• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 491 z 624
  • 1
  • 489
  • 490
  • 491
  • 492
  • 493
  • 624
 #968822  autor: dakoolk
 29 gru 2017, 11:21
Przepraszam za (lekki offtop). Oprocz ofert IBOA, moja mama dostala przed swietami SMS z konkretnego salonu z niezla oferta (mniejsza o szczegoly, bo byla gorsza niz SUK), ale jak poszla to dowiedziala sie ze na nowych taryfach nie mozna juz miec wlaczonej uslugi "Rozmawiaj Zawsze" (bezplatne nielimitowane polaczenia do wszystkich sieci T-Mobile na swiecie). Na razie wstrzumuje sie wiec z przedluzeniem, a jak informacja sie potwierdzi to zostanie na starej taryfie tyle ile sie da ;)
Czy ktos moze prosze potwierdzic ta informacje?
Dzieki wielkie!
 #968823  autor: arasel
 29 gru 2017, 11:40
patryk0402 pisze:Z tego co ktoś wstawił to są różnice są (9zł i 49zł) ( http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 015217.pdf)
To nie jest cennik, który obowiązuje przy przedłużeniu umowy. Było o tym trąbione setki razy, sam nawet kilka stron wcześniej o tym pisałem. Nie mam najnowszego cennika SUK, ale na podstawie tego z początku grudnia to G5S powinna być za 1PLN (plus ewentualna opłata 20PLN za kuriera). P9 Lite 2017 by się zgadzało.
dakoolk pisze:na nowych taryfach nie mozna juz miec wlaczonej uslugi "Rozmawiaj Zawsze" (bezplatne nielimitowane polaczenia do wszystkich sieci T-Mobile na swiecie). Na razie wstrzumuje sie wiec z przedluzeniem, a jak informacja sie potwierdzi to zostanie na starej taryfie tyle ile sie da
Czy ktos moze prosze potwierdzic ta informacje?
Dzieki wielkie!
Potwierdzić to możesz sam czytając regulamin promocji i danej taryfy. Dokumenty takie dostałeś przy aneksowaniu umowy albo możesz je znaleźć na stronie t-mobile w zakładce "dokumenty". Jest natomiast bardzo prawdopodobne, że jest tak jak powiedzieli w salonie i taka usługa nie może być już włączona w ramach nowych taryf. Jestem w podobnej sytuacji, bo jeden z moich numerów jest używany w taki sposób, że jednak większość czasu przebywa na terytorium Niemiec (w czasokresie 4 miesięcy jakieś 55% za granicą, 45% w kraju) i póki co wstrzymuję się z jego przedłużeniem, bo działa on w taryfie T3 z usługą Strefa T-Mobile, której w nowych taryfach już włączyć nie można. Nie można, bo "Roam At Like Home", ale jest jednak zasadnicza różnica - otóż w przypadku "RALH" operator po stwierdzeniu "nadużywania" roamingu może zastosować dopłaty do każdej minuty czy SMS. W moim przypadku "nadużywanie" wiąże się jedynie z przebywaniem za granicą więcej niż w PL, jednalk same usługi (rozmowy/SMS/MMS/internet) nie przekraczają 300-400 jednostek miesięcznie. Natomiast w przypadku taryfy T3 z usługą "Strefa T-Mobile" kiedy operator uzna, że "nadmiernie obciążam sieć", zgodnie z regulaminem usługi nie może nałożyć dodatkowych opłat, a jedynie wprowadzić limit do 500 jednostek miesięcznie, czyli i tak więcej niż jest wykorzystywane na przestrzeni ostatniego półrocza. I dlatego będę się trzymał tej taryfy tak długo jak się da, a telefon w tym wypadku nabyłem na wolnym rynku.

