• Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    :thumbup:
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
:thumbup:
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 4 z 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10
 #982306  autor: jarekt
 09 mar 2018, 19:27
piotrzet pisze:Maksymalnie oznacza 3 i nie więcej nigdzie nie jest napisane, że mniej. Chodź powinno być doprecyzowane że min 3 i max 3.
@piotrzet, nie wymyślaj nowej matematyki i logiki.

Jak ktoś chce powiedzieć, że Ci da równo 150zł, to mówi "dostaniesz 150zł" albo "dostaniesz równo 150zł".
Nie powie "dostaniesz minimum 150zł i maksimum 150zł". No chyba, że to Ty byś mówił.

Natomiast gdy będzie Ci chciał dać 50zł, 100zł lub 150zł (jeszcze nie wie ile), to powie "dostaniesz maksymalnie 150zł".
I nawet taka forma i kwota jest użyta w tym regulaminie:
3.8.7. Maksymalna wysokość Zwrotu będzie stanowiła sumę 6-ciu opłat cyklicznych o wysokości 25 zł każda, za usługę „Nielimitowane rozmowy, SMS-y i 10 GB za 25 zł”.
Czy według Ciebie każdy dostanie zawsze 150zł zwrotu i nie ma znaczenia to słowo "Maksymalna"?
A jeżeli słowo "maksymalnie" ma wpływ na sens zdania i ilość (bo ma), to co oznacza "maksymalnie 3 próby"?

Odpowiem Ci, bo podejrzewam, że wciąż nie wiesz: "maksymalnie 3 próby" oznacza 1 próbę, 2 próby lub 3 próby.

I jako bonus: jak Ci powiem, że będziesz żył maksymalnie 130 lat, to według zaprezentowanej przez Ciebie logiki, będziesz żył minimalnie 130 lat i maksymalnie 130 lat?
 #982307  autor: Gregrin
 09 mar 2018, 19:29
Karlos20 pisze:To było do przewidzenia... Brawo T-Mobile, pozbywamy się klientów prepaid. Kolejna świeża mina dla Abonentów po nowych pakietach netowych.
Ale czemu tak pesymistycznie ?? Tutaj teoretycznie jest 150zl :) Mowie całkiem poważnie. Abstrahując od tych "nowych" zapisów o dzwonieniu itp. to tutaj na 6m-cy jest pakiet za 25zl za 0zl.
 #982317  autor: piotrzet
 09 mar 2018, 19:59
goldenmen pisze:
piotrzet pisze:Uwielbiam te wróżby niepoparte żadnymi dowodami. Bardzo miło się czyta. Może najwyższy czas pisać książę? :lol:
Gdybym tak patrzył na każde regulaminy i umowy to bym musiał być odcięty od internetu i nie mieć żadnych usług.

proponuje troche obiektywizmu bo jestes klakierem zna zlecenie t-m bronisz ta sieci zachecasz innych na ich oferty zadałem sobie trud i poczytałem twoje komentarze
No to poczytaj dobrze bo wychwalające play też znajdziesz. Czyżby 2 sieci mi płaciły? To chyba się wzajemnie wyklucza. Trochę obiektywizmu proszę bardzo to jak nazwiesz to kara 5000zł w plusie za nadużywanie sieci czy to nie jest to samo? Warunki nie są określone równie dobrze mogą ci naliczyć po godzinie rozmów bo będziesz obciążał sieć. Więc skończ ten hejt bo jak na razie to nic więcej. Ani nikt jeszcze nie dostał zwrotu ani nikt nie próbował bo oferta ruszyła dzisiaj. Okaże się za 3 miesiące jak jest faktycznie.
Ostatnio zmieniony 09 mar 2018, 20:02 przez piotrzet, łącznie zmieniany 1 raz.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #982319  autor: bobiwr
 09 mar 2018, 20:00
No ale jak pofatyguję się z pismem / wnioskiem o zwrot, do salonu TM. Zadeklaruję okazanie dowodu osobistego. To czy oni potwierdzą autentyczność podpisu? Wtedy dzwonienie do klienta by było bezzasadne. Kiedyś wszystko co się zanosiło na piśmie do salonu konsultant skanował i wysyłał na sobie tylko znany adres...
 #982320  autor: KC-KARLOS
 09 mar 2018, 20:02
Gregrin pisze:Ale czemu tak pesymistycznie ??
Pesymistycznie, bo oferta jest najeżona pułapkami, przy wcześniejszej rezygnacji z usług nie odzyskasz kasy, przy poprzednim promo na MNP wydawało się 25 zł a korzyści były na 3m. Ale taka prawda - wycinając prepaidy, poprawią jakość usług dla Abonentów mix i postpaid.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #982321  autor: Gregrin
 09 mar 2018, 20:05
bobiwr pisze:Wtedy dzwonienie do klienta by było bezzasadne.
Nie podano w regulaminie po co będą dzwonić ;) W regulaminie jest ze będzie kontakt telefoniczny i tyle ;) Jest jeszcze wzmianka ze do skorzystania "z tej promocji" wymagane jest tez niezadowolenie z sieci ;) Linkowałem i pogrubiałem w swoich wcześniejszych postach te szczegóły.
Karlos20 pisze: przy wcześniejszej rezygnacji z usług nie odzyskasz kasy
Odzyskasz tyle ile zapłaciłeś do momentu złożenia rezygnacji.
 #982325  autor: KC-KARLOS
 09 mar 2018, 20:09
Gregrin pisze:Jest jeszcze wzmianka ze do skorzystania wymagane jest tez niezadowolenie z sieci
Serio? Zasięg czy prędkość neta to nie wszystko. Równie dobrze jedna pierdoła może zaważyć, że wrzucimy jako powód niezadowolenia, np. niemiła obsługa BOU czy niezamawiane informacje operatora, gdzie zgody były odznaczone.
Dla mnie Abonent korzystając z promo nie powinien podawać przyczyny, to jego wola w jakiej sieci ma być.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #982326  autor: piotrzet
 09 mar 2018, 20:10
Z tego co mi się wydaje to nie musi być koniecznie z sieci? Chyba że jest taki zapis? To się muszą mocno postarać bo żeby trafić na kogoś kompetentnego czasem trzeba 2-3 razy dzwonić :lol:

