• Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
  • Strona 84 z 308
  • 1
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 308
 #947288  autor: f0ku5
 25 sie 2017, 20:45
WellDone pisze:Jak tam wyglada obecnie sytuacja u Was jesli chodzi o SMS/MMS po VOWIFI?
Od samego początku tak samo, w T-Mobile działa.
 #947292  autor: Mixiorek
 25 sie 2017, 20:56
Halo Plus! Halo Play!

"123 operatorów na świecie oferuje VoLTE
25 sierpnia 2017, 19:41

Tomasz Świderek

W sieciach 123 operatorów z 60 krajów świata komercyjne wdrożono VoLTE, czyli rozmowy w sieci LTE lub LTE-A ‒ informuje Hadden Telecoms, firma doradcza.

Oznacza to, że VoLTE jest dostępne w 20 proc. sieci, w których działa LTE.

[...]"

http://www.telko.in/123-operatorow-na-s ... ruje-volte

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #947317  autor: ja.michal
 26 sie 2017, 00:06
Leo pisze:o do numeru "481 szt" to na bilingu w tym miesiącu mam dwie pozycje o takim zapisie po kilka groszy jako płatne w cenie 30 gr za minutę (naliczanie sekundowe). Co ciekawe to nie ja dzwoniłem ale do mnie dzwoniono ze stacjonarnego i w ogóle nie odbierałem tych rozmów.
Czyli ile czekał dzwoniący do mnie na odebranie połączenia to tyle "nabił" mi licznik w groszach. Rozmawiałem z konsultantem ale on nie wiedział co to jest "481 szt" i powiedział, że zadzwoni po 10 w przyszłym miesiącu jak się zakończy okres rozliczeniowy. Wtedy ewentualnie przyjmie reklamację.
Ciekawe, mam to samo (Orange). Dwie pozycje (dwa dni) po 3 gr, 15 i 18 sierpnia z oznaczeniem, że połączenie po WiFi.
 #947344  autor: PeterMac
 26 sie 2017, 10:41
Ja rowniez zlozylem reklamacje pare dni temu za te numery 481 szt i 482 szt, kompletnie nie wiem co to za numery, rowniez ich nie wybieralem, wiec dlaczego mam za nie placic ? Orange nawet nie wie co to za numery. Jakbyscie cos wiedzieli to prosze dajcie tu znać, ja rowniez jak tylko bede cos wiedzial wiecej.
 #947347  autor: kozien70
 26 sie 2017, 10:49
Wygląda ewidentnie na błąd w systemach bilingowych. Składać reklamację i walczyć! ;-)
 #947358  autor: bobekos1
 26 sie 2017, 11:59
Witam forumowiczów. Posiadam S7, zrobiłem debrand z Play i aktualnie korzystam w nju z rachunkiem. WiFi Calling działa w domu bo ciężko znaleźć punkt bez hasła ;). Moje pytanie jest następujące, czy mogę poprawić jakość rozmów w swoim telefonie, ustawieniach głębi fona? :) Zdarza się że na 3G i VoLTE mam ikonkę "HD" obok połączenia, połączenie jest wtedy realizowane w technologii HD Voice? Jak uruchomić tą usługę i na 2G...? Co to za opcja z poprzednich postów "Hidden Menu"? :)

Obrazek
 #947360  autor: kozien70
 26 sie 2017, 12:05
Masz wgrane najnowsze XEO czy pomarańczowe OPV?

Jeśli najnowsze XEO, to HD Voice w 2G jest również aktywne "z automatu". Ikoną HD się nie sugeruj, ona jest niemiarodajna. Na XEO w 2G przy połączeniach HD Voice ikona się nie wyświetla. Taki "bug"tego softu.

Jeśli OPV to instrukcja aktywacji HD w 2G jest tutaj: http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 17#p881917

na OPV ikona HD wyświetla się w 2G przy połączeniach HD Voice (jeśli aktywujesz HD Voice dla GSM w ustawieniach wg powyższej instrukcji).
 #947361  autor: bobekos1
 26 sie 2017, 12:14
Najnowsze XEO mam...

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Obrazek
 #947362  autor: bobekos1
 26 sie 2017, 12:17
bobekos1 pisze:Najnowsze XEO mam...

