• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 53 z 54
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54

 #349886  autor: elrond
 02 sie 2009, 14:04
Jeśli numer jest już wyłączony to obawiam się, że może być za późno... Ale oczywiście nalezy najpierw popytać zarówno w Play jak i w Plusie czy ewentualnie coś jeszcze da się zrobić.

 #349887  autor: ciuchcia
 02 sie 2009, 14:05
marne szanse w tym wypadku na przeniesienie numeru. Najlepiej spytac sie Plusa jak w tym wypadku odpowie playowi na wniosek o przeniesienie numeru. Mozna tez zlozyc wniosek o przeniesienie nr i czekac na odpowiedz plusa (nowy wniosek i tak bedzie trzeba zlozyc bo Play nie wznowi poprzedniego przeniesienia jesli juz dostal odmowe)

 #349891  autor: lysyn
 02 sie 2009, 14:15
Dzwonilem do Play i mam zlozyc nowy wniosek o przeniesienie nawet gdy moj nr jest juz nieaktywny.

Kwestia jeszcze taka - czy jak zloze wniosek i Plus go przyjmie to czy ma 24 godziny na przeniesienie numeru do Play?

 #349892  autor: ciuchcia
 02 sie 2009, 14:16
tak - zgodnie z nowym prawem z 6 lipca ... jednak osobiscie przenosze teraz numer plus-> play trwa to u mnie (do planowanej daty przeniesiania nr) 6 dni (czyli tydzien mozesz liczyc)

 #349917  autor: yagi
 02 sie 2009, 16:12
rastaman, usun dane konsultanta i wrzuc obrazek jeszcze raz.

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #350382  autor: wiktorbut
 04 sie 2009, 18:45
Czy ktos mial podobny przypadek? Otrzymałem pismo odnośnie mojej rezygnacji, ze rozwiazanie umowy nastapi z dniem 04/08/2009 i z godnie z podpisana umowa zobowiazuje sie do uiszczenia kary umownej. Wczoraj 03/08 wyslalem SMS na 2699 o tresci "wycofuje'". Dzis rano o dziwo numer jest zablokowany. Podjechalem do pierwszego punktu Plusa zeby wyjasnic sytuacje (pan w Plusie powiedzial, ze raczej nie jest jeszcze za pozno) i przy okazji wycofalem pisemnie swoja poprzednia rezygnacje. Na odchodne powiedzial jednak, ze to jeszcze nic pewnego z tym moim wycofaniem i mogą mi jej nie uznac?!?! Jak myslicie moze byc z tego wieksza afera (tzn. czy moga naliczyc mi ta kare umowna?)

 #350394  autor: elrond
 04 sie 2009, 20:14
wiktorbut, przede wszystkim, jeśli TY zachowałeś terminy i wypowiedziałeś umowę w odpowiedni sposób, w odpowiednim czasie to powinieneś złozyć reklamację. Prawdopodobnie kara umowna zostałaby cofnięta jak już pisano tutaj na forum. Dałeś się zastraszyć. No chyba że rzeczywiście chciałeś sam się wycofać..

 #350404  autor: wiktorbut
 04 sie 2009, 20:52
Przyznaje, dalem sie zastraszyc! Za pol roku konczy mi sie z nimi umowa na dwa numery i mowie im papa! Teraz chodzi o kare, jak myslicie moga mi ja naliczyc, jesli nie wypowiedzialle umowy w odpowiedni sposob? Ale teoretyczni ewycofalem zerwanie w terminie za pomoca sms i pisemnie 4-tego?

 #350527  autor: ibrm
 05 sie 2009, 10:49
Ja złożyłem reklamacje, ale mi jej nie uznali (przekroczony termin złożenia rezygnacji). Wobec tego wycofałem rezygnacje, a tu zonk i od wczoraj karta sim nie jest aktywna. Oczywiście dodzwonić sie do Plusa graniczy z cudem (przez 4 dni non stop próbowałem i cały czas tylko tekst "osoba zajmująca się twoją sprawą jest nie dostępna".) ten bok to jakaś jawna kpina! kiedy wczoraj się dodzwoniłem z tel. żony po ok 3 godzinach prób zostałem przełączony do innego działu i znowu " osoba zajmująca się twoją sprawą jest nie dostępna" a 2 zeta za połącznie poszło. To jest jakaś PARANOJA!

 #352365  autor: krzysiaq
 13 sie 2009, 21:29
Ot cały Plus, nic dodać nic ująć. Ja na szczęście po 9 latach już nie mam z nimi doczynienia. Po skardze do UKE anulowali mi karę 1500 zł i numery przeniesiony miałem w ciągu 2 godzin.
Teraz tylko wojuję z simplusem, bo już 5 dzień leci...

