• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.

1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.

2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
 #927967  autor: Snuff15
 26 maja 2017, 10:16
Witam, mam takie pytania, bo na ten temat jestem zielony. Chciałbym oddać na gwarancję swój telefon MyPhone Hammer energy. Kupiłem go na allegro, ktoś wziął go w sieci play i od razu sprzedał. Posiadam fakture sprzedaży i teraz pytanie się nasuwa. Czy ja mogę z tym telefonem i tą fakturą pójść do salonu Play i oddać go na gwarancję oraz na stronie producenta również można oddać. Problem tam jest taki, że potrzeba podbita kartę gwarancyjną. Ja taką kartę posiadam, lecz nie ejst ona podbita. Czy jest to jakiś problem?