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Jak na screenie... Obrazek

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Obrazek
 #947367  autor: kozien70
 26 sie 2017, 12:42
To nic nie musisz robić, HD voice w 2G masz też aktywne w sofcie. Możesz wejść w menu wg instrukcji, którą Ci podałem i upewnić się, że jest ustawione default 2G (WB). A ikona HD w 2G Ci się nie pokaże, bo ten soft tak ma.
 #947383  autor: tyre23
 26 sie 2017, 15:03
Co SMSów/MMSów w Wi-Fi Calling T-Mobile to nadal nie przychodzą po ok. trzech dniach nieobecności w normalnej sieci GSM. Zgłoszenia nic nie dają, cytuję "Smsy były odrzucane z powodu niedostępności odbiorcy w sieci". No fajnie, ale chyba po to wymyślono Wi-Fi Calling...
 #947386  autor: kozien70
 26 sie 2017, 15:33
@bobekos1 - to masz OK. Jak widać na załączonym obrazku WB czyli Wideband czyli kolokwialnie mówiąc HD Voice jest aktywny zarówno w 3G jak i 2G.

@Patryk - no niestety żaden iPhone nie ma HD Voice w 2G. Tylko w 3G i VoLTE (jeśli model go obsługuje).
 #947387  autor: perun
 26 sie 2017, 15:37
Witam,
Czy wie ktoś kiedy Orange planuje wprowadzenie SMS do vowifi ?
 #947403  autor: f0ku5
 26 sie 2017, 17:07
tyre23 pisze:Co SMSów/MMSów w Wi-Fi Calling T-Mobile to nadal nie przychodzą po ok. trzech dniach nieobecności w normalnej sieci GSM. Zgłoszenia nic nie dają, cytuję "Smsy były odrzucane z powodu niedostępności odbiorcy w sieci". No fajnie, ale chyba po to wymyślono Wi-Fi Calling...
Eee...?
Miałem okazję korzystać z VoWiFi poza granicami kraju przez parę dni i nie miałem problemu z otrzymywaniem, czy też wysyłaniem SMS'ów.
 #947405  autor: piotrzet
 26 sie 2017, 17:17
Jest jakiś problem z tymi SMS ja nie mogę wysyłać a inna osoba na tym samym telefonie może. I to od dawna tak jest

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #947422  autor: Jan1682
 26 sie 2017, 19:35
PeterMac pisze:Ja rowniez zlozylem reklamacje pare dni temu za te numery 481 szt i 482 szt, kompletnie nie wiem co to za numery, rowniez ich nie wybieralem, wiec dlaczego mam za nie placic ? Orange nawet nie wie co to za numery. Jakbyscie cos wiedzieli to prosze dajcie tu znać, ja rowniez jak tylko bede cos wiedzial wiecej.
Pytanie czy byliście za granica? I macie na kartę w Orange? Może to pozostałości po romingu? Wydaje mi się ze czasami wifi calling w Orange nie rozłącza prawidłowo romingu i może pojsc przez wifi.
 #947431  autor: ja.michal
 26 sie 2017, 22:11
PeterMac pisze: Ja rowniez zlozylem reklamacje pare dni temu za te numery 481 szt i 482 szt, kompletnie nie wiem co to za numery, rowniez ich nie wybieralem, wiec dlaczego mam za nie placic ? Orange nawet nie wie co to za numery. Jakbyscie cos wiedzieli to prosze dajcie tu znać, ja rowniez jak tylko bede cos wiedzial wiecej.
Wygląda na jakieś błędy w konfiguracji WiFi Calling. Napisali, aby składać reklamacje. Tak też uczynię.
kozien70 pisze: Wygląda ewidentnie na błąd w systemach bilingowych. Składać reklamację i walczyć! ;-)
Nie w systemie billingowym jako taki, a coś z usługą WiFi Calling bo połączenia są oznaczane tylko po WiFi.
klamek pisze:Czy wie ktoś kiedy Orange planuje wprowadzenie SMS do vowifi ?
Temat jest "rozważany".
https://nasz.orange.pl/t5/Sie%C4%87-i-d ... 194#U39840
Jan1682 pisze:Pytanie czy byliście za granica? I macie na kartę w Orange? Może to pozostałości po romingu?
Nie, to nie to, przynajmniej u mnie. Nie byłem za granicą i mam abonament.
 #947473  autor: bobekos1
 27 sie 2017, 12:43
[quote="kozien70"]@bobekos1 - to masz OK. Jak widać na załączonym obrazku WB czyli Wideband czyli kolokwialnie mówiąc HD Voice jest aktywny zarówno w 3G jak i 2G.

Dzięki za odpowiedź! :) Zauważyłem taki dziwny jakby objaw, a mianowicie czasem jak dzwonię do kogoś to jest słabo słyszalny sygnał wybierania. Po odebraniu 2 osoba jest dobrze słyszalna (HD), sygnał mi się przypomniał w moim starym honorze...? :/

Obrazek
  • Strona 84 z 308
  • 1
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 308
  • 1
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 308