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #982328  autor: goldenmen
 09 mar 2018, 20:13
Gregrin pisze:Nie podano w regulaminie po co będą dzwonić. W regulaminie jest ze będzie kontakt telefoniczny i tyle ;) Jest jeszcze wzmianka ze do skorzystania wymagane jest tez niezadowolenie z sieci ;) Linkowałem i pogrubiałem w swoich wcześniejszych postach te szczegóły.
dzwoni konsultant i pyta dzwonie z t-m i chciałąbym zapytać o jakosc tego połączenia dobrze mnie pan słyszy odpowidasz no dobrze itd . a dlaczego chciał by pan /pani zrezygnowac z naszych usług ?bo mam słaba jakaosc zasięgu. a konsultant przeciez przed chwila mówił pan ze dobrze słyszy ijakosc jest dobra wobec tego zwrot panu nie przysługuje bo warunkiem jest zła jakosc sieci.

wystarczy ze dobrze poprowadza rozmowe a ze zwrotu nici
 #982329  autor: piotrzet
 09 mar 2018, 20:17
Od kiedy jakość sieci to tylko rozmowa? Z tego co mi się wydaje na to jest jeszcze sporo czynników jak zasięg w innych miejscach, szybkość neta itd Więc bardzo nie wiem z czym masz problem. Szukanie wad na siłę i nic więcej.
Ostatnio zmieniony 09 mar 2018, 20:22 przez piotrzet, łącznie zmieniany 1 raz.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #982330  autor: odkrywca1
 09 mar 2018, 20:21
dzwoni konsultant i pyta dzwonie z t-m i chciałąbym zapytać o jakosc tego połączenia dobrze mnie pan słyszy odpowidasz no dobrze itd . a dlaczego chciał by pan /pani zrezygnowac z naszych usług ?bo mam słaba jakaosc zasięgu. a konsultant przeciez przed chwila mówił pan ze dobrze słyszy ijakosc jest dobra wobec tego zwrot panu nie przysługuje bo warunkiem jest zła jakosc sieci.

wystarczy ze dobrze poprowadza rozmowe a ze zwrotu nici
Nie to nie argument bo to sieć komórkowa a nie stacjonarka i możesz być w trakcie odebranego telefonu pod masztem Tmobajki a na co dzień w domu lub w pracy tam gdzie jesteś najczęściej nie masz zasięgu timobajki
(Ja tak mam i co ciekawe mam bardzo dobry zasięg play w okolicy domu a w okolicy pracy turbo timobajka - play słaby )
 #982331  autor: goldenmen
 09 mar 2018, 20:23
piotrzet pisze:Od kiedy jakość sieci to tylko rozmowa? Z tego co mi się wydaje na to jest jeszcze sporo czynników jak zasięg w innych miejscach, szybkość neta itd Więc bardzo nie wiem z czym masz problem.
i znów jestes nie obiektywny dałem przykład i napisałem itd . chodzióo mi o sposób przeprowadzenia rozmowy ze mozna tak to zrobic ze usłyszysz to co chcesz usłyszec.

może być wymógł ze np jak jestes nie zadowolony z pedkosci neta a z innych zadowolony to zwrotu nie dostaniesz bo warunkiem moze być ze zle dziąłc ma wszystko
 #982333  autor: Gregrin
 09 mar 2018, 20:25
goldenmen pisze:dzwoni konsultant i pyta dzwonie z t-m i chciałąbym zapytać o jakosc tego połączenia dobrze mnie pan słyszy odpowidasz no dobrze itd . a dlaczego chciał by pan /pani zrezygnowac z naszych usług ?bo mam słaba jakaosc zasięgu. a konsultant przeciez przed chwila mówił pan ze dobrze słyszy ijakosc jest dobra wobec tego zwrot panu nie przysługuje bo warunkiem jest zła jakosc sieci.

