• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 111 z 202
  • 1
  • 109
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • 202
 #967457  autor: darekka
 20 gru 2017, 18:20
Innego sposobu nie widziałem, bo półtora miesiąca kasę biorą i leją na zgłoszenia techniczne-dziś przysłali SMS że problem zgłoszony naprawili-jak zadzwoniłem to okazał się, że to poprzednie zgłoszenie, które zostało ponaglone nowym.
Jak nie działaó(brak GB) tak nie działa.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #967468  autor: surface123
 20 gru 2017, 19:41
UKE ich załatwi ??

Nieraz miałem interwencje w UKE i cały czas to dobra wola operatora że łaskawie coś zrobią. leja na takie skargi UKE, to jednostkowe przypadki.

Napiszą z T-Mobile że to problem techniczny i kiedyś go może rozwiążą,zobaczycie.
 #967469  autor: darekka
 20 gru 2017, 19:49
Ja mam dobre skojażenia z UKE(przynajmniej łódzki oddział), bo w 9 przypadkach skarg na Play 9 zwycięstw(po 2 lata ważności konta)-istotne aby ogarnęli problem, bo i bonusik z przeterminowanej reklamacji się należy(tu UKE powinno pokazać pazurki). Nie liczę na jakieś kary od UKE, bo jest nas zbyt mało aby mieli możliwość potrząsnąć pożądnie operatorem choć T się by należało.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #967496  autor: kaspeed
 20 gru 2017, 22:10
U mnie dopiero Łodzki UKE załatwil przeniesienie nr 10lat ponad wstecz z ERY do Orange obecnego;) Operatorzy sie nie mogli dogadąc jeden wine na drugiego zwalał i trwalo to 3-4miesiące ponad.....Więc i w naszej usłudze jest szansa ze ci naprawią sprawe.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #967782  autor: darekka
 22 gru 2017, 16:03
Dzis czyli 3ciego dnia od wysłania Skargi do UKE(delegatura Łódź) Operator wzioł sie do roboty :D :
-zmienili usługę na "Nielimitowane rozmowy, smsy i 10 GB"(warta 25zł.) ale nie pobrali za nią grosza-zrobili to techniczni(tym samym wyłączyli "Masz złotówkę..."(chyba żeby zatamować pobieranie 1zł.dziennie bez dawania neta i dać sobie czas na zglanowanie Comodore na, którym działa nasza Usługa. :lol: :lol:

Po SMSie z info, że aktywowano w.w Usługę zadzwoniłem to BOA i uzyskałem info, że aktywacji tej Usługi dokonał znany z Imienia i Nazwiska pracownik Działu Technicznego. Na mój wniosek ma się odezwać ten pracownik do mnie celem wyjaśnienia swoich działań i informowania na bieżąco o postępach w przywracaniu naszej Usługi.

Widać,że im się d.pa pali po interwencji UKE :!: . Teraz spokojnie czekam na zwrot opłat po 1zł. za 43dni, skuteczne naprawienie naszej Usługi i na pełną realizację roszczenia z "przeterminowanej" reklamacjo-skargi(UKE dostał w skardze jej treść i informacje, że 30dni minęło).

EDYCJA po 28minutach-
techniczni oddzwonili i potwierdzili wszystko co wyżej napisałem, słowem naprawiają i celowo odpalili tymczasowo za darmo Usługę z 10GB neta.

W UKE jest moc :wink:

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #967791  autor: kaspeed
 22 gru 2017, 16:48
Coś się dzieje haha no i tak powinno być szybka akcja i mobilizacja.A ty sie bujałes zamiast od razu walić do UKE.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #967805  autor: darekka
 22 gru 2017, 18:12
Mieli szanse załatwić to wewnątrz ale skoro mieli to w nosie to interwencja UKE im pomogła się ogarnąć. Druga sprawa, że mam zasade, że UKE wzywam dopiero po wykorzystaniu wszystkich "polubownych" możliwości. W tym przypadku ze skargą poczekałem do końca ustawowego czasu na rozpatrzenie reklamacji(dałem im szansę), bo mogliby się wcześniej wypierać, że trwa naprawa i proces reklamacyjny nie jest formalnie zakończony(mieliby rację). Mieliby lepszą pozycję w dyskusji z UKE, a tak słabą mają, bo:
-ponad 40dni koszą kasę, a usługa nie działa mimo wielokrotnych zgłoszeń, ponagleń itp.
-upłynęło 30dni na rozpatrzenie reklamacji, którą "olali"
-klient wyczerpał WSZYSTKIE możliwości dogadania się z Operatorem
W związku z powyższym wina jest TYLKO po stronie opa, który nie ma żadnego kontrargumentu, który mogliby zastosować wobec interwencji UKE:nie mają żadnej wymówki aby wyjść z twarzą z tej sprawy-muszą posypać głowę popiołem, przyznać się do zaniedbań i usunąć(pod okiem UKE) problemy na tyle skutecznie aby UKE nie musiał ponownie ingerować(jesli by musiał to bez reprymendy operator się nie wywinie) i co istotne UKE dopilnuje aby Reklamacja "przeterminowana" została w zgodzie z prawem przyjęta jako uznana i roszczenia w niej zawarte op zrealizował w pełnym wymiarze.

