeba czekać nawet 2 tygodnie, play4you możesz coś z tym zadziałać aby przyspieszyć sprawę?

 #388787  autor: thonka
 20 lut 2010, 14:08
martini, to nie jest temat do zalatwiania reklamacji i innych problemow!

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #388790  autor: martini
 20 lut 2010, 14:13
thonka - temat dotyczy negatywnych przygód z play, w takim razie gdzie mogę ten temat poruszać? :)

 #388791  autor: osachorzow
 20 lut 2010, 14:16
martini pisze:posiadam następujący problem 15 lutego złożyłem wniosek o przeniesienie numeru z mbank mobile do play, następnego dnia prawidłowo mbank wyłączył mój numer a uruchomił go play, karta działa prawidlowo, wykonuję połączenia ale dzwoniący do mnie słyszą komunikat "nie ma takiego numeru", za namową BOKu wymieniłem kartę SIM i sytuacja nie uległa zmianie, zgłosiłem sprawę do BOKu i mówią że trzeba czekać nawet 2 tygodnie
to jak najbardziej pasuje do tematu
martini pisze:play4you możesz coś z tym zadziałać aby przyspieszyć sprawę?
to się nadaje na PW.

 #388793  autor: maniek89
 20 lut 2010, 14:20
Ja mam takowy problem: Chce zerwac umowe z miksem + megamix ale najpierw chcialem sie dowiedziec o wyskokosc kary jaka musialbzm zaplacic. Pisze wiec przez formularz kontaktu do dzialu rezygnacje. Blisko po miesiacu mam odpowiedz a wlasciwie tzlko skopiowany wycinek regulaminu ktorz akurat znam. Wiec ide do salonu. w salonie mila dziewczyna po wejsciu na moje konto abonenckie sama tez doradzila mi yerwanie umowy gdz zobaczyla ze nie am zadnzch uslug dodatkowych oprocz ybierania minut i pakietu 5mb. stwierdzila jednak ze nieynany jest dla niej wzor z ktorego wzlicza sie wzskokosc kary. Kazala dzwonic do BOKu. W Boku ya 1 rayem gdy yadalem pytanie o zerwanie umowy rozlaczyl sie ze mna konsultant! Dzwonie 2 raz i pani mila odbiera mowi ze takie sprawy to w salonie. Opowiadam jej zajscie w salonie na co stwierdzila ze pracuja tam osobz niekompetentne skoro nie poinformowaly mnie o kwocie kary. Kolo sie yamknelo i nie wiem do kogo w koncu sie zglosic.

 #388801  autor: dzazik
 20 lut 2010, 14:46
Sprawdź swoja umowę i tam powinno pisać wysokość kaucji, albo kara umowna. Podziel te kwotę przez czas na jaki podpisywałeś umowę, a potem sprwdź ile miesięcy pozostało do końca umowy. Na przykład:

1. Umowa 24 miesiące zawarta w lutym 2009 roku (koniec umowy to luty 2011)
2. Wysokość kaucji 700zł
700/24=29,17 za miesiąc
Do końca umowy pozostał Ci rok czyli 29,17x12=350,04zł

Tyle powinieneś zapłacić kary umownej, przy tych danych, które tu zostały zawarte

 #388803  autor: thonka
 20 lut 2010, 14:46
osachorzow, to jest typowy problem techniczny, nie ma nic wspolnego z negatywnymi 'przygodami' z play.
wlasnie dlatego takie tematy nie powinny byc zakladane - bo robi sie z tego tasiemiec gdzie wszyscy licza na to, ze rozwiaze sie ich problemy, podczas gdy to nie jest temat do rozwiazywania jakichkolwiek problemow.

albo trzymamy sie tematu, albo zmieniamy jego nazwe na 'problem z play - prosze o pomoc'

maniek89, moze tak zmien sobie ustawienia klawiatury, bo srednio przyjemnie czyta sie posty z klawiatury niemieckiej. ctrl+shift

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #388810  autor: Rezo
 20 lut 2010, 15:16
Thonka ma rację. Jeśli nadal wszyscy będą pisać reklamacje na forum to ten wątek rozrośnie się do gigantycznych rozmiarów. Jeśli ktoś nie rozwiązał swoich problemów w zwykłej drodze reklamacyjnej, niech pisze do konsultantów Play4You wiadomość prywatną.

