• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 6 z 33
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 33

 #396697  autor: ukefake
 01 kwie 2010, 15:17
www.fazafm.com, tak jak napisał pawelpp - sprawa wyjaśniła się sama:
w regulaminie był błąd
KLIK, czyli dla playa sprawa jest zapewne wyjaśniona i zamknięta. Z tego miejsca można tylko poprosić playowych "ekspertów" od pisania regulaminów żeby je później przeczytali - wszyscy na tym skorzystają.

edit:
www.fazafm.com pisze:W play 24 pojawily sie opcje pozwalajace uruchomic wszystkie nowe pakiety dla taryf one play i longplay .
rzecznik jedno, regulamin i play24 drugie - ciekawe jak to wygląda w rzeczywistości?

 #396699  autor: www.fazafm.com
 01 kwie 2010, 15:31
Ja akurat nie pisalem o nieograniczonych rozmowach do play w taryfie one play ( czy li tzw. stanie darmowym ) . Moj tekst dotyczy 2 zupelnie innych pakietow.

W play 24 pojawily sie opcje pozwalajace uruchomic wszystkie nowe pakiety dla taryf one play i longplay . ( oczywiscie te ktore dopuszcza regulamin dla danej taryfy - ja mam jeszcze one play 65 i stanu darmowego czy tez inaczej mowiac nieograniczonego pakietu minut do play nie moge uruchomic ) Zeby nie bylo nieporozumien :)

Na drugim telefonie sprawdzilem i kody skrocone juz dzialaja. Aktywowalem pakiet 50 minut do wszystkich siesci za 5 zl .
Ostatnio zmieniony 01 kwie 2010, 15:36 przez www.fazafm.com, łącznie zmieniany 2 razy.

 #396700  autor: Dorylek
 01 kwie 2010, 15:34
Trochę mały "burdelik" zrobił się w Play24, niektóre opcję się dublują:

Pakiet 50 minut do wszystkich za 10 zł
Nowy Pakiet 50 minut do wszystkich za 5zł
Mogli ten stary pakiet usunąć chociaż jak ktoś by nie doczytał (a że pakiet droższy jest wyżej) może 5zł stracić ;)

Mam nadzieje że pakiet 100min do Play i na Stacjonarne zostanie gdyż nowy pakiet 100min jest tylko do Play...
Oczywiście mam One Play Pro 40

 #396703  autor: ukefake
 01 kwie 2010, 15:46
www.fazafm.com pisze:Moj tekst dotyczy 2 zupelnie innych pakietow
W playu jest sporo pakietów LINK i pewnie z tego powodu trochę się zakręciłem. Tak czy siak - najważniejsze że działa tak jak trzeba. W końcu.
 #396708  autor: syrius54
 01 kwie 2010, 16:23
witam. Przez ponad miesiąc nie miałem sygnału sieci,myśłałem że to wina telefonu ale po włożeniu karty sim do nowego telefonu było to samo. Zgłosiłem to do Play i po dwóch godzinach mój telefon zaczął działać...a z Play otrzymałem dziwną odpowiedź żebym dokładniej opisał problem tj. o której godzinie chciałem dzwonić ,do kogo ,z jakiego modelu telefonu, jaka była odpowiedź sieci...sam nie wiem już o co im chodzi!!!Wychodzi na to że mój telefon zaczął sam cudownie działać po zgłoszeniu a oni nie mają pojęcia że mi go odłączyli od sieci?Czy polityką Play jest ogłupienie klienta? W innej sprawie parę miesięcy temu na reklamację otrzymałem odpowiedź że została ona rozpatrzona pozytywnie, a następnie kolejną że wyczerpałem możliwości reklamacyjne i swoich racji mogę dochodzić na drodze sądowej? :shock: Wiadomo że klienta oszukają na kilkadziesiąt złotych i nie będzie chciał tracić czasu w sądach ale dla nich przy takich wielu przypadkach to niezły zarobek.

