DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 145 z 256
  • 1
  • 143
  • 144
  • 145
  • 146
  • 147
  • 256
 #973284  autor: eldescento
 21 sty 2018, 23:00
ricki123 pisze:Witam
Może mi ktoś podać namiar na jakiś sprawdzony salon w Warszawie gdzie mają startówki Red Bulla do przeniesienia numeru do rbm7?
Cześć, salon play Tesco Gocław, dobrze wiedza jaka karta jest potrzebna i maja startery rbm7
 #973297  autor: Dzejkob
 22 sty 2018, 00:25
Jak myślicie, RBM i/lub DIL mają niższy priorytet w sieci niż Play?

Na karcie RBM zdarzają się często packetlossty, teraz używałem kilka dni karty Play z bonusem za rejestrację i było lepiej. Plus nie blokowało mi sesji po XX godzinach jak to bywało w rbm, gdzie musiałem router restartowac.
 #973299  autor: Pijo
 22 sty 2018, 00:43
Pewnie już było w tym wątku, ale warto zwrócić uwagę jeszcze raz. Jeżeli ktoś korzysta z karty tylko do DIL, to warto wyłaczyć zasięg partnerów roamingowych. Dziś sam się naciąłem na to, że modem zalogował mi się do LTE Orange, zjadło mi pakiety darmowe MB i wskoczył lejek 32Kbit. E3276 miał wymuszony tryb LTE only , ale odkąd jest wjazd do LTE Orange to nie jest już wystarczające ustawienie.
 #973301  autor: Andrzej311
 22 sty 2018, 01:05
Pijo pisze:Pewnie już było w tym wątku, ale warto zwrócić uwagę jeszcze raz. Jeżeli ktoś korzysta z karty tylko do DIL, to warto wyłaczyć zasięg partnerów roamingowych. Dziś sam się naciąłem na to, że modem zalogował mi się do LTE Orange, zjadło mi pakiety darmowe MB i wskoczył lejek 32Kbit. E3276 miał wymuszony tryb LTE only , ale odkąd jest wjazd do LTE Orange to nie jest już wystarczające ustawienie.
Twój modem miał wymuszony tryb LTE only, a mimo to Ci przełączyło na LTE orange. I słusznie. Bo trzeba nie tylko ustawić tryb LTE only, ale również ręcznie wybrać sieć tylko Play i nigdy nie pobierze z konta. DIL od początku działa tylko na sieci macierzystej Play. Więc roaming jest zbędny.
Ostatnio zmieniony 22 sty 2018, 01:12 przez Andrzej311, łącznie zmieniany 1 raz.
 #973302  autor: Pijo
 22 sty 2018, 01:12
Andrzej311 pisze:Twój modem miał wymuszony tryb LTE only, a mimo to Ci przełączyło na LTE orange. I słusznie.
Thx Cpt. Obvious! :)
Andrzej311 pisze:ale również ręcznie wybrać sieć tylko Play i nigdy nie pobierze z konta.
Zebyś sie nie zdziwił.
 #973303  autor: Andrzej311
 22 sty 2018, 01:15
Pijo pisze:
Andrzej311 pisze:Twój modem miał wymuszony tryb LTE only, a mimo to Ci przełączyło na LTE orange. I słusznie.
Thx Cpt. Obvious! :)
Andrzej311 pisze:ale również ręcznie wybrać sieć tylko Play i nigdy nie pobierze z konta.
Zebyś sie nie zdziwił.
Pijo już miałem tak kilka razy. Zasięg całkowicie znika. Wyskakuje brak usług. Nie ma możliwości, aby zalogował się do innej sieci. Może masz zepsuty modem.?
 #973304  autor: Pijo
 22 sty 2018, 01:25
Andrzej311 pisze:Pijo już miałem tak kilka razy.
Słowo kluczowe -"miałeś". Integracja się pomiedzy Play i Orange sie pogłebia. I jak play bedzie serwował celki Orange do HO jako macierzyste to modem bedzie szarpał LTE orange jak Reksio szynkę.
Ostatnio zmieniony 22 sty 2018, 13:48 przez Pijo, łącznie zmieniany 1 raz.
 #973305  autor: adacomp
 22 sty 2018, 02:33
LTE only + ręcznie wybrana sieć Play

Mam tak od ponad miesiąca ustawione na 3 modemach.
Każdy ma inny soft i inną wersję Mobile Partnera
2x E3372 i 1x E3276.
Działają idealnie i żaden nigdy się nie przełączył na LTE Orange.
Jak tracił zasięg Play to po prostu migał zieloną diodą czyli nie było sieci.


Podobnie działają taryfy internetowe POnK, PInK lub InK w Play tylko tam wystarczy LTE only bez wymuszania Play, bo i tak mają zablokowany roaming do W3, ale nie mają za to DIL.
 #973745  autor: jarekt
 23 sty 2018, 22:32
To jest tak, że wszystko co trafia na to pierwsze konto MB/GB (sprawdzane kodem *107#) - bo jest jeszcze drugie konto MB/GB (sprawdzane kodem *108#) - "nadaje się" do DILa czyli odblokowuje pełną prędkość LTE/LTE+.

Nie ma znaczenia czy to płatny pakiet, czy darmowy, czy cykliczny, czy ręcznie wklepany przez konsultanta jako rekompensata, czy jeszcze z jakiegoś innego źródła (np. błąd systemu :)).

Jest to powód dla którego np. nakrętki i inne tego typu promocje nie działają w RBM1/5 (a dawniej i w RBM7MNP) - byłoby za dobrze :) więc RBM z takich promocji zawsze wypadał i wypada.

Gdy na koncie jest 0MB/GB (a dokładniej to 0B czyli Zero Bajtów), to DIL działa z ograniczoną do 32kbps (0,032Mbps) prędkością - to każdy wie, bo jest to nawet zapisane w regulaminie i niektórzy takiej "prędkości" czasami doświadczają gdy mają 0MB/GB.

Gdy na koncie jest 1B (Jeden Bajt) czyli około 0,000001MB lub 0,000000001GB (takiego Bajta nie widać w Play24), to prędkość jest wciąż ograniczona - co jest niezgodne z regulaminem :).

Niektóre rodzaje usług i aktywności na danym numerze mają efekt uboczny w postaci "doładowania" na konto MB/GB Jednego Bajta. Da się tak zrobić, aby na konto "wpłynęły" Dwa Bajty (2B) czyli około 0,000002MB lub 0,000000002GB (około, bo 1GB=1024MB, 1MB=1024kB, 1kB=1024B).

I co ciekawe, gdy na koncie MB/GB mamy już 2B (Dwa Bajty), to DIL działa z pełną prędkością...

Jeśli mój post okazał się pomocny - daj łapkę w górę (prawy górny róg)
Częściowo zmuszony przez te wszystkie babole i utrudnienia, na razie robię sobie wolne od forum i Telepolis.
  • Strona 145 z 256
  • 1
  • 143
  • 144
  • 145
  • 146
  • 147
  • 256
  • 1
  • 143
  • 144
  • 145
  • 146
  • 147
  • 256