• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 32 z 179
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 179
 #922100  autor: areksz
 22 kwie 2017, 14:50
tak możesz, na koncie jest 10 PLN tylko przed odpaleniem pakietu za 9,90PLN wykonaj głuchy telefon na inny numer..np.Twój, by ci kasy nie zabrało a by numer a2 był aktywowany.
 #922108  autor: lakers67
 22 kwie 2017, 15:58
@barney89
Początkowa ważność konta jest na 365 dni.
Przeniesienie również bez problemu :D . Dzisiaj rano numer mamy był już w a2mobile.

pzdr.
lakers67
 #922110  autor: negra
 22 kwie 2017, 16:29
To ile czasu dokładnie zajeło przeniesienie - aktywowanie numeru telefonu z V.M do a2 ? Myślę również o takim przeniesieniu. Jeszcze jedno bo nie mogę na szybko odnależć , czy w a2 jest tak samo jak np. Virgin możliwe cykliczne odnawianie pakietu .
 #922114  autor: Ramirez
 22 kwie 2017, 16:52
Wypełniasz formularz na stronie, dwa dni robocze później przyjeżdża kurier DPD, podpisujesz, dostajesz sima , potem czekasz 7-8 dni kalendarzowych na dostarczenie dokumentów z dpd do operatora i na następny dzień masz przenosiny jeśli zaznaczyłeś ze chcesz przenieść w ciągu jednego dnia. A co do pakietów to są cykliczne. Jak masz pieniądze na koncie to przedłuży, jak nie masz to chyba trzeba ponownie ręcznie kodem aktywować.
 #922120  autor: lakers67
 22 kwie 2017, 17:51
negra pisze:To ile czasu dokładnie zajeło przeniesienie - aktywowanie numeru telefonu z V.M do a2 ? Myślę również o takim przeniesieniu. Jeszcze jedno bo nie mogę na szybko odnależć , czy w a2 jest tak samo jak np. Virgin możliwe cykliczne odnawianie pakietu .
@negra jest tak jak pisał @ramirez około 6-7 dni.
Bałem się trochę choć to nie pierwsze moje przeniesienie numeru. Ale z Virgin były same problemy - numer nie aktywowany po 24h (przenosiny z Orange) trzeba było się z nimi "kopać", w między czasie wymiana dowodu osobistego niestety składałem skargę do UKE ponieważ żądali skanu dowodu. Dopiero interwencja urzędu pomogła. Dzień przed przeniesieniem numeru tj. czwartek odcieli dostęp do apki i konta. Na szczęście aktywacja w A2mobile przebiegła bez problemu. Około 01:00 dzisiaj numer był wyłączony a 02:30 zalogował się już w a2 [THUMBS UP SIGN].

Pzdr.
Lakers67
 #922130  autor: andx
 22 kwie 2017, 19:26
Szkoda, że roaming po przekroczeniu granicy trzeba włączać ręcznie w sim extra.
 #922155  autor: zwariowany.kurczak
 22 kwie 2017, 20:50
lakers67 pisze:Bałem się trochę choć to nie pierwsze moje przeniesienie numeru. Ale z Virgin były same problemy...
A jak kierunkowania? VM zawsze mi robił numer iż z części sieci PO przeniesieniu do innego OPA z części sieci numer był nieosiągalny... Reklamacja do nowego OPA, leciała do VM a dalej do PLAY i dopiero zadziałało jak powinno.
 #922159  autor: trecik
 22 kwie 2017, 21:13
U mnie zamówienie w piątek, kurier we wtorek, dwa maile o przeniesieniu w następną środę i w nocy na czwartek przeniesienie.

Też dostaliście ten sms z info o wifi calling z adresem który nie działa? appka.a2mobile.pl? Coś schrzanione z certyfikatem.

Aktywny dostęp do Networks to jakiś błąd? http://imgur.com/a/OmYUn (gsm, bo środek lasu :] )

A! No i w ustawieniach APN pokazuje mi sieć jako 26015, a na testerach w necie, jako 26008.
 #922189  autor: reboot
 23 kwie 2017, 01:32
Czy jeśli pokazuje mi a2mobile jako 26001 to dobrze, źle czy bez znaczenia?

WKS
 #922194  autor: macc
 23 kwie 2017, 07:11
Blank pisze:
kamil4862 pisze:
macc pisze:Po zakończeniu rozmowy
Dzięki :wink:

@kamil4862, nie jest prawdą co pisze @macc. Przetestowane właśnie na numerze MNP.
SMS-y z usługi Ktoś dzwonił są wysyłane W TRAKCIE połączenia głosowego (z ok. 10 sekundową obsuwą).

