• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 52 z 241
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 241

 #494535  autor: aster
 05 sie 2011, 15:39
Karlos20 pisze:Nie powinien żaden błąd wyskakiwać.
Jeśli kod za pierwszym razem nie wejdzie, próbuj dalej, aż dostaniesz komunikat: "Pakiet zostanie wlaczony w ciagu 24 h".
Każdy pakiet kwotowy można aktywować raz co 30 dni.
Dzięki. Będę próbował dalej. Myślałem, że może podany przeze mnie kod jest błędny czy coś takiego... Jak robiłem ten 30 za 10 to też mi wyskoczył błąd, a rano jak sprawdziłem to był już aktytowany pakiet. :)

Nieco trudniejsze mam teraz pytanie, ale odnośnie transferu GB na koncie. Ile maksymalnie mogę uzbierać jeśli co drugi miesiąc kupuję 1GB (tak na zmienę 10MB) ale używam tylko mały ułamek tego? Czy jest jakaś górna granica? 100GB? 10GB? A może 1GB to absolutny maks?

 #494536  autor: KC-KARLOS
 05 sie 2011, 15:44
aster pisze:Nieco trudniejsze mam teraz pytanie, ale odnośnie transferu GB na koncie. Ile maksymalnie mogę uzbierać jeśli co drugi miesiąc kupuję 1GB (tak na zmienę 10MB) ale używam tylko mały ułamek tego? Czy jest jakaś górna granica? 100GB? 10GB? A może 1GB to absolutny maks?
Nie ma górnego limitu łącznych GB posiadanych w pakietach netowych we Fresh'u.
Jedyne ograniczenie jest takie, w którym 1 rodzaj pakietu netowego można odpalić na koncie raz co 30 dni. Czyli: masz aktywny pakiet 25 MB, więc chcesz kupić kolejny pakiet, to musisz kupić inny pakiet niż te 25 MB (będzie ten pakiet ponownie uwolniony do wykupienia 30 dni po zakupie poprzedniego).

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #494539  autor: play4you2
 05 sie 2011, 15:51
bert24 pisze:33588320 i 33588859
Dodałam ponaglenie do zgłoszeń :D

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #494540  autor: bert24
 05 sie 2011, 15:54
Dzięki, mam nadzieję, że będzie ok

 #494546  autor: Pijo
 05 sie 2011, 16:39
Moj brat przedłużył umowę z Play . W CC zaoferowali mu Replay AI FIX Extra -12msc, 29zl, 150 min i Stan Darmowy na cały okres 12 msc (albo bezterminowo) . Z tym Stanem Darmowym na 12 msc w tak niskim abo wydaje mi się, żę to ściema konsultanta. Sprawdzałem jego konto na P24 i umowa jest już wprowadzona, ale na P24 niestety jedyna informacja o planie to to że jest to " LongPlay II 29" .

Pytanie: 1. Czy regulamin promocji zostanie wysłany pocztą/kurierem wraz z dokumentami do podpisania czy aneksy bez telefonu nie wymagają podpisu klienta ?

2. Czy przy aneksach jest możliwość 10dniowego odstąpienia od umowy ? Od jakiego momentu liczone jest te 10 dni - od rozmowy telefonicznej z konsultantem, z którym przedłużyło się umowę czy jeśli wysyłane są dokumenty poprzez kuriera do podpisania - to od tego momentu?

 #494549  autor: play4you2
 05 sie 2011, 17:06
Pijo pisze:Czy regulamin promocji zostanie wysłany pocztą/kurierem
W przypadku Aneksów bez telefonu, formalności są załatwiane na podstawie rozmowy telefonicznej, a do klienta jest wysyłane listowne potwierdzenie.
Pijo pisze:Czy przy aneksach jest możliwość 10dniowego odstąpienia od umowy ?
Jeśli jest to klient indywidualny to tak, zgodnie z regulaminem Zawierania umowy na odległość § 15.2 odstąpienie od umowy i zwrot Towaru "Termin 10-dniowy liczy się odpowiednio od dnia, w którym nastąpiło wydanie Towaru lub od dnia zawarcia Umowy o świadczenie Usług Telekomunikacyjnych".

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #494559  autor: Pajuch
 05 sie 2011, 17:56
Karlos20 pisze:To ciekawe, u mnie nic nie rozłączało - tylko w przypadku Nocnego Transferu, gdy na koncie miałem już 0.00 PLN i 0 MB (po godzinie 9.)
poprosze screna z czasem sesji/polaczenia oraz ilosci danych ze przekracza 2GB;) Wszyscy tak maja np na forum bez kabli tak mam i ja rozłącza co do kilobajta przed 2GB

Na początku było gorzej teraz lepiej ;) wczesniej rozlaczalo co 300-400MB w play online na karte

 #494560  autor: KC-KARLOS
 05 sie 2011, 18:00
Pajuch pisze:poprosze screna z czasem sesji/polaczenia oraz ilosci danych ze przekracza 2GB;) Wszyscy tak maja np na forum bez kabli tak mam i ja rozłącza co do kilobajta przed 2GB
Akurat nie pobierałem tak dużej ilości danych, ale u siebie nie zauważyłem nieprawidłowości - co ciekawe przez jeden dzień (w ostatnią niedzielę) Nocny Transfer działał mi nie do 9, a do 11-stej. Środków na koncie już nie miałem.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #494562  autor: Pijo
 05 sie 2011, 18:11
W nPOnK w trakcie Playopobieracza rozłącza dokładnie co 2080000 kB :

Obrazek

 #494563  autor: KC-KARLOS
 05 sie 2011, 18:16
Pijo pisze:W nPOnK w trakcie Playopobieracza rozłącza dokładnie co 2080000 kB :
A to ciekawe, a w PO na abonament też tak rozłącza co 2 GB? To jest ewidentne złamanie przez samego Play'a regulaminu usługi..

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #494564  autor: Pajuch
 05 sie 2011, 18:18
[quote="Pijo"][/quote]

To wynika ze kazdego inaczej, nie badalem co do Kb ale okolo 2GB jak u mnie i innych ':)


chcialem dodac screna ale play nie potrafi wyslac mi sms z kodem do p24 hehe czekam jak uda mi sie dostac do p24 z bilingiem to dodam hehe :-D :-D :-D ostatnio p4foryou2 pisal ze NO PROBLEM ICH BILINGI...


Na twój telefon 794xxx zostało wysłane hasło jednorazowe, wpisz je w poniższym polu


poprosze haslo bo nie dochodzi...


doszlooooo po mekach... ale na nr internetowy mimo ze inny jest glowny ;d :-D :-D :-D
Ostatnio zmieniony 05 sie 2011, 18:27 przez Pajuch, łącznie zmieniany 1 raz.

 #494566  autor: KC-KARLOS
 05 sie 2011, 18:27
Na twój telefon 794...... zostało wysłane hasło jednorazowe, wpisz je w poniższym polu


poprosze haslo bo nie dochodzi...
Ale chyba nam nie jest Twój numer telefonu potrzebny. :mrgreen: :!:
Ostatnio zmieniony 05 sie 2011, 18:30 przez KC-KARLOS, łącznie zmieniany 1 raz.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #494568  autor: Robaas
 05 sie 2011, 18:28
Karlos20 pisze: Ale chyba nam nie jest Twój numer telefonu potrzebny.
teraz jak nawet wyedytuje, to w Twoim cytowaniu zostanie;)

 #494569  autor: Pajuch
 05 sie 2011, 18:30
Karlos20 pisze: 
\


Ale chyba nam nie jest Twój numer telefonu potrzebny.
_________________
\
uzbroj sie w cierpliwosc nie mam calego dnia by tam probowac sioe dostac ;)
Kod: Zaznacz cały
Strona internetowa jest niedostępna
Strona internetowa pod adresem http://24.play.pl/ może być tymczasowo niedostępna lub została na stałe przeniesiona pod nowy adres internetowy.
Oto kilka propozycji:



juz jest lepiej laduje sie biala pusta strona ;)
Reload this web page later.
Błąd 7 (net::ERR_TIMED_OUT): Przekroczono limit czasu operacji.[code]
[/code]
Ostatnio zmieniony 05 sie 2011, 18:33 przez Pajuch, łącznie zmieniany 1 raz.

