Telekomunikacja jak na dłoni






T-Mobile, taryfa T3, brak możliwości aktywacji Netflix

Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Wiadomość
Autor

T-Mobile, taryfa T3, brak możliwości aktywacji Netflix

Postprzez reboot » 22 mar 2018, o 16:07

Podpisałem umowę w T-Mobile w kwietniu 2017. Mam taryfę T3 z różnymi "dodatkami" typu społecznościówki bez limitu, różne radia internetowe bez limitu danych, MyDysk 25 GB itp.
Dodatkowo mam też Międzynarodową Strefę T-Mobile oraz co najważniejsze miałem mieć 4 miesiące Netflixa.

Mam nawet zrzut ekranu z wyboru taryfy T3, tam jest "ptaszek" przy Netflixie.
Obrazek

Korzystałem do tej pory z konta kolegi, ale uznałem, że warto spróbować i skorzystać z własnego darmowego pakietu Netflixa. Nie wiedziałem jak go uruchomić, więc napisałem na boa@t-mobile.pl i dostałem odpowiedź:
Dodatkowo informuję, iż regulamin taryfy nie przewiduje możliwości korzystania z darmowego okresu NETFLIXA


Czy ktoś z Was ma taryfę T3, podpisywał umowę w pierwszej połowie 2017 roku i dostał Netflix i z niego skorzystał? Czy dostaliście PDF z regulaminem?

Jak "podejść" T-Mobile i co im napisać w reklamacji? Na co się powoływać? Bo przecież nie napiszę reklamacji "proszę zbadać sprawę"...


Dziwna sytuacja - sami reklamowali, że rozdają Netflix w T3, a teraz twierdzą, że takie coś nie ma miejsca...
https://firma.t-mobile.pl/pl/dla-mediow ... 63a8f33219
Obrazek
WKS
reboot
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz
Avatar użytkownika
 
Posty: 972
Dołączył(a): 16 sie 2005, o 10:09
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 3
Model telefonu: iPhone 7
Sieć: T-Mobile

Re: T-Mobile, taryfa T3, brak możliwości aktywacji Netflix

Postprzez piotrzet » 22 mar 2018, o 16:09

Promocja owszem była ale ograniczona czasowo i teraz nie ma jej możliwości aktywacji.
http://www.speedtest.net/result/a/3687820711.png
piotrzet
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 2825
Dołączył(a): 11 sie 2012, o 12:43
Model telefonu: Sony Xperia XZ Premium
Sieć: T-Mobile

Re: T-Mobile, taryfa T3, brak możliwości aktywacji Netflix

Postprzez reboot » 22 mar 2018, o 16:24

A potrafiłbyś znaleźć regulamin tej promocji? Ja znajduję jedynie taki od października 2016 do stycznia 2017.
WKS
reboot
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz
Avatar użytkownika
 
Posty: 972
Dołączył(a): 16 sie 2005, o 10:09
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 3
Model telefonu: iPhone 7
Sieć: T-Mobile

Re: T-Mobile, taryfa T3, brak możliwości aktywacji Netflix

Postprzez f0ku5 » 22 mar 2018, o 16:32

Potwierdzam, ta promocja była ograniczona czasowo. W identycznej sytuacji, jak Twoja była moja mama.
Ja się zalapalem bez problemu, ponieważ Netflixa aktywowałem tuż po podpisaniu umowy.
f0ku5
Moderator
Moderator
 
Posty: 1699
Dołączył(a): 30 kwi 2015, o 00:26
Lokalizacja: Warszawa
Model telefonu: iPhone X
Sieć: Orange - Nju

Re: T-Mobile, taryfa T3, brak możliwości aktywacji Netflix

Postprzez reboot » 22 mar 2018, o 17:13

Możesz mi podesłać regulamin jaki dostałeś od T-Mobile i jaki dostała mama przy podpisywaniu umowy?

