Użytkownik
Ranga
Stary wyjadacz
Posty
1156
Rejestracja
16 kwie 2007, 13:55
Lokalizacja
ostatnio różnie
Tak, u mnie też to występowało, ale nic z tym nie robiłem - karta wylądowała w szufladzie z włączonym #Freemium i niewykorzystanymi prawie 2GB.ManiacGSM pisze:czy ktoś z Was zauważył przycinki internetu na swojej karcie z tych 10 giga darmowych za przeniesienie numeru?
No chyba nie bardzo skoro sami dodali komunikat:PawlusG pisze:Ponowne uruchomienie usługi możliwe jest tylko przez BOK, gdzie zawsze się dowiaduję, że takie sytuacje zdarzają się wyjątkowo.
lordbyd pisze:Dzwonię dziś na infolinię *222 w sprawie nieodnowionego pakietu a tam w drzewie komunikatów IVR po naciśnięciu 1 stworzono taki "reset nieodnowionych pakietów".
Już dawno temu to wprowadziliPawlusG pisze:Nie wiem, czy ktoś zauważył, że podwoili pakiety we Freemium
https://virginmobile.pl/oferty/karta/no ... r/freemium
Żeby nie być gołosłownym, to wyszukałem regulamin i datę od 21.12.2017 Virgin podwaja pakiety freemiumPawlusG pisze:We wtorek 10-04-2018 uruchamiałem pakiet i za 5 zł wskoczyło 60 min, a nie 120 min, więc chyba nie tak dawno temu.
Pakiet uruchamiałem przez stronę, a nie kodem, nie było na liście 120 min za 5 zł, bo inaczej bym nie wybrał pakietu 60 minmaniek89 pisze:Może użyłeś kodu do wcześniej obowiązującego pakietu minut?
120 minut za 5 zł to kod: *222*1*120#
Wcześniejsza wersja, czyli 60 minut za 5 złotych to kod: *222*000*1*60#.