Przeniesienie sprawne, bez problemów. Wydłużony czas z winy przewoźnika. Kurwie odesłali dokumenty równo po 7 dniach roboczych (zgodnie z informacją w trackingu), więc przeniesienie nastąpiło w 9 dniu roboczym po odebraniu dokumentów. Brawo DPD.
Nie mów, że kłamie bo nigdy tego nie robię, ale wykonałem połączenie 8s.dla sprawdzenia tego i poinformowania kolegi z forum i sms przyszedł po rozmowie. Ktoś gada dłużej to możliwe, że wtedy przychodzi w trakcie połączenia.

P.S. od moderatora forum raczej większej kultury wypowiedzi się wymaga!. Przedstawiasz tą wypowiedzią poziom rynsztoku.
 #922196  autor: Kryniczanin
 23 kwie 2017, 08:31
SMS z infem o próbie połączenia przychodzi po zakończeniu trwania aktywnego połączenia. Na dwóch numerach MNP sprawdzałem.
 #922225  autor: Gregrin
 23 kwie 2017, 11:35
xander21 pisze:Stronka appka.a2mobile.pl przekierowywuje poprawnie do sklepu Google. :)
Nie na Firefoxie.
macc pisze:P.S. od moderatora forum raczej większej kultury wypowiedzi się wymaga!. Przedstawiasz tą wypowiedzią poziom rynsztoku.
Mysle ze tam miało być Kurier ;)
 #922246  autor: lakers67
 23 kwie 2017, 12:18
zwariowany.kurczak pisze:
lakers67 pisze:Bałem się trochę choć to nie pierwsze moje przeniesienie numeru. Ale z Virgin były same problemy...
A jak kierunkowania? VM zawsze mi robił numer iż z części sieci PO przeniesieniu do innego OPA z części sieci numer był nieosiągalny... Reklamacja do nowego OPA, leciała do VM a dalej do PLAY i dopiero zadziałało jak powinno.
To ciekawe co piszesz. Numeru używa mama. Będę musiał ją uczulić na "sygnały" że ktoś nie może się dodzwonić. Mam dwa numery VoIP różnych operatorów więc to na pewno sprawdzę.

Pzdr
Lakers67
 #922248  autor: reboot
 23 kwie 2017, 12:26
xander21 pisze:Wszystko ok 26001 to Plus.
Wiem, po prostu pytam, bo widziałem wpis
a2mobile ze sklepu = 26004
a2mobile MNP = 26008
Plus/Plush = 26001
i u mnie nie wyświetla 26008 po przeniesieniu z Plusa, tylko 26001 tak jakby wciąż był to Plus.

WKS
 #922263  autor: JasiekPL
 23 kwie 2017, 13:12
Mam pytanie odnośnie przeniesienia numeru do a2mobile. Czy można przenieść numer na konkretny dzień w przypadku przenoszenia z oferty na kartę. Czy wtedy w formularzu należy wybrać abonament mimo przenoszenia z oferty na kartę? Gdy wybiore oferta na kartę to mamy możliwość wpisania tylko ilości dni.
 #922301  autor: Gregrin
 23 kwie 2017, 15:12
lakers67 pisze:To ciekawe co piszesz. Numeru używa mama. Będę musiał ją uczulić na "sygnały" że ktoś nie może się dodzwonić. Mam dwa numery VoIP różnych operatorów więc to na pewno sprawdzę.
Mi po przeniesieniu do play (RBM) tez nie działały kierowania i nikt nie umiał się do mnie dodzwonić.
JasiekPL pisze:Czy można przenieść numer na konkretny dzień w przypadku przenoszenia z oferty na kartę. Czy wtedy w formularzu należy wybrać abonament mimo przenoszenia z oferty na kartę? Gdy wybiore oferta na kartę to mamy możliwość wpisania tylko ilości dni.
Moze postaraj się to z nimi ustalić poprzez infolinie.
 #922311  autor: fatooom
 23 kwie 2017, 15:32
Oferta dobra, ale obawiam się trochę o zarządzanie kontem bez apki, ani nawet żadnej strony na której mógłbym zobaczyć co się dzieje z numerem. Trudno mi sobie wyobrazić że miałbym pisać maila, albo dzwonić na bok tylko po to żeby zapytać o stan konta.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Strona 32 z 179
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 179
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 179