P.S.nie musimy się martwić, że operator naprawi wszystkim Usługę(że stracimy jej podstawową "zaletę" darmowość), bo jak powiedział mi prac.techniczny w rozmowie naprawiają indywidualne przypadki, dodał też, że praktycznie wszyscy już zmienili usługę z naszej na inną i została dosłownie garstka zapaleńców. Niechętnie ale dał do zrozumienia, że mam rację iż ludzi "odstraszyli" od tej oferty(brakiem SMSów z zaproszeniem do reaktywacji i innymi błędami).
Ostatnio zmieniony 22 gru 2017, 19:07 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #967807  autor: kaspeed
 22 gru 2017, 18:26
Potwierdza sie moje zrodło. Zniechęcanie.Ale spoko nas nie pokonają;)Daj znac jak będzie.
Poki co wygląda że wygrasz.Liczę że nasze perpetum mobile będzie działalo dobrze ale raz na jakis czas cos sieknie.Na krótki okres.Aby naładować nas PLNami :D Jeszcze by wymyśleć coś na ten roaming który u mnie kuleje.Na to znalazłem połowiczne rozwiazanie.tj 25zł no limit+10gb.Wtedy przyzna nam gigabajty na UE.Potem rezygnacja.Lub usluga testowa 6gb za 30zł na 7dni.( mozna w bok aktywowac poprosić.)Wg regulaminu mozna co 90dni aktywowac za darmo takie testowe paczki.Kod ussd nie działa tylko bok.( i dar przekonywania.)

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #967816  autor: darekka
 22 gru 2017, 19:09
Tylko, że jak wyłączysz Usługę za 25zł. to konto masz na 30dni i musowo kombinować aby je przedłużyć.

Teraz spokojnie czekam na konkrety ze strony T, a UKE robi swoje i patrzy im na ręce.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #967820  autor: kaspeed
 22 gru 2017, 19:15
Podobno nie skraca ważności po wyłączeniu.I włączeniu.Nie gryzie sie wg nich.No cóż.Ja załatwiłem to inaczej całkiem osobna karta z RWK.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #967831  autor: kaspeed
 22 gru 2017, 19:28
Pewne we wakacje miałem Karte z taryfą frii RWK( za zgody marketingowe) aktywowałem pakiet za 25zł nie skrociło waznosci do 30dni.Więc mysle ze u nas będzie podobnie.( nie testowałem bo mam inne problemy)Karta po wakacjach poszła do szuflady wczoraj odpalona by aktywowac kolejny raz RWK za zgody do 22.12 2018 razem z 2innymi leżakami.+ 1x masz złotowke. I nic nie skróciło ani nic.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #967836  autor: michcio123
 22 gru 2017, 19:41
Zapytam z ciekawości i może innym się przyda.
W jaki sposób składacie skargę do UKE? Przez formularz kontaktowy ,email czy jakąś inną drogą?
 #967844  autor: darekka
 22 gru 2017, 20:01
Obecna Skarga do UKE poszła emailem ale wcześniejsze(9xPlay) poprzez formularz na stronie https://pue.uke.gov.pl/#/ConsumerForm

EDYCJA:
wszystko w PDFie
Ostatnio zmieniony 22 gru 2017, 20:25 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #968164  autor: zoltan666
 26 gru 2017, 00:40
Dziś przeglądając wiadomości, które przyszły na kartę z usługą "Masz złotówkę..." trafiłem na 2 takie smsy: "PIN dostepu do serwisu MOVIE to: 84.... Wpisz PIN na stronie www aby aktywowac i otrzymac dostep do najlepszych filmow". Żadnej usługi nie zamawiałem, bo karta siedzi w routerze, ale wyczytałem, ze podobno wystarczy kliknąć na "odpowiedni link" na jakiejś stronie i można aktywować "nie świadomie" subskrypcje na karcie, której aktualnie używa się do połączenia z internetem. Żadne smsy na numery premium nie są konieczne. Szybko sprawdziłem stan konta i na szczęście kasy nie ubyło. :) Na wszelki wypadek włączyłem jednak blokadę usług premium na tyn numerze. Blokadę włącza się darmowym smsem ALL ON na numer 80450.
 #969705  autor: babcia77
 03 sty 2018, 07:55
Przedwczoraj skończył się 30-dniowy okres usługi. Brak SMS-a o możliwości włączenia do dziś. Jako że miałem wyłączony router z kartą to dziś po włączeniu od razu włączył się "Bezpieczny Internet". Posłałem SMS na 80481 i po 2 minutach usługa była aktywna. Telefon an infolinię i dziś miło . Cicha kobitka potwierdziła że usługa działa. Wiedziała że to ta konkretna usługa a nie ta z 300MB dziennie. Od ręki wyłączenie "bezpiecznego" i zwrot środków na konto. Nie rozłączając się i nei czekając. Może dlatego że dzwoniłem o 5.50. ;-)
 #969807  autor: babcia77
 03 sty 2018, 17:21
Po raz drugi dziś zdziwienie. Około 15.00 po przepchnięciu jakichś 30 GB od rana dostaję SMS-a że zadziałała limit transferu. No to znów telefon na infolinię. I znów megakompetentnie - jak nie TMobile. ;-) Co prawda konsultant zdziwiony że limit po 100 MB zadziałał dopiero po kilkudziesięciu GB ale też wiedział o jaką usługę chodzi. Potwierdził że usługa włączona, zdjął limit, oddał kasę. W 2-3 minuty. Usługa ruszyła choć nie mam pakietu internetowego w aplikacji do zarządzania. Po kilkunastu minutach oddzwonił z informacją że usługa powinna działać ale na wszelki wypadek dołożył mi do konta 2 x 6GB za free żebym mógł pracować jeśli usługa by dziś jeszcze szwankowała. No dosłownie w szoku jestem że po półtora roku 2 razy w jednym dniu szybko, sprawnie i kompetentnie. ;-)
  • Strona 111 z 202
  • 1
  • 109
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • 202
  • 1
  • 109
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • 202