wystarczy ze dobrze poprowadza rozmowe a ze zwrotu niciu
Nie popadajmy w skrajność. Wskazaliśmy na "dziwne" punkty regulaminu bo to w końcu dość oryginalna promocja na naszym rynku telekomunikacyjnym i warto się im bliżej przyjrzeć. Co z tego wyjdzie to już czas pokaże. Nie wymyślajmy scenariuszy do każdego przypadku.
goldenmen pisze:może być wymógł ze np jak jestes nie zadowolony z pedkosci neta a z innych zadowolony to zwrotu nie dostaniesz bo warunkiem moze być ze zle dziąłc ma wszystko
Nie wiemy ale proszę o skupienie się na regulaminie a trochę mniej na rozbijaniu każdej opcji na najdrobniejsze możliwości.
 #982335  autor: piotrzet
 09 mar 2018, 20:28
Z tego co wiem i z regulaminu wynika że nie musi być to zwrot spowodowany jakością sieci może być zupełnie inny jak zła obsługa itd Więc kto jest nieobiektywny?
Gegrin
Dokładnie. Zobaczymy co będzie za jakiś czas jak pierwsze osoby zwrócą się o zwrot.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #982339  autor: Gregrin
 09 mar 2018, 20:35
W regulaminie pkt.3 jest "Użytkownik otrzyma możliwość Zwrotu w przypadku gdy nie będzie usatysfakcjonowany jakością Sieci Operatora" Nie dojdziemy tutaj co to dokładnie oznacza bo sam zwrot jest ogólny,
Karlos20 pisze:Serio? Zasięg czy prędkość neta to nie wszystko. Równie dobrze jedna pierdoła może zaważyć, że wrzucimy jako powód niezadowolenia, np. niemiła obsługa BOU czy niezamawiane informacje operatora, gdzie zgody były odznaczone.
Dla mnie Abonent korzystając z promo nie powinien podawać przyczyny, to jego wola w jakiej sieci ma być.
Teoretycznie to nawet nie trzeba opuszczać operatora ;) Nie ma o tym w regulaminie.
Trzeba pamiętać tez ze jeżeli t-mob jakoś sztucznie będzie utrudniał otrzymanie zwrotu (przypominam ze promocja nazywa się gwarancja zwrotu) to piarowo bardzo źle się na nich odbije.
 #982342  autor: piotrzet
 09 mar 2018, 20:40
A no właśnie. Czyli jak zwykle regulamin niedopracowany. Chociaż jakby tak dopracowywać wszystko to chyba każdy z opów miałby regulaminy po 50 stron :D
Czyli jak na razie zostaje czekać i zobaczymy co będzie jak pierwsze osoby będą mogły skorzystać ze zwrotu.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #982355  autor: KC-KARLOS
 09 mar 2018, 21:07
Czyli za ok 5 miesięcy.. W tym czasie mogą być drobne ruchy ofertowe, jeśli będą korzystniejsze, utrudnią wypełnienie oferty.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #982378  autor: Gregrin
 09 mar 2018, 21:47
Karlos20 pisze:Czyli za ok 5 miesięcy.. W tym czasie mogą być drobne ruchy ofertowe, jeśli będą korzystniejsze, utrudnią wypełnienie oferty.
Ale czas na zwrot jest do 180dni od przeniesienia numeru. Natomiast nic nas nie trzyma i jeśli będzie gdzieś lepsza oferta to możemy odejść w każdej chwili i wystąpić o zwrot "zainwestowanych" pieniądzy. Zwrot jest na rachunek bankowy.
Polecam ci mojego posta http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 25#p982125 Tam i trochę niżej przyjrzeliśmy się regulaminom.

Ta promocja w swoim założeniu naprawdę nie jest zła. Poza paroma dziwnymi punktami regulaminu (bo sama ta promocja jest dość "nietypowa") wygląda w porządku.
Jedyny "realny" problem (moim zdaniem jednak dalej bardzo "mały" i nazwałbym to odstepstwem od normy) zauważył jarekt i dotyczy tego ze wniosek musi wpłynąć (a nie jak zwyczajowo zostać wysłany) do t-mob w okresie tych 180dni (i jest to problem tylko jeśli robimy to listownie bo kanały elektroniczne nie maja opóźnień kilkudniowych). Reszta to "nowe" sformułowania i chyba trochę powodują strach przed nieznanym niż realny problem.
 #982417  autor: andrre
 10 mar 2018, 07:03
Niech ktoś wyjaśni komuś, kto ostatni raz miał ofertę na kartę jakieś 9 lat temu jak to działa w takiej ofercie załóżmy od T-mobile.
Kupuję starter t-mobile z 5 zł na koncie. Doładuję sobie konto załóżmy za 50 zł. Wtedy zostaje mi 30 zł bo 25 zeta pobrali mi za ten pakiet no limit+10 GB?
W miesiącu np. zdarzyło mi się wysłać smsa premium za 2,44 i pobiera mi z tych 30 - tak?

A jak pod koniec miesiąca będę miał na koncie mniej niż 25 zł to co wtedy?
  • Strona 4 z 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10