Jeśli pomogłem kliknij "pomógł" ;)
UnixStorm.org - stabilny hosting WWW

 #388857  autor: osachorzow
 20 lut 2010, 18:42
thonka, ale "problem techniczny" jest jak najbardziej "negatywną przygodą z Play" ;) bo chyba pozytywną przygodą tego nie nazwiesz ;) wątek powstał po to, żeby informować innych na jakie problemy może trafić... a brak możliwości dodzwonienia się do osoby która przeniosła numer do play jest taką informacją dla potencjalnych klientów play... ale koniec OT :)

 #388909  autor: banan1973
 20 lut 2010, 21:15
Według mnie ktoś powinien zająć się tym "pleyem" bo kolejne sytuacje pokazują że to oszuści.

W Play nie zablokujesz numeru po północy

Opublikowane przez ddluk w PLAY news, Play Biznes, Play Domowy, Play Fresh, ciekawostki, inne, problem

Kilka dni temu dostałem od jednego z czytelników maila w którym informuje mnie o fakcie niemożności blokady telefonu/numeru po godzinie 24. Poniżej oryginalna treść wiadomości:

Witam. Kłania się wierny klient. Zróbcie coś. Bo zaraz coś zepsuję. Próbowałem połączyć się z jakimkolwiek konsultantem, aby wyłączył zaginiony/skradziony mój drugi telefon! Dlaczego po wybraniu opcji 3 (z nr
*500) nikt do jasnej….. nie odbiera!!! Jestem nieprzeciętnie zdenerwowany. Dzwoniąc automatycznie naliczacie opłatę wysłuchując lektorkę i reklamy – 1 zł (na dobry początek), było to ok. godz 0:20, która to lektorka sama się
rozłączyła. Zwyczajnie przez pomyłkę wybrałem opcję 4 i ta stwierdziła ze już nie pracujecie. Rozłączyła się sama nie dając mi pola manewru. Skasowaliście zeta i już. Przepraszam za co ? Dalej dzwonię po chwili i tym razem upewniłem się i wybrałem opcję 3 (zaginienie telefonu/ blokada numeru) i tam już trzymam 13 minut!!! Wreszcie ręka z zimna (Szczecin, temp -4) zdrętwiała, rozłączyłem się. Złotóweczka, za nic na wasze konto. Załatwiłem sobie rękawiczki i moment dzwonię trzeci raz. Tym razem moja bateria w telefonie nie wytrzymała zbyt długo. Całe 25 min. Złotóweczka.

Czy wy tam Redtube oglądacie czy jak!? Zaraz nawymyślam, że narażacie klientów na straty (zagubionego telefonu zgłosić nie można, straty zdrowotne – odmrożenia dłoni, nieprzespana noc, i nieuczciwe naliczanie opłat – z
jakiej racji skoro z nikim nie rozmawiałem. Inne sieci naliczają dopiero jak odbierze konsultant – taki żywy człowiek i ostatnie – potwornie długie oczekiwanie, aż ktoś odbierze) Nr skradzionego telefonu *** 197 220

Niestety pomimo starań użytkownikowi nie udało się zablokować numeru. Postanowił więc napisać zgłoszenie reklamacyjnej na które otrzymał następującą odpowiedź:

Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 4 lutego 2010r., dotyczące połączeń z Biurem Obsługi Klienta. W odpowiedzi uprzejmie informujemy, że analiza Pańskiego konta abonenckiego wykazała 3 połączenia z Biurem Obsługi dnia 4 lutego br. o godz. 00:40, 00:41 oraz 00:54. Zgodnie z pkt.5 Cennika Oferty Play Fresh opłata za połączenie z numerami *500 oraz 790500500 wynosi 1zł niezależnie od czasu trwania połączenia, dlatego mimo że nie udało się Panu połączyć z Konsultantem za każde połączenie naliczona została opłata. Szczegółowe informacje znajdują się pod adresem: http://www.playmobile.pl/resources/pdf/ ... 7_2009.pdf

Dodatkowo pragniemy poinformować, że Biuro Obsługi Klienta pracuje od godz. 7:00 do godz. 24:00. W celu blokady połączeń wychodzących należy wydać odpowiednią dyspozycje kontaktując się z naszą Obsługą Klienta za pośrednictwem strony internetowej, e-maila lub dzwoniąc pod numer *500 lub 790 500 500. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z
Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Z poważaniem M***** W**** konsultant back office ds. obsługi klienta.

Przeanalizujmy powyższą wypowiedź. Konsultant informuje, że BOK czynny jest w godzinach od 7:00 do 24:00 a następnie namawia do wydania dyspozycji przez klienta właśnie poprzez kanał telefoniczny. Widzi ktoś w tym sens? Bo ja nie.

Drugą sprawą jest godzina pracy konsultantów. Czy naprawdę takim problemem jest posadzić jedną osobę na słuchawce na całą noc która będzie zajmować się tylko zgłoszeniami o kradzieży telefonu i blokadzie numeru? Koszt takiego posunięcia jest prawie zerowy w stosunku np. do kwot jakie operator wydaje na kampanie reklamowe a na pewno spowodowało by wzrost zaufania klientów do operatora.

P.S.
Biuro obsługi klienta Orange potrafi przyjąć zgłoszenie nawet o 1 w nocy.

BlogPlay.eu


Dziadoska firma.

... i600, n95, 8500, p1i, i5700, wildfire, s8500, p970, i9100, SE Xperia ARC S, HTC HD 7, Lumia 820, Lumia 920, Samsung Note2, Xperia Z1, Samsung Note3, Lumia 925, Xperia Z1 Compact, Xperia Z Ultra, Lumia1320, LG G2mini, LG G3, Microsoft640, LG G Flex2,

 #388916  autor: kerim36
 20 lut 2010, 21:39
banan1973 pisze:Biuro Obsługi Klienta pracuje od godz. 7:00 do godz. 24:00.
no coz - ale w zamian mamy 29gr/min w play fresh i stan darmowy :-D

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #388928  autor: widex
 20 lut 2010, 22:19
Na serio nie wiedziałem, że w nocy infolinia nie działa.

Bank, Orange, Plus, n wszedzie działa

 #388932  autor: Orfi
 20 lut 2010, 22:49
Niestety kolejny przykład, że cena to nie wszystko i dużo jeszcze potrzeba, żeby Play funkcjonował tak jak "stara" trójka-Era, Plus i Orange. Też używam SIM tego operatora, ale nie zdecydowałbym się na pozostawienie go jako jedynego numeru, pomijam już nawet te ostatnie reklamy zachwalające zasięg (równie nietrafione, bo jeszcze często można zobaczyć na wyświetlaczu telefonu-Ograniczone Usługi Sieci, podczas gdy karta z Plusa nie ma najmniejszych problemów z zasięgiem na tym samym telefonie i w tym samym czasie, bo to Duoz Samsunga). Teraz jeszcze okazuje się, że w przypadku kradzieży bądź zgubienia telefonu abonent po godz.24 nie ma szans na zgłoszenie tego do operatora, żeby zablokować kartę, pal sześć jeżeli to prepaid, ale przy abonamencie można sobie napytać finansowych kłopotów ( limit 1500 zł.)

Orfi

 #388933  autor: st.konsultant
 20 lut 2010, 22:53
Trzeba gubić telefon tylko w godzinach 7-24 :D ;)

 #388934  autor: osachorzow
 20 lut 2010, 22:56
Proponuję zrobić ogólnopolską akcję informacyjną skierowaną do złodziei z prośbą o nieokradanie klientów P4 od godziny północy do 7 rano, ze względu na brak możliwości zgłoszenia kradzieży. Jestem przekonany, że taka prośba spotka się ze zrozumieniem tej grupy zawodowej, jakże wyczulonej na potrzeby swoich klientów ;)

 #388941  autor: hubert667
 20 lut 2010, 23:05
Ale przeciez juz od ponad dwoch lat BOK jest czynny 24h na dobe.

Oto wypowiedz niepracujacego juz Henslera:
http://news.pasjagsm.pl/play-obsluga-kl ... -1087.html

Czyżby kłamał z tym że w godzinach 24-7 da się zablokować SIMy?

Czy może to całodobowe biuro obsługi to była promocja ograniczona czasowo? :D :D
  • Strona 55 z 64
  • 1
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 64
  • 1
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 64