Jak ktoś ma tak wystawioną fakturę, tzn. że rozliczenia abonamentu/rata za sprzęt jest wliczone w 55zł brutto miesiąc i wszystko jest w jak najlepszym porządku.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jak ktoś ma tak wystawioną fakturę, tzn. że rozliczenia abonamentu/rata za sprzęt jest wliczone w 55zł brutto miesiąc i wszystko jest w jak najlepszym porządku.
Daj im szanse, może się to poprawi.martin87 pisze:Ja potrzymam ofertę z tydzień i wycofuję się, za bardzo irytują mnie już te wachania transferu (spadki do zera, widać przy ciągłym transferze typu radio, wysyłanie/ściąganie większej ilości danych)
Że co?? Oferta jest z totalnym no-limit GB, ogranicza Cię tylko prędkość. Nic więcej. Gdyby tak było, od razu by nas "zbanowali" lejkiem 16 kbps. My tą ofertą nie obciążany innych klientów.martin87 pisze:i wizja spadku transferu do 16kbps
20 zł raty miesięcznie. To niewiele! Zauważ, że nie płacisz całej kwoty od razu, tylko z abonamentem. Raty możesz skonsolidować i spłacić w całości, kontaktując się z BOA 602900000, wówczas kwota faktury spadnie do 35 a nawet 25 zł/miesięcznie. NIKT NA RYNKU ZA TYLE NIE OFERUJE NETA BEZ LIMITU GB.martin87 pisze:spłacanie routera
Od 2012 roku korzystam z internetu LTE (obecnie w 2 lokalizacjach, w jednej z Plusa, w drugiej z Orange), nigdy się nie spotkałem z takim przypadkiem ( jak jestem w domu to stale używam telefonu VoIP z kodekiem G711 do kontaktu z rodziną-ze zużyciem symetrycznym pasma na poziomie 80-128kbps, mam spięty tunel Open-VPN do kamer monitoringu spinający sieci Plus/Orange...), także coś musi być nie tak w pracy Twojego modemu (gdybyś te wskaźniki miał na HSPA+900 to jeszcze mógłbym się z takim faktem zgodzić...). P.S Od żadnego innego operatora nie dostaniesz podobnej oferty ze sprzętem ( jedynie w ofertach łączonych i z gorszym sprzętem...).martin87 pisze: za bardzo irytują mnie już te wachania transferu (spadki do zera, widać przy ciągłym transferze typu radio, wysyłanie/ściąganie większej ilości danych)
To zabezpieczenie, na wypadek np. wykorzystywania usługi na niecertyfikowanych urządzeniach. Tylko tyle. Za przeproszeniem nie sraj się z tym, że będą banować. Gdybyś miał ofertę MAX mobilną za 79,99 - tam jest ryzyko lejka. W Internecie Domowym ryzyka NIE MA I BASTA.martin87 pisze:nie czytales tych ich regulaminow, jest mozliwosc ograniczenia predkosci do 16kbps w glownym regulaminie uslug. Limitu nie ma, ale scinanie predkosci jest mozliwe.
Ja mam jedno rozwiązanie: ZMIEŃ URZĄDZENIE. KROPKA.martin87 pisze:Problem wystepuje w T-mobile oraz w konkurecyjnych play oraz virgin na zasiegu play. Na tym routerze i na smartfonie samsung. Wszedzie objawia sie to podobnie. Sa momenty kiedy predkosc spada do zera.
To występuje na dwóch różnych urządzeniach u dwóch różnych operatorów przy dobrych warunkach atmosferycznych na 100% zasięgu. Zgłoszenie zostało już przyjęte przez T-Mobile, ale pewnie i tak zwalą na pogodę.Karlos20 pisze:Ja mam jedno rozwiązanie: ZMIEŃ URZĄDZENIE. KROPKA.
Sorry, ale T-Mobile to nie Plus. Nie maja durnych zapisów o FUP ani nie miarkują zużycia GB mniejszą prędkością. Jeśli nie jesteś przekonany tą ofertą - zrezygnuj. Prosta sprawa.Ten zapis jest dla utrzymania stabilności sieci, nie ma jednak zapisu kiedy może zostać to zastosowane, nie ma też żadnej minimalnej GB po których na pewno nie zwolni. To już się kłóci z reklamowaniem tej oferty, że nigdy nie zwalnia. Ludzie biorą, bo czytają tylko rzucając okiem regulamin wyłącznie tej oferty, a nie czytają że ona podlega pod główny regulamin. FUP na pewno nie uaktywni w pierwszym miesiącu testowym, może dać o sobie znać po kilku miesiącach używania.
Nie ma czegoś takiego przy prawidłowej pracy modemu-to by dyskryminowało ten dostęp do sieci...(jeszcze przed rokiem 2010 używałem telefonii IP na czystym HSDPA/Huawei E220). Czy ten modemo-router oprócz kolorów posiada jakieś narzędzie diagnostyczne? Mam D-Link DWR-921E (tj. taki box wersja z Plusa) i wygląda to takmartin87 pisze: Problem wystepuje w T-mobile oraz w konkurecyjnych play oraz virgin na zasiegu play. Na tym routerze i na smartfonie samsung. Wszedzie objawia sie to podobnie. Sa momenty kiedy predkosc spada do zera.
Service Information
Operator: Orange
MCC: 260
MNC: 03
LAC: 65535
Cell ID: 48656129
Service Type: FDD
Service Prefer Mode: LTE only
PS attach: Attached
CS attach: Attached
RSCP: -65dBm
Ec/No:
RSRP: -91dBm
RSRQ: 7
IMSI: 260032330
SMSC: +48501200777
SIM Status
PIN Code Lock: Enabled
PIN Code Retry Times: 3
PUK Code Retry Times: 10
Module Status
IMEI: 356373055037502
FW Version: LQAEY05.1.0_M091
Module Name: LM9206
Nazwa urządzenia: E5577Cs-321
Numer seryjny: D2LDU15C14
IMEI: 867262026
IMSI: 260011201
ICCID: 89480112171
Mój numer: Nieznane
Wersja sprzętu modemu: CL1E5573SM11
Wersja oprogramowania modemu: 21.316.01.01.778
Wersja interfejsu WWW: 17.100.11.00.03-Mod1.3.2
Adres MAC LAN: 74:A5:28:49:18:C3
Adres IP WAN: 188.125...
DNS 1 / DNS 2: 212.2.96.51 / 212.2.96.52
RSSI: -75dBm
RSRP: -91dBm
RSRQ: -10dB
SINR: 0dB
LAC (hex/dec): 8189 / 33161
Cell ID (hex/dec): 0785B01 / 7887617
PCI: 276
Band: B3
EARFCN (Down/Up): 1300 / 19300
Frequency (Down/Up): 1815.0 / 1720.0 MHz
Bandwidth (Down/Up): 20 / 20 MHz
FUP działa w Orange na wspólnej sieci Networks, także naiwnością jest że nie działa/nie będzie działał w T-Moblie-oczywiście nie jest to "cięcie siekierą" jak było w Plusie do 32kbps (Orange tnie do 5Mbps w godzinach szczytu).martin87 pisze: FUP na pewno nie uaktywni w pierwszym miesiącu testowym, może dać o sobie znać po kilku miesiącach używania.
Skoro się tak długo łączy to coś jest "nie halo" : z sygnałem, ze sprzętem, bądź łączysz się z bardzo przeciążoną stacją/na BTS są jakieś problemy techniczne?martin87 pisze:łączy się 4 minuty. No ale innych nie mieli na salonie przez okres najbliższych trzech tygodni.
Wystarczy na szybko zajrzeć w Google i już wiemy że w tym modelu routera są znane ww problemy http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?f ... 3&start=15martin87 pisze:To model 921, mam tu tylko ten panel admin pod http. Raczej niezależne od BTS, router uruchamia się kilka minut niezależnie od lokalizacji. Router też ma jakiś problem z WiFi. Tu akurat mam blisko do kilku BTSów T-Mobile i dwóch T-M/Orange. Mam tu zasięg w przedziale 93-100%.
Proszę nie pisz głupot o lejku 16kbps, żaden z operatorów sobie na to nie pozwoli (nawet Plus już tego nie robi), to zniechęca klientów i w globalnym zestawieniu kosztuje mln (które później trzeba wydać na reklamę aby zachęcić klientów...).martin87 pisze: FUP T-M zbija do 16kbps i trwa taka blokada do końca okresu rozliczeniowego, jest zapis.
Stosują, większość operatorów oferuje nielimitowane LTE w limicie 100GB, a potem prędkość jest obniżana do 8kbps. W jednej z ofert była obniżana do 10Mb/s, a po wykorzystaniu drugiego limitu była zbijana do 1Mb/s. Oferta T-Mobile miała być tym prawdziwym no limitem.JFK2016 pisze:Proszę nie pisz głupot o lejku 16kbps, żaden z operatorów sobie na to nie pozwoli (nawet Plus już tego nie robi), to zniechęca klientów i w globalnym zestawieniu kosztuje mln (które później trzeba wydać na reklamę aby zachęcić klientów...).
Działa jak należy. Potwierdzam, przy sprawdzaniu czy faktura została opłacona. Problem może rozwiązać zainstalowanie apki Mój T-Mobile na smartfonie.lordbyd pisze:I jeszcze jedno pytanie do Kolegów mających nową ofertę z T-Mobile - czy to prawda, że nie działa dostęp przez SMS do IBOA?