• Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    :thumbup:
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
:thumbup:
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 5 z 10
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 10
 #982425  autor: biala1991
 10 mar 2018, 08:39
I to kluczowy punkt tej promocji :) Będą ją reklamować z przytupem jako gwarancję zwrotu przemilczając najistotniejszą sprawę: konieczność odebrania telefonu. Ten ogólnikowo zapisany warunek pozostawia operatorowi ogromną swobodę w przyznaniu/bądź nie zwrotu. Dlaczego TM zrezygnował z promocji 90dni za darmo? bo uznał że 3 mies bez opłat nie są wystarczająco korzystne dla klienta i trzeba dać mu 6 m-cy za free? Dla mnie to oczywiste, że chodzi o chwyt marketingowy a nie faktyczny zwrot kasy. Nieprzypadkowo w regulaminie znalazło się słówko "maksymalnie", na które zwrócił uwagę Jarekt. Przecież bez żadnych udziwnień można było napisać po prostu "3 razy". Autor wstawił maksymalnie, bo ładnie wygląda? :) Sory, nie kupuje tego. Większość czytających regulamin zapamięta cyferkę 3 i zgodnie z intencją TM utrwali sobie, że operator ma zadzwonić 3 razy. Jeśli warunki nie będę akurat komfortowe, klient nie odbierze telefonu mając w świadomości, że zostaną jeszcze dwie próby, no i pozamiatane :)
W regulaminie abo nie ma wymogu kontaktu telefonicznego. Po co wprowadzono go w prepaidzie? Nie widzę innego uzasadnienia jak tylko-pretekst do niewypłacenia pieniędzy karciarzom. Założenie jest jasne: ściągnąć naiwnych, którzy zaślepieni perspektywą zwrotu kosztów z 6 mies. będą przez pół roku płacić regularny abonament, by na koniec odprawić ich z kwitkiem
 #982447  autor: TomLee
 10 mar 2018, 10:19
Jasne warunki miał Play w swojej promocji 150 dni za darmo. Tutaj jest to pogmatwane i różnie może się skończyć.

Wysłane z mojego MotoE2(4G-LTE) przy użyciu Tapatalka
 #982477  autor: biala1991
 10 mar 2018, 12:21
Wcześniejsza oferta TM, 90dni za darmo też była w porządku. Regulamin nowej promocji pisał albo idiota, który nie wie jak drobne słówko może zmienić kontekst zdania albo wyjątkowy cwaniak, który wstawił "maksymalnie" z premedytacją, słusznie licząc, że umknie to większości klientów. Jeśli zgodnie z zapisem może skończyć się na jednym telefonie to istnieje duże prawdopodobieństwo, że gro klientów nie otrzyma zwrotu. Pozostaje odpowiedzieć sobie na pytanie czy w TM pracują idioci czy skur.. :D Patrząc na skomplikowaną konstrukcję tej promocji myślę, że autorzy mają nas klientów prepaid za idiotów :)
 #982560  autor: marcin19883
 10 mar 2018, 16:56
Spokojnie. Konsultanci T-mobile i innych firm pracują w normalnym porach. Nikt po nocach nie dzwoni. Nigdy mi się to nie zdarzyło. Przeważnie dzwonią po południu. :-)
Ostatnio zmieniony 10 mar 2018, 19:33 przez marcin19883, łącznie zmieniany 1 raz.
 #982586  autor: biala1991
 10 mar 2018, 18:06
Ja nie twierdzę, że będą dzwonić po nocach tylko że zgodnie z regulaminem zamiast oczekiwanych trzech prób połączenia dostaniemy tylko jedną szansę w niekoniecznie dla nas dogodnym momencie. Domyślać się należy, że kontakt będzie polegał na weryfikacji danych, możliwe że spytają też o powód niezadowolenia. I teraz przykładowa sytuacja, stoimy w kolejce w supermarkecie i mamy podać nasze dane łącznie z peselem. Ilu klientów sobie odpuści? A jeśli nie zadzwonią powtórnie (a mogą nie zadzwonić) podstaw do reklamacji nie ma, bo kontakt odbył się zgodnie z regulaminem, "maksymalnie 3 próby"
 #982594  autor: jutek
 10 mar 2018, 18:24
A z drugiej strony: ile osób będzie chciało zrezygnować z powodu zgodnego z założeniami tej oferty, czyli realnego niezadowolenia z usług T-Mobile, 10%, 15%, a ile osób wybierze tę ofertę tylko i wyłącznie po to, żeby mieć usługi za darmo przez te 6 miesięcy z góry wiedząc, że później zrezygnują, mimo że z usług T-Mobile tak naprawdę będą zadowoleni. Czyli de facto z góry wiedząc, że za te 6 miesięcy skłamią. I to jest właśnie mentalność mieszkańców naszego kraju, lata zaborów, PRL-u i biedy zrobiły swoje, ciekawe czy za te powiedzmy 50 lat, gdy nasze zarobki zrównają się z tymi z zachodnimi owa mentalność się zmieni :)
 #982600  autor: adik
 10 mar 2018, 18:52
zarobki to nie zrównają się nawet i za 100 lat, a większość przejdzie i tak tylko po ten zwrot a nie dlatego że w T-M jest super jakość.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #982601  autor: odkrywca1
 10 mar 2018, 19:04
ja na pewno, zbieram punkty na króla cebuli

Jak miałem abo w era/tmobajce bez przerwy były włączane niechciane usługi, tmobajka nie jest święta
 #982605  autor: mungo
 10 mar 2018, 19:08
jutek pisze:I to jest właśnie mentalność mieszkańców naszego kraju, lata zaborów, PRL-u i biedy zrobiły swoje, ciekawe czy za te powiedzmy 50 lat, gdy nasze zarobki zrównają się z tymi z zachodnimi owa mentalność się zmieni :)
Nie nazwałbym tego mentalnością tylko przystosowaniem do życia w danych realiach. Żyjemy w kraju w którym w wielu rodzinach dochody na głowę to kilkaset złotych. W kraju w którym 500+ jest dla niektórych jakąś kosmiczną manną z nieba. Ludzie nauczyli się kombinować żeby przeżyć za niskie pensje.
Moim zdaniem promocję wymyślił ktoś kto chyba nie zna realiów życia niektórych ludzi w Polsce. I przypuszczam że nie był to przysłowiowy Hans z centrali w Bonn, bo Niemcy moim zdaniem są dobrzy w różnego rodzaju badaniach realiów rynków na których działają, tylko ktoś w Polsce, kto na swoim stanowisku już zarabia całkiem nieźle i mu się dość dobrze powodzi i myśli jaki ty że kto by takie rzeczy robił.
A wystarczyło by moim zdaniem zaoferować alternatywę: możesz wziąć zwrot za te pół roku jak Ci się nie podobało, a jeśli Ci się podobało to zostań dłużej i dostaniesz od nas z automatu tą samą kwotę w formie doładowania konta prepaid albo rabatu na kolejne faktury.
 #982607  autor: jutek
 10 mar 2018, 19:11
adik pisze:zarobki to nie zrównają się nawet i za 100 lat, a większość przejdzie i tak tylko po ten zwrot a nie dlatego że w T-M jest super jakość.
odkrywca1 pisze:ja na pewno, zbieram punkty na króla cebuli

Jak miałem abo w era/tmobajce bez przerwy były włączane niechciane usługi, tmobajka nie jest święta
Większość przejdzie po ten zwrot mając gdzieś poziom jakości, z góry wiedząc co powiedzą za te 6 miesięcy. I tak by było w każdej polskiej sieci, nawet jakby nadajniki były co 100 metrów a jakość rewelacyjna, to bez znaczenia.
 #982613  autor: adacomp
 10 mar 2018, 19:32
Dla mnie zachętą byłoby właśnie kilka miesięcy gratis na no-limit, a nie jakieś zabawy w zwroty.

