Dzięki wszystkim za pomoc 

Może jakiś błąd systemowy, ja na nowo przeniesionym numerze doładowałem kwotą za 5zł i mi pokazywało,że konto ważne do 2021r. Pod wieczór system się ogarnął i już pokazywało normalnie na rok. To jest 02.2019. U mnie aktywacja pakietu FREEMIUM uruchomiła normalnie 30min, 30sms...piechucki pisze:A ktoś wie z czego wynika ta różnica, że jedni mają 30/30/300 a inni 60/60/600?
Włączyć freemium. Pkt. 11. https://virginmobile.pl/media/documents ... -12-21.pdfaizo pisze:Co muszę zrobić aby aktywować te pakiety?
Tak. Przez kolejne 6m-cy.aizo pisze:One się co miesiąc odnawiają?
Od siebie mogę tylko dodać ,że u mnie przenoszenie trwało równo 10 dni. Czytając posty tasiemce odnośnie sieci Virgin ktoś napisał, że kurier DPD ma zdaje się tydzień (roboczy) na dostarczenie podpisanych dokumentów (i to by się zgadzało) bo strasznie dłużyło mi się przeniesienie.aizo pisze:Witam
W dniu wczorajszym zamówiłem bezpłatny starter Freemium.
Mam kilka pytań.
-Jak długo się czeka na aktywacje numeru po odebraniu od kuriera.
- Jakieś czynności muszę wykonać przed korzystaniem.
Numer będzie służy tylko do odbierania ale jak już mam te 30min/30sms/300mb chciałbym je mieć aktywne w razie czego. Co muszę zrobić aby aktywować te pakiety?
One się co miesiąc odnawiają?
Lepiej zarządzać kontem przez aplikacje czy stronę www?
Niestety takie umowy mają popodpisywane z firmami kurierskimi, stąd taki długi okres czasu.aizo pisze:To jest nowy numer ale pewnie proces aktywacji trwa podobnie.
10 dni to sporo jak ktoś przenosi numer.
Zamówiłem nowy starter w poniedziałek a kurier był z przesyłką w środę.Mam kilka pytań.
-Jak długo się czeka na aktywacje numeru po odebraniu od kuriera.
- Jakieś czynności muszę wykonać przed korzystaniem.
W sumie mój błąd nie doczytałem ,że aizo nie będzie przenosił, tylko brał numer prosto od Virgin.lordbyd pisze:Zamówiłem nowy starter w poniedziałek a kurier był z przesyłką w środę.Mam kilka pytań.
-Jak długo się czeka na aktywacje numeru po odebraniu od kuriera.
- Jakieś czynności muszę wykonać przed korzystaniem.
Aktywacja nastąpiła tego samego dnia (w środę) po około dwóch godzinach od odbioru przesyłki - telefon zalogował się do sieci i przyszedł sms powitalny.
Miałem jedynie problem z odbieraniem połączeń - nikt nie mógł się do mnie dodzwonić. Potrzebna była interwencja CMOK.
Drugi problem był z wysyłaniem sms-ów. Na karcie zapisany był numer centrum SMS Play a nie Virgin - ten 10 cyfrowy.
Reaktywowałem ja i mam 30/30/300.userro2 pisze:Nie sądzę, by było to błędem systemowym - w przypadku numeru, o którym pisałem, nawet na banerze widocznym po zalogowaniu podane są podwojone pakiety. Przypuszczam, że chodzi właśnie o to, że #Freemium było reaktywowane po półrocznym korzystaniu - ale ponieważ jest to tylko moje zgadywanie, byłoby fajnie, gdyby odezwał się ktoś, kto również reaktywował #Freemium w ostatnich dniach.