Nie popędzaj amnezji a'la Las Vegas Parano...

 #352371  autor: elrond
 13 sie 2009, 21:40
Mnie dziś Plus nawet miło zaskoczył. Wydawało mi się, że po przeniesieniu numeru do Play wszystkie należności wobec starego operatora mam odpowiednio uregulowane. A jednak nie - była nadpłata i to w wysokości 50 zł :) Pewnie gdzieś naliczyli abonement za cały miesiąc, zamiast za kilka dni. Choć sam nie wiem, musiałem wziąć tą opłatę za coś innego. Za przeniesienie już też nie zapłaciłem... więc ogółem to 50 zł do przodu. Miła niespodzianka :wink:

 #352388  autor: krzysiaq
 13 sie 2009, 22:41
elrond pisze:Mnie dziś Plus nawet miło zaskoczył. Wydawało mi się, że po przeniesieniu numeru do Play wszystkie należności wobec starego operatora mam odpowiednio uregulowane. A jednak nie - była nadpłata i to w wysokości 50 zł :) Pewnie gdzieś naliczyli abonement za cały miesiąc, zamiast za kilka dni. Choć sam nie wiem, musiałem wziąć tą opłatę za coś innego. Za przeniesienie już też nie zapłaciłem... więc ogółem to 50 zł do przodu. Miła niespodzianka :wink:
abonament zawsze płaci się z góry, tak więc dostałeś zwrot nadpłaconego abonamentu. Ot tyle ;)

Wcześniej ktoś pisał, że Plus nie naliczył opłaty za przeniesienie numeru. Mi także. Wniosek złożyłem w czasie kiedy przeniesienie było płatne, natomiast realizacja przeniesienia była w okresie darmowego...tak więc podejrzewam że liczy się czas przeniesienia.

 #353647  autor: roxi
 19 sie 2009, 20:57
Witam! Chciałabym zrezygnować z umowy, ale jeszcze nie dostałam nowego regulaminu. Z Waszych wypowiedzi wynika, że każdy powinien go już dawno dostać. A ja go cały czas nie mam. Czy mam iść do nich i powiedzieć, że nie dostałam?

 #353692  autor: tomko111
 19 sie 2009, 22:18
roxi, już dawno 'po ptokach', termin na rozwiązywanie umowy bez ponoszenia konsekwencji już dawno minął. :-D

 #353697  autor: roxi
 19 sie 2009, 22:26
Ale ja nawet nie dostałam od nich powiadomienia o zmianie. Mnie się nie pytali czy akceptuję nowy czy nie!!!

 #353708  autor: elrond
 19 sie 2009, 22:49
roxi pisze:Ale ja nawet nie dostałam od nich powiadomienia o zmianie. Mnie się nie pytali czy akceptuję nowy czy nie!!!
Takich przypadków jak było więcej. Sprawy były zgłaszane do Urzędu Komunikacji Elektronicznej i do UOKiK i "władza" o tym wie. Jeśli ktoś śledził rozwój wydarzeń na bierząco to nawet mimo braku otrzymania regulaminu szedł do salonu i umowę rozwiązywał. Masz po prostu pecha.

 #353723  autor: roxi
 19 sie 2009, 23:38
Można jeszcze coś zrobić w moim przypadku?

 #353741  autor: ywis
 20 sie 2009, 07:14
roxi pisze:Można jeszcze coś zrobić w moim przypadku?
Czekać do końca umowy, aż sama się skończy ;)

 #354004  autor: kalion
 21 sie 2009, 11:49
Można jeszcze coś zrobić w moim przypadku?
Jak miałaś rachunek przez ebook, to mogłaś nowego regulaminu po prostu nie zauważyć ;). Ale niestety, termin już minął dobre półtora miesiąca temu, do tego weszły zmiany w Prawie Telekomunikacyjnym.
Temat można już moim zdaniem zamknąć.

 #354012  autor: elrond
 21 sie 2009, 12:13
kalion pisze:Temat można już moim zdaniem zamknąć.
Można zamknąć... albo dyskutować o skutkach zmiany regulaminu. Po dzisiejszych wiadomościach (KLIK!) widzimy jaki wpływ na rynek w PL miała zmiana regulaminu. Zabawne, że jeszcze kilka tygdni temu oglądaliśmy reklamę Plusa jako "największej sieci w Polsce". Ironia nas nie opuszcza - bilans Plusa (numery utracone plus zyskane) to 34 tysięcy klientów na minusie przez półtora miesiąca! I jeszcze jakieś 4-5 tysięcy oczekujących na przeniesienie.
  • Strona 53 z 54
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54