Telekomunikacja jak na dłoni






Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Wiadomość
Autor

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Postprzez aizo » 18 lut 2018, o 00:07

Jak długo będę miał ważne konto? Bez doladowania, zależy mi tylko na połączeniach przychodzących.
Zamówiłem darmowy starter.
Pakiet 30m/30s/300m też będzie cały czas bez doładowania?
Połączenie nie może być zrealizowane.
aizo
Spamer ;)
Spamer ;)
Avatar użytkownika
 
Posty: 1493
Dołączył(a): 26 mar 2006, o 19:11
Lokalizacja: PL
Pochwały: 48
Model telefonu: Ksianomi
Sieć: Plush na karcioche

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Postprzez wasylek » 18 lut 2018, o 01:08

aizo napisał(a):Jak długo będę miał ważne konto? Bez doladowania, zależy mi tylko na połączeniach przychodzących.
Zamówiłem darmowy starter.
Pakiet 30m/30s/300m też będzie cały czas bez doładowania?

Freemium jest ważne pół roku i należy ponownie aktywować freemium za darmo
Konto jest ważne rok od doładowania min 5zł, wcześniej wystarczyło aktywować freemium i to przedłużało pakiet o pół roku, a ważność konta o rok, teraz już chyba tak nie zrobisz na nowej karcie sim, więc będziesz musiał co rok kupować doładowanie 5zł.
wasylek
Młody wyjadacz
Młody wyjadacz
 
Posty: 400
Dołączył(a): 29 wrz 2011, o 18:48
Lokalizacja: warszawa
Pochwały: 5

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Postprzez userro2 » 18 lut 2018, o 07:44

userro2
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 17 gru 2016, o 21:33

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Postprzez adacomp » 18 lut 2018, o 08:29

wasylek napisał(a):Freemium jest ważne pół roku i należy ponownie aktywować freemium za darmo
Konto jest ważne rok od doładowania min 5zł, wcześniej wystarczyło aktywować freemium i to przedłużało pakiet o pół roku, a ważność konta o rok, teraz już chyba tak nie zrobisz na nowej karcie sim, więc będziesz musiał co rok kupować doładowanie 5zł.


Na starych kartach także aktywacja Freemium już nie daje RWK.
Aktywowałem dziś Freemium na karcie przeniesionej do VM w 2015 roku i tylko aktywował się Freemium a ważność konta została niezmieniona.
Ostatnio odnawiałem na tej karcie Freemium w lipcu 2017 i jeszcze RWK dawało.

Obecnie jak widać zlikwidowali bezpłatne RWK więc będzie chyba liczna migracja do konkurencji bo kto korzysta tylko z tego pakietu i mu to wystarcza albo tylko odbiera połączenia nie będzie sobie robił skarbonki co rok za 5zł ;)
adacomp
Spamer ;)
Spamer ;)
Avatar użytkownika
 
Posty: 1341
Dołączył(a): 22 gru 2016, o 18:25
Lokalizacja: ZS
Model telefonu: Samsung Huawei Ulefone MyPhone Manta
Sieć: Play RBM Fakt Virgin Orange A2 Plush TM BDI

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Postprzez surface123 » 18 lut 2018, o 10:00

No naprawdę, 5 zł na rok to mega wydatek...
surface123
Spamer ;)
Spamer ;)
Avatar użytkownika
 
Posty: 1298
Dołączył(a): 12 lut 2016, o 15:27

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Postprzez 24bis24 » 18 lut 2018, o 10:06

Sa tacy co pisza o 10 ciu i wiecej posiadanych kartach
ZM we Freshu
24bis24
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 2156
Dołączył(a): 26 sty 2017, o 17:36

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Postprzez kaspeed » 18 lut 2018, o 10:32