Zatem, jeśli mamie zależy na tej usłudze, to obawiam się, że będziecie musieli postąpić podobnie i nie przedłużać umowy, tylko utrzymać ją w formie umowy na czas nieokreślony.
 #968859  autor: dakoolk
 29 gru 2017, 14:56
Dzieki wielkie!
Dokladnie tak, pewnie zostanie przy tej taryfie, bo ja mieszkam w Niemczech (to by sie dalo rozwiazac kupujac co jakis czas polskie prepaidy i w RLAH, choc z polskiego T-Mobile na karte poki co nie przyszlo mi powiadomienie o naduzyciu, moze przez to ze tylko odbieram (moze max 100 minut miesiecznie), nie dzwonie i mam usluge "waznosc konta na rok") Z tym, ze moja siostra mieszka w USA wiec usluga mojej mamie oplaca sie BARDZO (skype, whatsapp i inne VoIPy nie sa dla niej niezawodna alternatywa, bo testowalismy i wiecej bylo wkurzenia niz gadania :) )...
Wszystkiego najlepszego na Nowy Rok!
 #968888  autor: arasel
 29 gru 2017, 16:24
@dakoolk - tak jak u Ciebie, do tej pory nie przyszło żadne powiadomienie ze strony operatora, że cokolwiek im nie pasuje i nałożą na mnie limity lub ograniczą w jakikolwiek sposób, choć może to kwestia czasu, bo T-Mobile jako jeden z ostatnich w ogóle zwrócił się z prośbą o zgodę na przeprowadzenie badania dla klientów przebywających za granicą. Możliwe też, że T-Mobile jako operator globalny, a do tego Niemiecki, nie musi się tym przejmować, bo to jednak rozliczenie wewnętrzne w ramach sieci należących do jednego podmiotu (stąd bezkonkurencyjna usługa Strefa T-Mobile czy Zawsze Rozmawiaj), aczkolwiek korpo to korpo i liczy się zysk, więc nie zdziwię się jeśli w końcu się ktoś przyczepi. Trudno jednak mówić o nadużywaniu usługi/sieci kiedy tych jednostek używamy tak niewiele, i może jednak to jest kwestia decydująca o nałożeniu lub nie dodatkowych opłat czy ograniczeń, bo tak na chłopski rozum, to samo przebywanie za granicą więcej niż w kraju macierzystym trudno nazwać nadużywaniem usługi sensu stricto, w przeciwieństwie do np. kierowców TIR, którzy potrafili przekraczać 5000+ minut miesięcznie w roamingu. No, ale mają takie prawo, więc trudno się będzie boczyć kiedy postanowią nałożyć limity czy dodatkowe opłaty.
patryk0402 pisze:Podobno tylko dziś Mate 10 Lite za 1zł przy 85zł/24mc lub 1zł przy 65zł/36mc.

Opłaca się ?
Nieszczególnie. Nie jest to oferta nieopłacalna, ale też trudno ją nazwać interesującą. Jaka to taryfa, że 85 a nie 80PLN? Jeśli T-Mobile bez limitu II to można zejść do 80PLN miesięcznie co urwie kolejne 120PLN z kosztu umowy. Całkowity koszt umowy to 24x85(80?) = 2040PLN (1920PLN). Usługi zawarte w abonamencie można mieć bez zobowiązań za ok. 30PLN miesięcznie, a więc koszt usług przy umowie na 2 lata to 720PLN. Mate 10 Lite kosztuje w tej chwili 1349PLN na wolnym rynku, a więc karta + wolny rynek to 1349+720 = 2069.
2069PLN vs. 2041PLN w T-Mobile - różnica to tylko 30PLN, ale na korzyść oferty abonamentowej. Czy warto? To już musisz zdecydować Ty lub mama. Oferta nie jest powalająca, ale też nie można powiedzieć, że się nie kalkuluje, bo jak widać jest nawet symbolicznie taniej. Jeśli zbijesz cenę abonamentu do 80PLN to oferta będzie wyglądać już lepiej.

A jeśli chodzi o oferty "tylko dziś" to jest to tylko tani chwyt socjotechniczny żeby klienta namówić już, teraz, żeby przypadkiem nie miał czasu na konsultację, przeliczenie czy uzyskanie opinii na forum jak to tutaj :D Oferta będzie też jutro, będzie pojutrze i też będzie "tylko dziś"
 #968890  autor: Piotrw21
 29 gru 2017, 16:27
Poza tym ten chwyt z nielimitowanymi internetem przecież to wylko 20gb a potem lejek więc tak średnio a i chyba gdzieś jest promocja na tego mate że można go mieć za 1100 z hakiem...
 #968891  autor: patryk0402
 29 gru 2017, 16:33
arasel pisze:
Nieszczególnie. Nie jest to oferta nieopłacalna, ale też trudno ją nazwać interesującą. Jaka to taryfa, że 85 a nie 80PLN?
T-Mobile 1 (90) - Bez Limitu, 90zł, rabotowane -5zł, więc ostatecznie 85zł.
To nie jest oferta z SUK tylko wprost ze sklepu.
 #969029  autor: Sallinger
 30 gru 2017, 09:14
Taka sytuacja z wczoraj. Informacja dla zainteresowanych. Oferta SUK.

- umowa 36 m-cy
- iPhone SE 32 GB za 4 gr + 19 zł kurier
- internet lejek po 20GB
- abonament 70 zł/m-c

Czterech liter nie urywa, więc dalej czekam.
 #969031  autor: przemek289
 30 gru 2017, 09:41
Wczoraj dzwoniła miła pani z numeru +48602178992. Dotychczas mam abo 59.99. No limit plus 7 GB neta. Plus nawigacja t-mobile. Telefon Huawei P9, był za 699 zł u kuriera. Taka umowa zawarta 1.5 roku temu. Poprosiłem o propozycję w podobnej kwocie. To usłyszałem abo 65 zł no limit plus 15 GB neta z lejkiem. Telefony:P10-1289ZL
Huawei Mate 10 lite- 449ZL
Huawei Mate 10 Pro-2349ZL
Sony Xperia XA1- 79ZL.
Tak jakby nie pasuje mi to do ofert opisywanych na poprzednich stronach. Podobno jak przedłużenie teraz to te 6 rat za sprzęt będzie umorzonych.
 #969076  autor: Bruno2
 30 gru 2017, 14:21
przemek289, to dobre z tym Mate 10 pro. Właśnie dzwoniłem na sekcję, i tam stwierdzili, że Mate Pro nie ma i nie wiadomo kiedy będzie (i czy w ogóle będzie).