Taniej to by było dla wszystkich opa i klientów, czas zaoszczędzony oraz ludzie mniej zaangażowani w te "fikcyjne" reklamacje, telefony, pisma, odwołania itp.
 #982617  autor: adik
 10 mar 2018, 19:38
Większość przejdzie po ten zwrot mając gdzieś poziom jakości, z góry wiedząc co powiedzą za te 6 miesięcy. I tak by było w każdej polskiej sieci, nawet jakby nadajniki były co 100 metrów a jakość rewelacyjna, to bez znaczenia.
tyle że tylko T-M wyskoczyło z taką akcją(nauczka jaką miał Lidl w zeszłym roku nic Niemców nie nauczyła), po niej z pewnością nikt inny czegoś takiego nie zaoferuje w prepaid.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #982620  autor: jarekt
 10 mar 2018, 19:47
marcin19883 pisze:Trzeba jakoś przetestować sieć przecież. T-mobile jako jedyne nic nie daje.
Można nawet tę promocję odebrać w taki sposób, że nie tylko T-Mobile nic nie daje, ale najpierw proszą klienta o pożyczkę 150zł na 180dni dla siebie (czyli dla T-Mobile), po czym T-Mobile Ci tę pożyczkę zwraca po 225 dniach (180+45) jeśli oczywiście się do Ciebie dodzwonią, no i jeśli będziesz ją chciał z powrotem - bo możesz im umorzyć :).
 #982627  autor: adacomp
 10 mar 2018, 19:52
marcin19883 pisze:Jest jeszcze opcja no limit z internetem bez limitu za 50 zł. Też satysfakcja gwarantowana, albo zwrot pieniędzy
Ale to jest opcja w abo a tutaj jest wątek o karcie.
 #982628  autor: marcin19883
 10 mar 2018, 19:53
adacomp pisze:
marcin19883 pisze:Jest jeszcze opcja no limit z internetem bez limitu za 50 zł. Też satysfakcja gwarantowana, albo zwrot pieniędzy
Ale to jest opcja w abo a tutaj jest wątek o karcie.
A to sorry.
 #982630  autor: jarekt
 10 mar 2018, 19:55
Tak, ale tutaj generalnie dyskutujemy o tej promocji w wersji "na kartę" choć od czasu do czasu wtrącić o abonamencie można, szczególnie przy tej promocji.
Wątku o tej promocji w abo nikt nie założył w dziale abo (ja nie zamierzam, bo za abo nie przepadam).
 #982631  autor: goldenmen
 10 mar 2018, 20:06
zauwazcie ze tą promocje bedzie się zajmował tylko dział reklamacji !!! A to oznacza małe moce przerobowe bo równiez beda zajmowali sie swoimi normalnymi sprawami obecną obsługą reklamacji klientów i nie beda skłonni do dzwonienia zeby zwrot klientowi zrobić . Dodatkowo te osoby sa szkolone jak odrzucic reklamacje znajdujac jakiś powód. Pracownicy będa zasypani pracą i prawo telekomunikacyjne mówi ze reklamacja nie rozpatrzona w ciagu 30 dni uznaje sie za załatwioną i beda pilnowali terminów reklamacji stałych klientów a ta promocje moga robić po macoszemu czyli kombinowac z telefonem zwrotnym bo i tak wiedza ze nie dotrzymanie terminu 30 dni jest bez konsekwencji. klient nie udowodni operatorowi oszustwa.

jestem pewny ze operator nie zwiekszy ilosći pracowników w dziale reklamacji bo to bez sensu tylko zwiększa jego koszta dwojako bo koszta pracownicze generowac beda kolejne koszta bo zwroty.

Regulamin narusza zbiorowe interesy konsumentów bo klient nie ma wpływu spelniając wszystkie warunki czy otrzyma zwrot.
Zwrot jest zależny od operatora bo to operator decyduje czy i wogóle zadzwoni i ile razy bedzie dzwonił jak długo bedzie trwała próba połaczenia 1 sygnał 5, 10 sygnałów. w jakich godzinach i dniach operator bedzie dzwonił.
A najlepsze jest to ze w interesie operatora jest żeby do klienta nie zadzwonić bo wtedy oznacza to dodatkowe 900zł dla nich zysku w aboanamnecie
Regulamin narusza Prawo telekomunikacyjne bo w PT nie ma nic napisane ze operator może zadać spełnienia jakiś innych warunków przy złozeniu reklamacji tutaj jest obowiązek odebrania telefonu
Dlatego sugruje w pismach o zwrot tytułować pismo REKLAMACJA i gwarancja zwrotu w sieci i tym samym operator gdy nie da wam zwrotu musi przysłac pismo listem poleconym i podać powód odrzucenia reklamacji . I wtedy beda musieli podac wam kiedy dzwonili itd. A jak nie odpiszą to musza dać i tak zwrot bo termin 30 dniowy minie.Dam wam przykład składacie pismo operator przyjmuje a potem do kosza wedruje pismo i co zorbicie wtedy wyysłąjac zwykłe pismo bez tytułu reklamacja potwierdzenia przzyjecia/wysłania?
Trzeba umieć kombinowac lepiej niz operator
jedyna wada to wtedy trzeba numer zarejestrowac z adresem
Dodatkowo jestem pewny ze dane klientów będa potem przetwarzane przez bank t_m i beda kampanie dzwonie do pana z t_M UB i ma pan konto w banku X propnuje przeniesienie tego konta do nas.
A beda wiedzieli w jakim banku masz konto po numerze rachunku

A teraz najlepsze obalę cały sens tej promocji i wskażę oszustwo tej promocji .Promocja jest dla ludzi co teoretycznie maja problem z jakoscia sieci t_M . Pytam sie jak ma skorzystać z tej promocji osoba co nie ma zasiegu lub ma słaby zrywa poąłczenie szumy itd? Przeciez warunkiem jest odebranie telefonu czyli zasieg musi być i to dobry .Jak osoba ze słaba jakoscia połączenia porozmawia z konsutantem i zweryfikuje dane u niego? czy trzeba dzwnic do t_M zeby przyjechał mobilny nadajnik? ludzie mogą mieć telefony z zasiegiem tylko 2G
  • Strona 5 z 10
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 10
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 10