 #396762  autor: play4you2
 01 kwie 2010, 21:27
Syriusz, opisujesz pewne zdarzenia nie podając konkretów. Napisz mi na pw chocby numer Twojego telefonu lub numer zgłoszenia, wtedy sprawdzę o co chodziło. Szczegóły odpowiem Ci wówczas na pw. Nie twierdzę, że mogły nastąpic jakieś błędy ale pozwól mi to zweryfikowac. Jak już wielokrotnie prosiłem, podajcie mi konkrety (tak jak robi to np. pawelpp lub Marens) to będę mógł się do tego odnieśc bez najmniejszych przeszkód.

pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #396775  autor: kamil1221
 01 kwie 2010, 23:17
Po ciężkich trudach i męce wreszcie Play przyznał mi rację jeśli chodzi o problemy z zasięgiem. 4 reklamacja z rzędu poskutkowała.
Odpowiedź Play:
Witamy, informujemy, że zostanie wysłane następujące pismo: Warszawa, 1 kwietnia 2010 roku Pani M K. ul. K B Tychy Nr zgłoszenia: 16159664 Nr telefonu: xxxxxxx Szanowna Pani M, dziękujemy za odwołanie od rozpatrzenia reklamacji numer 15848510, przesłane 18 marca 2010 roku, za pośrednictwem naszej strony internetowej. W zgłoszeniu porusza Pani kwestię: niedogodności w wykonywaniu połączeń oraz odpowiedzi na sprawę kierowaną do właściciela telefonu, zamiast do użytkownika. Dodatkowe informacje, które przekazała nam Pani w treści tej sprawy, pozwoliły nam lepiej zrozumieć opisany problem. Pani odwołanie uznaliśmy za zasadne. Przepraszamy za niekompletne informacje udzielone w rozpatrzeniu reklamacji numer 15848510. Nie było to spowodowane celowym działaniem. W nadesłanej do nas korespondencji zawarła Pani następujący cytat „gdy telefon gubi zasięg pomaga wyłączenie go, wyjęcie i włożenie karty SIM oraz ponowne włączenie aparatu”. Wyjaśniamy, że tego typu czynność skuteczna jest w niektórych przypadkach utraty zasięgu. Jest nam niezmiernie przykro, że w podanej przez Panią lokalizacji, korzystanie z naszych usług jest częściowo utrudnione. Informujemy, że zmieniliśmy ustawienia sieci. W związku z tym zaobserwowaliśmy poprawę jakości zasięgu. W najbliższym czasie w Pani okolicy planowana jest budowa stacji. Niestety na ten moment nie jesteśmy w stanie podać konkretnej daty rozszerzenia zasięgu. Zapraszamy Panią do odwiedzania naszej strony internetowej, gdzie na bieżąco umieszczana jest informacja dotycząca zakresu dostępności naszych usług. W zgłoszeniu numer 15848510 powiadomiła nas Pani o niedogodnościach występujących podczas przelogowania telefonu do sieci Plus. Mamy nadzieję, że wprowadzone przez nas ustawienia sieci, zniwelują powstałe utrudnienia. W kwestii udzielania odpowiedzi na zgłoszone sprawy, nadmieniamy, że pismo kierowane jest do właściciela telefonu. Jest to zgodne z Regulaminem świadczenia Usług Telekomunikacyjnych dla Abonentów § 14 ust. 5, który określa szczegółowe elementy potrzebne do rozpatrzenia reklamacji. W powyższym regulaminie jest również wyjaśnione pojęcie Abonenta, do którego kierowana jest wszelka korespondencja. W ramach rekompensaty, proponujemy dla numeru xxxxxx pakiet 40 minut na krajowe połączenia głosowe, do wykorzystania przez dwa Okresy Rozliczeniowe (łącznie 80 minut). Jeżeli wyraża Pani zgodę na powyższe, prosimy o kontakt z Obsługą Klienta Play i powołanie się na niniejszy numer zgłoszenia. W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań, zapraszamy do kontaktu z Obsługą Klienta Play dowolnie wybraną drogą: za pośrednictwem zakładki Play 24 na stronie www.playmobile.pl, telefonicznie pod numerem *500 lub 790500500, pocztą elektroniczną, listem lub faksem. Z poważaniem, K G. Lider zespołu ds. obsługi klienta

Cenzura numeru telefonu
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2010, 12:35 przez kamil1221, łącznie zmieniany 3 razy.

