Telekomunikacja jak na dłoni






Problem z siecią w A5 2017

Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.

Moderator: Moderatorzy

Wiadomość
Autor

Problem z siecią w A5 2017

Postprzez eneduerike » 12 maja 2018, o 11:35

Witam wszystkich forumowiczów.

Mam duży problem z Samsungiem A5 2017. Telefon nie potrafi się ponownie, automatycznie zalogować do sieci GSM po tym na chwilę utraci zasięg. Status sieci wskakuje i zawiesza się na "Połączenia tylko alarmowe", a przy próbie wykonania połączenia pojawia się komunikat "Nie zarejestrowano w sieci". Po czymś takim mogę wejść w obszar o pełnym zasięgu co pokazują kreski na wyświetlaczu, a pomimo to telefon dalej wisi z w/w statusem. W takich sytuacjach pomaga tylko ręczne odświeżenie sieci czyli restart telefonu albo wł/wył trybu samolotowego.

Wymieniałem już 3 razy kartę sim, próbowałem użyć innego operatora, robiłem testy na ustawieniach fabrycznych... nic to nie daje. Wydaje mi się, że wina leży po stronie sprzętu bo karta sim testowana w innym telefonie w tych samych okolicznościach działa normalnie.

Telefon już dwa razy był w serwisie. Za pierwszym razem nie wykryto żadnej usterki. Za drugim razem, jak wynika z dokumentacji, wymieniono płytę główną i oprogramowanie. Problem w tym, że usterka cały czas jest i skutecznie uniemożliwia normalne korzystanie z telefonu. Nie jestem w stanie cały czas go kontrolować czy przypadkiem się nie zawiesił na "połączenia tylko alarmowe", bo niestety teraz tak jest i jeśli nie zwrócę na to uwagi, to pół dnia jestem poza zasięgiem w centrum wielkiego miasta.

Proszę o jakieś rady, może ktoś miał podobny problem? Czy mam go wysłać do serwisu po raz kolejny? Dziękuję za jakąkolwiek pomoc.
eneduerike
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 12
Dołączył(a): 12 maja 2018, o 11:11

Re: Problem z siecią w A5 2017

Postprzez Johnny » 14 maja 2018, o 11:11

Oczywiście odsyłać do serwisu do skutku !!!!
Johnny
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz
 
Posty: 569
Dołączył(a): 12 gru 2017, o 11:32

Re: Problem z siecią w A5 2017

Postprzez weissmann » 14 maja 2018, o 11:58

Odsyłaj do skutku, najlepiej nagraj filmik jak obok w działającym telefonie jest karta SIM, wszystko śmiga, potem wyciągasz i wkładasz do uszkodzonego padła, karta nie działa - będzie czarno na białym, i nie będą mogli zwalić na kartę SIM.
weissmann
Ostrożny rozmówca
Ostrożny rozmówca
 
Posty: 116
Dołączył(a): 19 sty 2010, o 21:06
Lokalizacja: Poznań
Model telefonu: Moto X Style, Moto X Play
Sieć: Orange - Njumobile

Re: Problem z siecią w A5 2017

Postprzez eneduerike » 21 maja 2018, o 18:15

Telefon cały czas wariuje, jutro jedzie trzeci raz do serwisu. Zobaczymy co będzie tym razem. Co ciekawe transmisja danych działa normalnie, nawet wtedy kiedy połączenia zawieszą się na statusie "tylko alarmowe" to z internetu nadal można korzystać. Nagrałem krótki film: https://youtu.be/bheQn4X82tw
eneduerike
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 12
Dołączył(a): 12 maja 2018, o 11:11

Re: Problem z siecią w A5 2017

Postprzez marcin19883 » 21 maja 2018, o 19:00

Niby połączenia alarmowe, ale po prawej stronie ikonka zasięgu cały czas ma zasięg, dziwne :?
A telefon skąd kupiony?
marcin19883
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 1356
Dołączył(a): 25 gru 2013, o 13:41
Lokalizacja: Pomorze
Sieć: PLAY, ORANGE, PLUS, T-MOBILE