Aktualna oferta (dwie ceny dla abo 105, zrabatowany ze 120 i 90, rabat ze 100)
S7 - 69 i 600
S8 - 919 i 1449
P10 - 39 i 579
XZ1 - 149 i 669
XZPremium - 479 i 989

Wszystkie abo na 24 miesiące

EDYTA
Oczywiście wpis był błędny, przestawiłem ceny. Teraz już jest dobrze. Podziękowania dla Piotrw21
Ostatnio zmieniony 30 gru 2017, 20:44 przez Bruno2, łącznie zmieniany 1 raz.
 #969098  autor: Piotrw21
 30 gru 2017, 16:35
Wyższe kwoty chyba dotyczą niższego abonamentu a nie jak to napisane wg kolejności...
Swoją drogą ciekawa sprawa z tym mate 10 pro ale może chodziło o mate 9 pro...
 #969102  autor: przemek289
 30 gru 2017, 17:45
Mogło być tak jak mówicie że to mate 9 pro. Pani była mocno roztargniona i chyba już myślała o sylwestrowy szaleństwie a ja byłem w biegu i już nie dociekałem.
 #969103  autor: Piotrw21
 30 gru 2017, 17:57
Właśnie zadzwoniłem na 602900 i jedna Pani była w ogóle jakaś dziwna chyba już myślami gdzie indziej i przełączyła do działu sprzedaży i tam również kobita lekko nieogarnięta w temacie. Stwierdziła że nie ma: mate 9 pro, mate 10 pro, p10 plus i że mogą się pojawić po 10 stycznia ale nie wcześniej bo mają pustki na magazynie.. koniec roku i inwentaryzacja te sprawy... Więc chyba trzeba się wstrzymać a jak nie będzie nic ciekawego to przeniosę numer..
 #969180  autor: Dawid12121313
 31 gru 2017, 10:26
Mam takie pytanko, Przedłużenie umowy na firmę, nowy telefon, dostałem nową kartę (pracownik) i szef wziął sobie telefon. Dostałem czystą kartę, z kodem w środku, który mam wysłać ze starej karty. Wysłałem sms, kartę wyłączyłem, włożyłem nową kartę w swój stary telefon, czekałem. I sie nie doczekałem. Po miesiącu wysłałem szefa aby rozwiązał sytuacje, w salonie pan powiedział że w systemie jest ok, ale dali nową kartę.
Szef mi przywiózł, no ale jak mam wysłać kod ze starej karty, skoro ona jest już wyłączona...
Pomyślałem, że sam zadzwonię do bok i spróbuje rozwiązać sprawę.
Opisałem sytuację, i pan na infolinii powiedział, że nowa karta (czysta) musi być wsadzona w telefon który brałem do umowy, bo oni wysyłąją jakiś sygnał czy coś do tego telefonu, czyli jeżeli mój szef wziął numer 123 z telefonem X to karta która ma mieć numer 123 musi być wsadzona do telefonu X a nie mojego starego Y.

Czy to tak jest? Myślałem, że normą jest branie telefonów i sprzedawanie ich na allegro itp. Co gdyby ktoś nie brał telefonu? Proszę o potwierdzenie czy to prawda.
 #969187  autor: kokos-
 31 gru 2017, 11:17
Szczerze to pierwsze slysze o czyms takim. Fakt swego czasu mialem problem z wymiana karty sim tzn. Dostalem nowa i byla nie aktywna i musialem dzwonic do bok zeby aktywowali. Co do telefonu to w zeszlym roku przedłużalem umowe, telefon dalem szwagrowi a ja swoj uzywam dalej. Może cos w tym roku sie zmieniło.
 #969191  autor: Dawid12121313
 31 gru 2017, 11:42
Też wydaje mi się to dziwne, a co musiałeś podawać gdy dzwoniłeś do bok, jakiś numer karty?
Też próbuje sobie to jakoś tłumaczyć, że robią tak może w związku z tą ustawą, co trzeba rejestrować karty, ale jakoś nie klei mi się to
  • Strona 491 z 624
  • 1
  • 489
  • 490
  • 491
  • 492
  • 493
  • 624
  • 1
  • 489
  • 490
  • 491
  • 492
  • 493
  • 624