 #396787  autor: Marcin87
 02 kwie 2010, 02:17
Obrazek
Tak działa play online w Wawie po 2 w nocy.
Obrazek
Dla porównania orange free.
Co myślicie?
 #396977  autor: fidel29
 02 kwie 2010, 19:57
Witam ponownie:(
Też swego czasu opisywałem na tym forum swoje negatywne przygody z firmą Play.Po długiej analizie,rozmowach na forum,pw z play2you:) zdecydowałem się przedłużyć umowę na dwa telefony.Jeden z telefonem na 24miesiące,drugi na 12 miesięcy.
Wiecie ile czasu minęło zanim napisałem pierwsze zgłoszenie????Nawet nie 42h!!!:(((
I to jest chore!!!Przedłużam umowę i od początku problemy.A teraz na rozpatrzenie poczekam pewnie z 30 dni a środki z konta będą uciekać:( Napisz play2you czy to jest normalne?Czy tam naprawdę nie ma kto opier....lić takich pracowników.W poprzednich umowach spraw zgłaszałem z 5.Wszystkie wygrałem po długich bojach(z pomoca play2you również).Czy tam ktoś na górze nie widzi że BOK Play jest na dramatycznie niskim poziomie????
Poniżej treść zgłoszenia:

W dniu 30.03.2010 podpisałem aneks o świadczenie usług telekomunikacyjnych zgodnie z regulaminem " RePlay Ekstra LongPlay " w abonamencie LongPlay29.Zgodnie z pkt.3 ww.regulaminu powinienem otrzymać dodatkowy pakiet minut do wszystkich sieci pierwszego dnia okresu rozliczeniowego.Do dnia dzisiejszego pakiet ten nie został aktywowany na moim koncie---tym samym firma Play nie wywiązuje się z ww.regulaminu.Proszę zatem a aktywowanie pakietu oraz ZWROT NIESŁUSZNIE POBRANYCH PIENIĘDZY z kwoty 29zł za wszystkie połączania od dnia 01.03.2010 do dnia aktywacji pakietu---zgodnie z aneksem podpisanym przez obie strony.

O odpowiedzi ze strony Play poinformuję na forum.Znając życie odpowiedz otrzymam za 25-30 dni średnio logiczną---zresztą jak zawsze.... :smt011
 #396997  autor: pawelf
 02 kwie 2010, 23:15
fidel29 pisze:Witam ponownie:(
Też swego czasu opisywałem na tym forum swoje negatywne przygody z firmą Play.Po długiej analizie,rozmowach na forum,pw z play2you:) zdecydowałem się przedłużyć umowę na dwa telefony.Jeden z telefonem na 24miesiące,drugi na 12 miesięcy.
Wiecie ile czasu minęło zanim napisałem pierwsze zgłoszenie????Nawet nie 42h!!!:(((
I to jest chore!!!Przedłużam umowę i od początku problemy.A teraz na rozpatrzenie poczekam pewnie z 30 dni a środki z konta będą uciekać:( Napisz play2you czy to jest normalne?Czy tam naprawdę nie ma kto opier....lić takich pracowników.W poprzednich umowach spraw zgłaszałem z 5.Wszystkie wygrałem po długich bojach(z pomoca play2you również).Czy tam ktoś na górze nie widzi że BOK Play jest na dramatycznie niskim poziomie????
Poniżej treść zgłoszenia:

W dniu 30.03.2010 podpisałem aneks o świadczenie usług telekomunikacyjnych zgodnie z regulaminem " RePlay Ekstra LongPlay " w abonamencie LongPlay29.Zgodnie z pkt.3 ww.regulaminu powinienem otrzymać dodatkowy pakiet minut do wszystkich sieci pierwszego dnia okresu rozliczeniowego.Do dnia dzisiejszego pakiet ten nie został aktywowany na moim koncie---tym samym firma Play nie wywiązuje się z ww.regulaminu.Proszę zatem a aktywowanie pakietu oraz ZWROT NIESŁUSZNIE POBRANYCH PIENIĘDZY z kwoty 29zł za wszystkie połączania od dnia 01.03.2010 do dnia aktywacji pakietu---zgodnie z aneksem podpisanym przez obie strony.

O odpowiedzi ze strony Play poinformuję na forum.Znając życie odpowiedz otrzymam za 25-30 dni średnio logiczną---zresztą jak zawsze.... :smt011
Kolego -kiedy masz okres rozliczeniowy???dostałeś informację o zmianie taryfy?masz już aktywną nową taryfe?od kiedy ona jest?W jaki sposób podpisałeś aneks(gdzie)
W regulaminie pisze też że do 10 dni nastąpi zmiana.

Z system się nie walczy,system trzeba omijać.

Ale z czasem ręce opadają......