Re: Problem z siecią w A5 2017

Postprzez eneduerike » 21 maja 2018, o 19:50

Telefon kupiony na allegro w polskim sklepie z fakturą VAT 23%, sklep ma 3000 komentarzy, same pozytywne.
eneduerike
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 12
Dołączył(a): 12 maja 2018, o 11:11

Re: Problem z siecią w A5 2017

Postprzez marcin19883 » 21 maja 2018, o 20:13

A oprogramowanie zaktualizowane do najnowszego? była jakaś aktualizacja, bo mi to wygląda na błąd softu. Jaka wersja romu? Już jest nawet Oreo.
marcin19883
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 1356
Dołączył(a): 25 gru 2013, o 13:41
Lokalizacja: Pomorze
Sieć: PLAY, ORANGE, PLUS, T-MOBILE

Re: Problem z siecią w A5 2017

Postprzez eneduerike » 21 maja 2018, o 22:44

Wszystko jest takie jak fabryka dała. Androida mam 7.0 telefon nie pokazuje żadnych dostępnych aktualizacji
eneduerike
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 12
Dołączył(a): 12 maja 2018, o 11:11

Re: Problem z siecią w A5 2017

Postprzez marcin19883 » 21 maja 2018, o 23:29

eneduerike napisał(a):Wszystko jest takie jak fabryka dała. Androida mam 7.0 telefon nie pokazuje żadnych dostępnych aktualizacji


Spróbuj zresetować ustawienia sieciowe. Tu masz podpowiedz jak to zrobić. https://support.bell.ca/Mobility/Smartphones_and_mobile_internet/Samsung-Galaxy-A5-2017.how_to_reset_the_network_settings_on_my_samsung
marcin19883
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 1356
Dołączył(a): 25 gru 2013, o 13:41
Lokalizacja: Pomorze
Sieć: PLAY, ORANGE, PLUS, T-MOBILE

Re: Problem z siecią w A5 2017

Postprzez eneduerike » 22 maja 2018, o 20:04

Telefon jest już w serwisie :)
eneduerike
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 12
Dołączył(a): 12 maja 2018, o 11:11

Re: Problem z siecią w A5 2017

Postprzez eneduerike » 28 maja 2018, o 22:25

Dostałem telefon z powrotem. Raport naprawy: Urządzenie sprawne, nie wykonano naprawy. Urządzenie zostało poddane testom w warunkach rzeczywistych oraz na przyrządach serwisowych. Nadaje i odbiera połączenia prawidłowo, zasięg sieci prawidłowy :/
eneduerike
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 12
Dołączył(a): 12 maja 2018, o 11:11

Re: Problem z siecią w A5 2017

Postprzez weissmann » 28 maja 2018, o 22:41

Uaktualniłeś do Androida 8.0 (Oreo) ?
weissmann
Ostrożny rozmówca
Ostrożny rozmówca
 
Posty: 116
Dołączył(a): 19 sty 2010, o 21:06
Lokalizacja: Poznań
Model telefonu: Moto X Style, Moto X Play
Sieć: Orange - Njumobile

Re: Problem z siecią w A5 2017

Postprzez eneduerike » 28 maja 2018, o 22:47

A w jaki sposób to zrobić? telefon nie widzi żadnych aktualizacji oprogramowania do zainstalowania
eneduerike
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 12
Dołączył(a): 12 maja 2018, o 11:11

Re: Problem z siecią w A5 2017

Postprzez Eragon » 28 maja 2018, o 23:38

Ręcznie.
A soft brandowany?
HUGE change is coMIng bracia!
Eragon
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika
 
Posty: 3176
Dołączył(a): 6 lut 2010, o 13:34
Model telefonu: Xiaomi Mi5
Sieć: Nju

Re: Problem z siecią w A5 2017

Postprzez marcin19883 » 29 maja 2018, o 00:21

Spróbuj resetować ustawienia sieciowe, jak pisałem wyżej
marcin19883
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 1356
Dołączył(a): 25 gru 2013, o 13:41
Lokalizacja: Pomorze
Sieć: PLAY, ORANGE, PLUS, T-MOBILE

Następna strona

Powrót do Samsung

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości