Dla kogo sa pakiety 60/60/60 zamiast starych 30. Czy pojawiły się one wraz z limitem nr na jeden pesel? Czy wystarczy wyłączyć i włączyć stary freemium by dostać ten większy?
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
To jest jakiś błąd systemowy.Mam pod nosem kilka sim i ani jedna nie działa z 60min i 600mb
Powitać po wielu latach



Przecież we Freemium nie ma za darmo 60min/60SMS/600MB tylko jako płatny pakiet za 6zł.
Za darmo masz tylko 30min/30SMS/300MB.
Tak było zawsze przecież.
Za darmo masz tylko 30min/30SMS/300MB.
Tak było zawsze przecież.
może to jakiś błąd i po zakupie płatnej usługi wszystko się zwiększa? ciekawe jak się odnowi za miesiąc. Wtedy wszystko będzie jasne.
Do jakich operatorów logują się karty Virgin? Chodzi mi o 3g
Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka
U mnie do T-Mobile lub Plusa.
Ale w rodzinie na starej platformie rozliczeniowej są numery z dostępem tez do 3G Orange
Ale w rodzinie na starej platformie rozliczeniowej są numery z dostępem tez do 3G Orange
U mnie (również oba numery na starej platformie) telefony logują się do wszystkich sieci 3G, w tym ponownie od kilku miesięcy do Orange.
Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer: Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
Aktualny numer: Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
Chyba jest jakiś fakap systemu. Z poziomu #freemium mamy teraz dostęp również do czystych pakietów #chcęwszystko. W aplikacji widnieją pakiety minutowe z okresem ważności 30 dni. Co ciekawe można w tym momencie uruchomić za pomocą kodu pakiet 1GB za 1zł. To akurat sprawdziłem, pakietów minutowych nie.
Poza tym nadal mogę uruchomić #freemium na 6 numerach, a aktywacja przedłuża ważność konta o rok. To tak w ramach ciekawostki.
Poza tym nadal mogę uruchomić #freemium na 6 numerach, a aktywacja przedłuża ważność konta o rok. To tak w ramach ciekawostki.
Zawsze tak było czy to.jakiś bug z tym przedłużeniem o rok konta?
Zawsze - od początku istnienia oferty #Freemium, jej aktywacja powodowała wydłużenie ważności usług wychodzących na koncie głównym o rok.
Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer: Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
Aktualny numer: Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
Zgadza się. Jednak skończyło się to teoretycznie wraz z nowym regulaminem, który obowiązuje od grudnia 2017. Część osób zgłaszała, że u nich nadal działa przedłużanie, co wskazywałoby, że nowy regulamin chyba nie dotyczy starych aktywacji. Tak jest w moim przypadku. I dlatego o tym napisałem.
Witam,
mam pytanie kupiłem sobie dzisiaj starter Virgin za 5 zł - dziś dokonałem rejestracji na stronie Virgin, aktywowałem kartę i aktywowałem Freemium poprzez stronę. Czytałem gdzieś na forum, że pakiet jest na pół roku a jak sprawdzam mój to jego ważność jest na miesiąc - do 21 czerwca. To znaczy, że muszę doładować za miesiąc konto? Jak to wygląda?
mam pytanie kupiłem sobie dzisiaj starter Virgin za 5 zł - dziś dokonałem rejestracji na stronie Virgin, aktywowałem kartę i aktywowałem Freemium poprzez stronę. Czytałem gdzieś na forum, że pakiet jest na pół roku a jak sprawdzam mój to jego ważność jest na miesiąc - do 21 czerwca. To znaczy, że muszę doładować za miesiąc konto? Jak to wygląda?
Pakiet jest na pół roku i co 30dni sam się odnawia automatycznie.
Raczej: pakiet jest na 30 dni i odnawia się automatycznie przez pół roku
.

wychodzi na to że pakiet dodatkowych minut nie jest na 30 dni lecz do końca okresu rozliczeniowego freemium?
Dokładnie.jovi123 pisze:wychodzi na to że pakiet dodatkowych minut nie jest na 30 dni lecz do końca okresu rozliczeniowego freemium?
Dlatego sami też zalecają aktywację dodatkowych pakietów na początku cyklu.jovi123 pisze:wychodzi na to że pakiet dodatkowych minut nie jest na 30 dni lecz do końca okresu rozliczeniowego freemium?
Być może gdzieś już wcześniej było ale ...:
1) Czy w Virgin Mobile ( freemium ) internet działa również w 2G ??
2) Co po upływie pół roku . . . odnowienie / przedłużenie taryfy jakimś kodem ?
3) Ile mniej więcej czasu może potrwać przeniesienie numeru (ów) składając "wniosek" na stronie VM ?
4) Kurier przywozi karty sim za free które stają się aktywne po przeniesieniu numerów ?
P.S. Remington dzięki za sugestie w innym wątku. Faktycznie oferta wygląda super jak dla 6-8 letniego użytkownika smartwatcha
1) Czy w Virgin Mobile ( freemium ) internet działa również w 2G ??
2) Co po upływie pół roku . . . odnowienie / przedłużenie taryfy jakimś kodem ?
3) Ile mniej więcej czasu może potrwać przeniesienie numeru (ów) składając "wniosek" na stronie VM ?
4) Kurier przywozi karty sim za free które stają się aktywne po przeniesieniu numerów ?
P.S. Remington dzięki za sugestie w innym wątku. Faktycznie oferta wygląda super jak dla 6-8 letniego użytkownika smartwatcha

Ad. 1. Tak
Ad. 2. Aktywujesz tak jak za 1. razem (net lub kod)
Ad. 3. Chyba ok. 2 tygodni.
Ad. 4. Tak. Jeśli nie przeniesienie tylko nowe numery to stają się aktywne od razu po wizycie kuriera.
Ad. 2. Aktywujesz tak jak za 1. razem (net lub kod)
Ad. 3. Chyba ok. 2 tygodni.
Ad. 4. Tak. Jeśli nie przeniesienie tylko nowe numery to stają się aktywne od razu po wizycie kuriera.