 #396999  autor: fidel29
 02 kwie 2010, 23:39
Proszę bardzo:
Okres rozliczeniowy od 30.03.Na drugim telefonie abonament LongPlay69 z bezpłatnymi połączeniami wewnątrz sieci a mimo to pieniądze schodzą z konta mimo połączeń z Play.W regulaminie jest jasno napisane kiedy dodatkowe minuty zostaną przyznane dla repley bez telefonu(pierwszego dnia okresu rozliczeniowego między godziną 00.00 a 01.00) i w przypadku LongPlay69 rozmowy wewnątrz sieci są bezpłatne od początku okresu rozliczeniowego.Przypominam mój okres rozliczeniowy zaczynał się 30.03.
Jeszcze jedno---mam aktywne obie taryfy widoczne na moim koncie na playmobile.

 #397000  autor: pawelf
 02 kwie 2010, 23:42
fidel29 pisze:Proszę bardzo:
Okres rozliczeniowy od 30.03.Na drugim telefonie abonament LongPlay69 z bezpłatnymi połączeniami wewnątrz sieci a mimo to pieniądze schodzą z konta mimo połączeń z Play.W regulaminie jest jasno napisane kiedy dodatkowe minuty zostaną przyznane dla repley bez telefonu(pierwszego dnia okresu rozliczeniowego między godziną 00.00 a 01.00) i w przypadku LongPlay69 rozmowy wewnątrz sieci są bezpłatne od początku okresu rozliczeniowego.Przypominam mój okres rozliczeniowy zaczynał się 30.03.
Takiego w Play nigdy nie było...okresy rozliczeniowe 1-9-19

Napisz na pw to zaraz to sprawdze

Z system się nie walczy,system trzeba omijać.

Ale z czasem ręce opadają......

 #397002  autor: fidel29
 02 kwie 2010, 23:48
Poszedł prv. Wierz mi umowę mam przed nosem....

[ Dodano: 2010-04-02, 23:49 ]
Przepraszam 1wszy ostani dzień miesiąca.My mistake ale co to zmienia

 #397035  autor: Marens
 03 kwie 2010, 12:30
Wydaje mi się, że aneks nie wszedł jeszcze w życie.
Zacząłbym się martwić, gdyby nie wszedł od Maja.

 #397045  autor: fidel29
 03 kwie 2010, 13:50
Marens pisze:Wydaje mi się, że aneks nie wszedł jeszcze w życie.
Zacząłbym się martwić, gdyby nie wszedł od Maja.
Wszedł w życie tylko profity które zawarte były w aneksie nie weszły.Jeśli aneks nie wszedł by w życie oba numery powinny być obecnie we Freshu zgodnie z moim pismem zanim podpisałem aneks.Pakiety złotówkowe pozmieniane na prawidłowe(z aneksu) tylko komuś nie chciało się włączyć bezpłatnych połączeń w Play i dodać pakietu minut.Zresztą Pawelf wczoraj sprawdził i widział błąd w systemie.

 #397049  autor: Marens
 03 kwie 2010, 14:32
Przepraszam, nie doczytalem w takim razie. Podobna przygode mialem tez ja. Jakies 1.5roku temu przedluzalem umowe z czasu nieokreslonego na okreslony. Aneks byl wypisany recznie, a to byl poczatek niespodzianek. Walczylem 3 miesiace o rabat -50proc i pakiet 500min na stacjonarne.

 #397243  autor: Locco
 05 kwie 2010, 09:01
Moja sprawa cały czas nie rozwiązana

1. Numer. Propozycja telefoniczna LP 49 + SD 6 mieś. + 50 min.do wszystkich 6 mieś. + 3 numery na 24 mieś. . W umowie brak słowa o 3 darmowych numerach na cały okres umowy
odesłałem kuriera dwa dni później włączono mi ten abonament w BOK powiedziano mi że mogę iść na Policję a niedawno z ryjem zadzwoniła konsultantka dlaczego odesłałem paczkę bo jej cofną prowizję ,powiedziałem że jak na umowie nie będą zawarte wszystkie omówione punkty to jej nie podpiszę i oczywiście że nie zapłacę faktury mimo tego że usługi są już uruchomione. Na razie cisza.

2. Numer. Miałem dość i szybko chciałem załatwić propozycja konsultanta LP 49 +sd 6 mieś. + 50% abo przez 6 mieś. bez dodatkowych minut i niczego więcej Samsun Monte długo czekałem wziąłem. Samsung wbrew reklamom nie posiada aplikacji Naviexpert ani wbudowanej ani na płycie brak żadnej informacji skąd mógłbym ją pobrać kompletnie nic.

