Dzis czyli 3ciego dnia od wysłania Skargi do UKE(delegatura Łódź) Operator wzioł sie do roboty

:
-zmienili usługę na "Nielimitowane rozmowy, smsy i 10 GB"(warta 25zł.) ale nie pobrali za nią grosza-zrobili to techniczni(tym samym wyłączyli "Masz złotówkę..."(chyba żeby zatamować pobieranie 1zł.dziennie bez dawania neta i dać sobie czas na zglanowanie Comodore na, którym działa nasza Usługa.
Po SMSie z info, że aktywowano w.w Usługę zadzwoniłem to BOA i uzyskałem info, że aktywacji tej Usługi dokonał znany z Imienia i Nazwiska pracownik Działu Technicznego. Na mój wniosek ma się odezwać ten pracownik do mnie celem wyjaśnienia swoich działań i informowania na bieżąco o postępach w przywracaniu naszej Usługi.
Widać,że im się d.pa pali po interwencji UKE

. Teraz spokojnie czekam na zwrot opłat po 1zł. za 43dni, skuteczne naprawienie naszej Usługi i na pełną realizację roszczenia z "przeterminowanej" reklamacjo-skargi(UKE dostał w skardze jej treść i informacje, że 30dni minęło).
EDYCJA po 28minutach-
techniczni oddzwonili i potwierdzili wszystko co wyżej napisałem, słowem naprawiają i celowo odpalili tymczasowo za darmo Usługę z 10GB neta.
W UKE jest moc
