• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #959765  autor: lucky_cat
 06 lis 2017, 14:28
Witam,

Po krótce chciałbym wam przyblizyc krótka historie jak firma play traktuje swoich klientów, wnioski czy wybrac ta firme wyciagniecie sami.

W lipcu 2017r. oddalem telefon który byl na gwarancji do naprawy gniazda ładowania- powód oczywisty- wystepowaly problemy z ładowaniem. Telefon przekazalem salonowi Play w bydgoszczy (auchan). telefon wrocił z naprawy po ok 2 tyg. przy odbieraniu zauwazylem uszkodzony wyswietlacz- peknieta szybka- oczywiscie nie odebralem telefonu i znow zareklamowalem telefon.
i tutaj zaczely sie schody. Salon z góry przyjął wine serwisu( choc osobiscie uwazam że uszkodzenie moglo rowniez powstac w salonie lub transporcie) natomias serwis odrzucil reklamacje salonu. ta przepychanka trwala około 2 miesiecy ( ja oczywiscie bez telefonu) po 2 miesiacach salon stwierdził że mam sam dochodzic swoich spraw z serwisem(??). Wtedy postanowilem poradzic sie rzecznika do spraw konsumenta , który pomogl napisac oficjlne pismo do salonu play w ktorym zarzadalismy naprawy.
Po tym pismie salon od razu wziol wine na siebie a wlasciciel salonu pokryl koszty wymiany wyswietlacza.
Telefon wrocił z naprawy wymiany wyswietlacza , jednak okazalo sie ze nie dziala tym razem głosnik w telefonie. Złozylem kolejne zgloszenie reklamacyjne.
Po 2 tyg telefon wrocil do salonu , co sie okazuje? Pan w salonie poinformowal mnie ze serwis nie wykona naprawy poniewaz telefon stracil gwaranacje - a dlaczego?
- bo wymieniony wyswietlacz zostal w nieautoryzowanym serwisie
Czyli szanowny pan wlasciciel salonu nie pytajac mnie o zgode wymienil wysiwetlacz w nieautoryzowanym serwisie pozbawiajac mnie gwarnacji na telefon.
Salon oczywiscie nie poczuwa sie do odpowiedzialnosci a obsluga jest wyjatkowo niemila uwazajac mnie za naciagacza.
Centarala play nie poczuwała sie wogole do rozstrzygniecia sprawy juz wczensiej po kilku zgloszeniach nie otrzymalem zadnej odpowiedzi mimo uplyniecia 30 dni od zgloszen.

Obecnie pozostal mi tylko sąd i napewno tego nie odpuszcze.

to by bylo na tyle, pozdro.
 #959771  autor: Remington
 06 lis 2017, 14:47
Szkoda, że nie zacząłeś od reklamacji konsumenckiej (z tytułu rękojmi). Gdyby w ciągu 2 tygodni nie oddali telefonu z naprawioną usterką, mógłbyś żądać zwrotu pieniędzy albo wymiany na nowy.
 #959773  autor: mariusz.dytko
 06 lis 2017, 14:50
Przykre jest to jak Ciebie potraktowano. Jednakże w innych sieciach też trafiają się różne przypadki, napiszę więcej, w różnych firmach nie tylko telekomach, klient jest dobry kiedy kupuje. Później jest już intruzem, natrętem itp.
Niestety tak to w naszym kraju wygląda, może to się kiedyś zmieni, bo chyba jednak warto dbać o klienta, bo jak jest on zadowolony to przysporzy firmie kolejnych i kolejnych...ehh się rozmarzyłem

Było - Nokia 1610 (1997r.), Nokia 5110, Nokia 3210, Nokia 3410, Nokia 6100, Nokia 6030, Nokia 6310i, SE K750i, SE K800i, Samsung Wave GT-S8500, Samsung Galaxy SIII, Samsung Galaxy SIII LTE, Meizu MX4. Jest Nokia 6310i, Xiaomi Redmi Note 4 (snapdragon).