Reasumując przy pierwszym numerze nie chciałem się dać zrobić w balona i dzięki temu nie mam telefonu od 2 tyg użeram się z Bok a umowa pomimo braku mojego podpisu obowiązuje.Przy drugim numerze miałem dość i dałem się zrobić w balona po całości ale przynajmniej mam słuchawkę.

Nokia 1610 =>Sagem MC815 =>Nokia 3310 =>Motorola V51 =>Siemens CX65 => Toshiba G500

 #397245  autor: DS
 05 kwie 2010, 09:12
Przedłużanie umowy w Play? Podziwiam :smt009 Mimo wszystko, proponowałbym trochę dystansu do tego co pisze P4Y, ktoś musi pisać o tej firmie w superlatywach, więc kto ma to robić jak nie on :wink:

Póki co czekam tylko, aż wygaśnie mi umowa i raczej nieprędko wrócę. O Play poważniej mogę pomyśleć dopiero, jak będą mieli zasięg (swój zasięg) na poziomie pozostałych operatorów. I nigdy już abonament. Wpadłem, bo zawsze i wszędzie brałem abo i w żadne karty się nie bawiłem. A tu najwyraźniej trzeba się bawić...

Pozdrawiam świątecznie.

Moja codzienność z Play:
- brak dost. do sieci
- problem z siecią
- obecnie niedostępne
- wybrać sieć?

A czym mnie dziś zaskoczy?

 #397411  autor: play4you2
 06 kwie 2010, 08:58
Locco pisze:Reasumując przy pierwszym numerze nie chciałem się dać zrobić w balona i dzięki temu nie mam telefonu od 2 tyg użeram się z Bok a umowa pomimo braku mojego podpisu obowiązuje.Przy drugim numerze miałem dość i dałem się zrobić w balona po całości ale przynajmniej mam słuchawkę.
Daj mi na pw info na temat tych numerów telefonów. Zobaczę, co da sie zrobić. Swoją drogą, czy pamiętasz może nazwisko tej konsultantki?? Albo chociaż godzinę połączenia i dzień, kiedy to było?? Jeżeli taka sytuacja była, jak mówisz, jest ona niedopuszczalna. Daj mi w takim razie na pw również te informacje. poszukam tej rozmowy i sprawdzę. Napisz jeszcze tylko, czy dzwoniono do Ciebie, czy Ty dzwoniłeś i na jaki numer tel.
DS pisze:proponowałbym trochę dystansu do tego co pisze P4Y, ktoś musi pisać o tej firmie w superlatywach, więc kto ma to robić jak nie on
DS, wiele razy prosiłem Cię o przesłanie PW. Te, które mi przesłałeś udzieliłem Ci na nie pełnych informacji. Od tamtej pory ani razu nie dostałem od Ciebie nic, mimo moich wielokrotnych próśb. W takim razie sytuacja chyba mówi sama za siebie... Jeżeli jest jeszcze coś, co możemy dla Ciebie zrobić, czekam na informacje. Od razu mówię, Umowy nie rozwiążemy, ponieważ nie ma ku temu przesłanek. Pozdrawiam.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #397424  autor: Sławek
 06 kwie 2010, 10:31
Przed swietami przenioslem numer z Play OnLine do plusa i bylo ok. Dwa dni potem, przenioslem ten sam numer z Plusa do Play Fresh. Numer aktywowal sie juz bodaj w sobote. Wszystko byloby ok, gdyby nie fakt, ze nikt nie moze sie do mnie dodzwonic, bo slyszy, ze nie ma taiego numeru. Dzwonilem przed chwila na obsluge klienta. Niezbyt grzeczny czlowiek, dopiero po moim trzecim "halo" powiedzial "zaraz". Czekam czekam czekam... W koncu sprawdzil, mowi, ze u nich w systemie jest wszystko ok. Odpowiedzia na pytanie 'co mam w tej sytuacji zrobic' bylo milczenie.
Zaczyna mnie ostro irytowac ta firma. Gdyby nie to, ze Fresh mi sie najbardziej oplaca, z przyjemnoscia pozegnalbym sie juz tym operatorem i wrocil do Ery, z ktora przenigdy nie mialem problemow.
  • Strona 6 z 33
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 33
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 33