 #494570  autor: KC-KARLOS
 05 sie 2011, 18:31
Robaas pisze:teraz jak nawet wyedytuje, to w Twoim cytowaniu zostanie;)
Mały błędzik, już naprawiony :)

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #494575  autor: Pajuch
 05 sie 2011, 18:38
Jak kolega wyzej napisal ma racje ale to jest nie cale 2GB ;) rozlacza tak samo jak u innych playonlinowcow na karte ;)



Obrazek


sprzęt sprawny na pewno i idealnie rozlacza nie tylko mnie jak widac po poscie wyzej hehe



zbadalem cala historie i od dymu ze rozlacza co300-400mb wciaz rozlacza po okolo 2Gb ;)




Obrazek


tak samo piszą na innych forach użytkownicy w zwiazku z tym wina definitywnie lezy po stronie PLAY :-D :-D :-DObrazek

i jeszcze dalej az nieprawdopodobne jaka precyzja playa :O

Obrazek

 #494607  autor: ppp1ppp
 05 sie 2011, 20:42
play4you2 pisze:Jeśli jest to klient indywidualny to tak, zgodnie z regulaminem Zawierania umowy na odległość § 15.2 odstąpienie od umowy i zwrot Towaru "Termin 10-dniowy liczy się odpowiednio od dnia, w którym nastąpiło wydanie Towaru lub od dnia zawarcia Umowy o świadczenie Usług Telekomunikacyjnych".
odpowiedziałaś tylko na część pytania, w przypadku telefonicznego przedłużenia umowy bez telefonu od kiedy liczymy 10dni na odstąpienie?

 #494612  autor: Pijo
 05 sie 2011, 21:02
odpowiedziałaś tylko na część pytania, w przypadku telefonicznego przedłużenia umowy bez telefonu od kiedy liczymy 10dni na odstąpienie?
Data przedłużenia jest dostępna na P24 - zapewne od tej daty liczone jest 10 dni (dodam, że konsultant dzownił 03.08.2011, a umowa weszła od następnego dnia).

Obrazek

W moim przypadku martwi mnie to, że plan został zmieniony natychmiast, a nie z początkiem nowego okresu rozliczeniowego. Nie wiem czy to jest robione celowo, aby nie móc skorzystać z 10 dniowego terminu odstąpienia . Na razie czekam na papiery od Play - mam nadzieje, że przyjdą w ciągu 10 dni, bo inaczej poleci odstąpienie od umowy , bo nie zamierzam wierzyć na słowo w obiecane przez konsultanta warunki przedłuzenia .

 #494618  autor: playonline
 05 sie 2011, 21:21
Play4You2 - czy cos sie sypnelo z TelePlay? Od wczoraj na roznych kompach, roznych systemach, u roznych uslugodawcow internetowych i o roznych porach lista kontaktow wyglada tak:

Obrazek

 #494689  autor: play4you2
 06 sie 2011, 09:15
ppp1ppp pisze:odpowiedziałaś tylko na część pytania
Od daty rozmowy w trakcie której wyrażono zgodę na przedłużenie Umowy. W przypadku Aneksu bez telefonu wysyłane jest tylko powiadomienie.

[ Dodano: 2011-08-06, 09:22 ]
playonline pisze:czy cos sie sypnelo z TelePlay
Nie mam żadnych informacji na ten temat, postaram się czegoś dowiedzieć :D

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
  • Strona 52 z 241
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 241
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 241