U mnie predłuza RWK ale nie na 10karach maks 4
folx.com kod polecający:​68678939
1miesiac za darm​o aktywacja 9,99​ z tym kodem 1mi​esiac darmo.
kaspeed
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 3140
Dołączył(a): 9 cze 2012, o 17:49
Lokalizacja: Z domu
Pochwały: 11
Model telefonu: Huawei P8Lite
Sieć: Orange POP,Heyah

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Postprzez misiu-182 » 18 lut 2018, o 11:40

W moim przypadku ponowna aktywacja "Fremium" na numerze żony i syna wydłużyła ważność o rok czyli do lutego 2019.
Edycja.
Numer żony zarejestrowany na mnie (łącznie na mnie zarejestrowane dwa).
Numer syna zarejestrowany na niego (jeden w Virgin).
misiu-182
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 4 maja 2017, o 09:39

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Postprzez Johnny » 21 lut 2018, o 12:22

Johnny napisał(a):21.02 będę odnawiał freemium, dam znać jak będzie.

Potwierdzam, dzisiaj aktywowałem kolejny cykl 6-cio miesieczny Freemium.
Aktywowało się normalnie 30min/30sms/300MB.
Konto główne wydłużyło się do 21.02.2019 roku
Johnny
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz
 
Posty: 551
Dołączył(a): 12 gru 2017, o 11:32

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Postprzez polsat090 » 23 lut 2018, o 10:57

Panowie pamiętacie jaki jest kod na wyłączenie tej taryfy ? *222*000# to włączenie
polsat090
Cichy Czytelnik
Cichy Czytelnik
 
Posty: 77
Dołączył(a): 9 sty 2018, o 12:59

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Postprzez jarekt » 23 lut 2018, o 11:30

*222*999# - OFF #Freemium (wyłączenie)
Ja (częściowo zmuszony przez te wszystkie babole i utrudnienia) na razie robię sobie wolne od forum i Telepolis.
Tutaj więcej info: https://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=94141&start=30#p1011827
jarekt
Spamer ;)
Spamer ;)
Avatar użytkownika
 
Posty: 2165
Dołączył(a): 27 paź 2015, o 16:19

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Postprzez marcin19883 » 23 lut 2018, o 15:20

U mnie minęło już 6 miesięcy a żaden sms informujący o przedłużeniu freemium nie przyszedł. Czy zostanę zablokowany bez uprzedzenia?
marcin19883
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 1298
Dołączył(a): 25 gru 2013, o 13:41
Lokalizacja: Pomorze
Sieć: PLAY, ORANGE, PLUS, T-MOBILE

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Postprzez Johnny » 23 lut 2018, o 15:25

marcin19883 napisał(a):U mnie minęło już 6 miesięcy a żaden sms informujący o przedłużeniu freemium nie przyszedł. Czy zostanę zablokowany bez uprzedzenia?

Po 6 miesiącach musisz ponownie włączyć freemium kodem *222*000#
Niestety nie informują o tym żadnym SMS-em.
Johnny
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz
 
Posty: 551
Dołączył(a): 12 gru 2017, o 11:32

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Postprzez marcin19883 » 23 lut 2018, o 15:28

To jeszcze 3 dni mam freemium. Zobaczymy co się stanie. Wydawało mi się, że w styczniu już było pół roku. Nie wiem dlaczego mam lutowe freemium.
marcin19883
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 1298
Dołączył(a): 25 gru 2013, o 13:41
Lokalizacja: Pomorze
Sieć: PLAY, ORANGE, PLUS, T-MOBILE

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Postprzez Johnny » 23 lut 2018, o 15:32

marcin19883 napisał(a):To jeszcze 3 dni mam freemium. Zobaczymy co się stanie. Wydawało mi się, że w styczniu już było pół roku. Nie wiem dlaczego mam lutowe freemium.

może dali Ci bonus na walentynki :D
Johnny
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz
 
Posty: 551
Dołączył(a): 12 gru 2017, o 11:32

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Oferta na kartę i mix

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości