DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 122 z 180
  • 1
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 180
 #952045  autor: muchakk
 22 wrz 2017, 00:31
klaus pisze:Ktoś próbował zalogować się na kartę zarejestrowaną na firmę?
Ja sie normalnie zalogowałem... :)
 #952963  autor: zolvio
 27 wrz 2017, 00:40
Po przeniesieniu numeru do a2mobile (zabierałem z Klucza) miałem dosyć ciekawą awarię. Mianowicie wszystko działało w a2mobile z wyjątkiem doładowania - przychodziły sms z 119119 (powiadomienia od klucza) ze stanem konta w wysokości kwota doładowania + te grosze co im zostawiłem na koncie. Sytuacja absurdalna, usunięcie usterki zajęło prawie miesiąc - zgłoszenie i kontakt e-mail i BOK. Sytuacja została w końcu usunięta, w ramach rekompensaty dostałem +10 zł oraz pakiecik nielimitowane wszystko.
Podsumowując - myślę, że obsługa klienta w a2mobile jest w porządku, warto spróbować korzystania z ich usług.
Z minusów - zauważyłem, że szybkość internetu w promocji "Rozdajemy Gigabajty" jest wyraźnie niższa niż w a2mobile czy w płatnych pakietach aero2 uruchamianych na karcie BDI.

Chodzi o to, żeby te plusy nie przysłoniły wam minusów
 #953331  autor: klaus
 29 wrz 2017, 12:23
kemsinenu pisze:
klaus pisze:Ktoś próbował zalogować się na kartę zarejestrowaną na firmę?
Podobno trzeba skontaktować się z BOK przez email w tej sprawie.
Dział techniczny od tygodnia walczy z problemem, jak widać jest to jeszcze chyba wersja beta.
 #953473  autor: Hohopitan_1980
 30 wrz 2017, 10:40
Przeniosłem numer właśnie do A2M. Tylko mam mały problem techniczny. Nie mogę nawiązać połączenia z jednym numerem. Sprawdzałem na dwóch aparatach i wychodzi na to, że problem jest po stronie operatora. W drugą stronę połączenia normalnie przychodzą z tego numeru. Myślałem, że to jest problem na styku A2M - Play, ale niestety z innym numerem w Play rozmawiałem. Nie wiem, czy to jest jednostkowy numer na który nie mogę się połączyć, czy jest pula takich numerów.
Biuro Obsługi Klienta chyba tylko w dni robocze pracuje.
Miał ktoś taki problem?
 #953487  autor: krystian76
 30 wrz 2017, 13:13
też tak miałem jak byłem w a2m z jednym numerem nie mogłem się dodzwonić przeszedłem do plusza i wszystko teraz w porządku

Wysłane z mojego Z2 Plus przy użyciu Tapatalka
 #953501  autor: Blank
 30 wrz 2017, 15:57
@hohopitan_1980 - przenosiłeś z play lub innych operatorów opartych na tej protezie?

Jeśli tak, to norma. Po 24 godzinach od przeniesienia się powinno ustabilizować. Jak nie, zgloś się do a2. Spróbuj też zadzwonić do play i dodać zgłoszenie techniczne. Prawdopodobnie spróbują się ciebie olać, ale warto spróbować.
Nieważne gdzie przeniesiesz - bardzo często przechodząc z play, jakieś problemy się pojawiają. Czy to t-mobile, orange, plus czy inny operator. Parodia, a nie operator (mowa o play)

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament
 #953504  autor: p2225
 30 wrz 2017, 16:27
Ostatnio coś karta świruje. Wystarczy, że przez chwilę telefon straci zasięg własny i wskakuje do niemieckiej sieci Vodafone i siedzi w niej do usranej śmierci. Wybór ręczny Plusa - "brak dostępu". Uruchamiam ponownie telefon - wskakuje Plus na paręnaście sekund, znika zasięg, pojawia się nazwa sieci "a2mobile" z 2 kreskami zasięgu, a następnie zasięg znowu znika. Drugie uruchomienie i w końcu działa. No tyle problemów nie miałem z Play'em na wymuszonym roamingu Plusa... Jest jakiś sposób na całkowite wyłączenie roamingu zagranicznego?

B7+B3+B20+QAM256:
http://www.speedtest.net/android/4429188025.png
 #953509  autor: Gregrin
 30 wrz 2017, 17:11
p2225 pisze:Wystarczy, że przez chwilę telefon straci zasięg własny i wskakuje do niemieckiej sieci Vodafone i siedzi w niej do usranej śmierci.
Przecież a2 ma apke w której jeszcze niedawno trzeba było przełączyć ręcznie na roaming żeby w ogóle działało za granica. Zautomatyzowali to (jak w każdej innej sieci)?? Bo info dalej jest na końcu tej podstrony https://a2mobile.pl/konfiguracja
 #953530  autor: rudymax
 30 wrz 2017, 19:11
Blank pisze:@hohopitan_1980 - przenosiłeś z play lub innych operatorów opartych na tej protezie?

Jeśli tak, to norma. Po 24 godzinach od przeniesienia się powinno ustabilizować. Jak nie, zgloś się do a2. Spróbuj też zadzwonić do play i dodać zgłoszenie techniczne. Prawdopodobnie spróbują się ciebie olać, ale warto spróbować.
Nieważne gdzie przeniesiesz - bardzo często przechodząc z play, jakieś problemy się pojawiają. Czy to t-mobile, orange, plus czy inny operator. Parodia, a nie operator (mowa o play)
Musiał Ci nieźle zaleźć za skórę (ten Play znaczy) :lol:
Co do meritum to się zdarza w a2mobile. Ja mam numer przeniesiony z T-mobile do RBM a obecnie do a2mobile i jak dotąd nie zauważyłem problemów, oprócz gubienia zasięgu przy ustawieniu roamingu na automatyczny. Po przełączeniu na kraj wszystko działa poprawnie. Natomiast namówiłem kuzyna i zamówił nowy starter (notabene trafił bardzo fajny numer). Używa go już kilka miesięcy i od początku nie może się połączyć z jednym numerem. Ja bym drążył temat, ale jemu się nie chce. Ma w drugim slocie kartę T-mobile i do tej jednej osoby musi dzwonić właśnie z tej drugiej karty.
 #953552  autor: Hohopitan_1980
 30 wrz 2017, 21:42
Niestety ale to play podpadł zabierając mi bonusa na początku roku :D . Dokładnie jestem w takiej sytuacji jak Twój kuzyn. Spróbuję jednak podrążyć temat w poniedziałek. Jak problem okaże się rozwiązany to dam znać na forum.
  • Strona 122 z 180
  • 1
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 180
  • 1
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 180