Czy T-Mobile w takiej sytuacji powinien udostępnić mi możliwość odsłuchania rozmowy?
viewtopic.php?f=3&t=90874
WKS
reboot
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz
Avatar użytkownika
 
Posty: 972
Dołączył(a): 16 sie 2005, o 10:09
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 3
Model telefonu: iPhone 7
Sieć: T-Mobile

Re: T-Mobile, taryfa T3, brak możliwości aktywacji Netflix

Postprzez f0ku5 » 22 mar 2018, o 17:22

Jak wrócę do domu to postaram się poszukać.
f0ku5
Moderator
Moderator
 
Posty: 1699
Dołączył(a): 30 kwi 2015, o 00:26
Lokalizacja: Warszawa
Model telefonu: iPhone X
Sieć: Orange - Nju

Re: T-Mobile, taryfa T3, brak możliwości aktywacji Netflix

Postprzez piotrzet » 22 mar 2018, o 18:20

Ale szczerze to bardzo nie wiem co chcesz zrobić? Reklamacja będzie odrzucona podpisując umowe akceptujesz regulamin a tam wszystko było.
http://www.speedtest.net/result/a/3687820711.png
piotrzet
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 2825
Dołączył(a): 11 sie 2012, o 12:43
Model telefonu: Sony Xperia XZ Premium
Sieć: T-Mobile

Re: T-Mobile, taryfa T3, brak możliwości aktywacji Netflix

Postprzez reboot » 22 mar 2018, o 19:01

Ale żadnego regulaminu nigdy nie było, nie sądziłem, że jest potrzebny. Skoro usługa jest promocyjna, to przecież bez sensu byłoby wspominanie o niej w umowie, skoro w październiku 2016 T-M wprowadziło opcję uruchomienia Netflixa aktualnym klientom czyli nic nie podpisywali.
I taki PDF istnieje.

Nie mogę za to znaleźć w moich papierach żadnego regulaminu wspominającego o Netflixie dla mnie przy podpisaniu umowy. Kolega podpisał w marcu 2017 i też nigdy nie dostał żadnego regulaminu w pdf, a jednak udało mu się uruchomić, bo zrobił to od razu.
WKS
reboot
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz
Avatar użytkownika
 
Posty: 972
Dołączył(a): 16 sie 2005, o 10:09
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 3
Model telefonu: iPhone 7
Sieć: T-Mobile

Re: T-Mobile, taryfa T3, brak możliwości aktywacji Netflix

Postprzez RafRafRaf » 22 mar 2018, o 19:39

Tak jak wyżej piszą koledzy. Pewnie umowa pomiędzy operatorem a netflix była ograniczona czasowo i po jakims tam terminie nie aktywowali juz darmowego dostępu. Ja z tego skorzystałem na dwu taryfach t2 i t3 razem 6 miesięcy.

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
RafRafRaf
Ostrożny rozmówca
Ostrożny rozmówca
 
Posty: 127
Dołączył(a): 18 lut 2017, o 22:42

Re: T-Mobile, taryfa T3, brak możliwości aktywacji Netflix

Postprzez reboot » 5 kwi 2018, o 16:45

piotrzet, RafRafRaf, f0ku5isko - nie mogli mi tego uruchomić, więc dostałem zwrot 4*43zł=172zł.
WKS
reboot
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz
Avatar użytkownika
 
Posty: 972
Dołączył(a): 16 sie 2005, o 10:09
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 3
Model telefonu: iPhone 7
Sieć: T-Mobile

Re: T-Mobile, taryfa T3, brak możliwości aktywacji Netflix

Postprzez piotrzet » 5 kwi 2018, o 17:40

To dziwne że taki zwrot dostałeś moim zdaniem nie było podstaw.
http://www.speedtest.net/result/a/3687820711.png
piotrzet
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 2825
Dołączył(a): 11 sie 2012, o 12:43
Model telefonu: Sony Xperia XZ Premium
Sieć: T-Mobile

Re: T-Mobile, taryfa T3, brak możliwości aktywacji Netflix

Postprzez reboot » 5 kwi 2018, o 23:50

1. Nie dostałem regulaminu usługi - ani wtedy, ani teraz.
2. W odpowiedzi na reklamację stwierdzili, że usługa była ograniczona czasowo, ale konsultantka mi tego nie powiedziała (a jak pisałem - regulaminu nie dostałem).
3. Sami piszą w innych regulaminach, że 1 msc Netflix to 43 zł, zatem 43*4=172 zł.
WKS
reboot
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz
Avatar użytkownika
 
Posty: 972
Dołączył(a): 16 sie 2005, o 10:09
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 3
Model telefonu: iPhone 7
Sieć: T-Mobile

Re: T-Mobile, taryfa T3, brak możliwości aktywacji Netflix

Postprzez RafRafRaf » 6 kwi 2018, o 00:09

Bardzo miło że strony operatora. Cieszę się z takiego finału.

Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka
RafRafRaf
Ostrożny rozmówca
Ostrożny rozmówca
 
Posty: 127
Dołączył(a): 18 lut 2017, o 22:42


Powrót do Oferta abonamentowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości