Po rozmowie z pracownikiem poszło techniczne zgłoszenie.


Przerabiałem to i nic nie daje te niby zgłoszenie.kaspeed pisze:Po rozmowie z pracownikiem poszło techniczne zgłoszenie.![]()
Co z tego jak mimo braku tych zgód i tak dzwonili z ofertą przy likwidacji zarówno abonamentu komórkowego jak i stacjonarnego. Oni mają dość swobodne podejście chyba.orson_dzi pisze:Orange ma dwie zgody - na kontakty marketingowe oraz na kontakty telefonicznie w celu przedstawienia oferty Orange.
Jest jeszcze jedna newralgiczna zgoda, na którą trzeba uważać:Zgody obsługowe i marketingowe
Zgoda na wykorzystanie przez Orange Polska S.A. mojego adresu e-mail lub numeru telefonu kontaktowego w celach obsługowych
Po wyrażeniu tej zgody, będziesz otrzymywać na podany adres e-mail lub numer telefonu komórkowego, wszelkie informacje i zawiadomienia związane ze świadczoną usługą, np.
- o zmianach cennika i regulaminu usługi, z której korzystasz,
- o zmianach umowy wprowadzonych przez Orange lub tych, których dokonałaś/eś, np. podczas rozmowy telefonicznej z konsultantem lub na www,
- odpowiedzi na złożone reklamacje,
- o przerwach w świadczeniu usługi lub występujących awariach.
Przesyłanie informacji w formie elektronicznej pozwoli chronić środowisko.
Zgoda na wykorzystanie przez Orange Polska S.A. moich danych osobowych w celach marketingowych innych podmiotów z Grupy Kapitałowej Orange Polska oraz współpracujących z Orange Polska S.A.
Wyrażona zgoda pozwoli nam przedstawiać Ci produkty i usługi pozostałych firm z GK Orange Polska oraz firm współpracujących (świadczących m.in. usługi finansowe, bankowe, ubezpieczeniowe). Twoje dane nie będą udostępniane innym firmom a oferta będzie prezentowana przez Orange.
Zgoda na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom wchodzącym w skład Grupy Kapitałowej Orange Polska
Wyrażona zgoda pozwoli nam udostępniać Twoje dane innym firmom z GK Orange Polska (np. RAMSAT SA, TP TELTECH, TP EDUKACJA I WYPOCZYNEK - EXPLORIS), aby samodzielnie mogły przedstawiać Ci swoje produkty i usługi.
Zgoda na przesyłanie informacji handlowych dotyczących Orange Polska S.A. środkami komunikacji elektronicznej
Wyrażona zgoda pozwoli nam przesyłać e-mailem, SMS-em, MMS-em informacje o naszych produktach i usługach oraz odnoszących się do nich promocjach.
Zgoda na wykorzystanie moich danych transmisyjnych w celach marketingu usług telekomunikacyjnych Orange Polska S.A.
Jeśli wyrazisz tę zgodę, będziemy mogli proponować Ci nasze produkty i usługi dostosowane do Twoich potrzeb. Propozycja oferty zostanie oparta, np. na analizie wykonywanych i odbieranych przez Ciebie połączeń lub transmisji danych w Internecie.
Zgoda na używanie przez Orange Polska S.A. automatycznych systemów wywołujących w celach marketingowych
Wyrażenie zgody umożliwi otrzymywanie automatycznie odtwarzanych informacji o promocjach, nowych ofertach lub atrakcyjnych konkursach.
Zgoda na kontakt na numery telefoniczne dostępne w Orange Polska S.A. w celu przedstawienia oferty Orange
Wyrażona zgoda pozwoli nam na telefoniczne przedstawienie oferty handlowej Orange, w tym na zaproponowanie nowych warunków przedłużenia umowy.
Zgoda na zamieszczenie moich danych osobowych w spisach abonentów i biurze numerów
Wyrażona zgoda pozwoli zamieścić w spisie abonentów oraz wykorzystać na potrzeby innych usług informacyjnych następujące dane:
imię i nazwisko,
numer telefonu,
nazwę miejscowości oraz ulicy.
W każdym momencie możesz zmodyfikować swoje dane.
może wyraziłeś zgodę wcześniej albo w innej sieci, te dane mogły być sprzedane firmie zewnętrznej która może mieć ten numer z wyrażoną zgodą z tej albo innej sieci, a może ktoś wcześniej miał ten numer i masz go po kimś,a w komputerkach dalej mają zgodę na dzwonienie na ten numer, to by był błąd ale jest to możliwe albo teoria trochę spiskowa, że dla kasy ktoś tam mógł zmienić zgody marketingowe na tak i dlatego dzwoniąkaspeed pisze:Bardzo ciekawa sprawa: numer od 11 lat w Orange po przeniesieniu numer bez spamu w postaci smsów wróżek itd. Dziś juz 24 smsy właśnie z tej firmy pożyczkowej.....Wyciek danych klientów? Żadne zgody nie wydawałem.Zaraz dzwonię do orange ze zj***
Po rozmowie z pracownikiem poszło techniczne zgłoszenie.![]()
konsule nie powinni podawać danych adresowych, peselu, żadnych danych oprócz imienia i nazwiska osoby do której dzwonią, jeśli w taki sposób ujawniają dane to najlepiej to zgłosić do GIODO, UKE, firmy z której dzwonią np Orange nawet jeśli dzwonią z firmy zewnętrznej, takie rzeczy jak ujawnianie danych komuś kto odebrał telefon, a może nie być właścicielem nie powinny mieć miejsca, to trzeba zgłaszać, dane podaje właściciel, a nie jakieś recytowanie przez konsula danych i czekanie na "tak" właścicielaMel pisze:ObserwatorZRamieniaONZ pisze:Polecam wejść na swój profil w EBOK Orange oraz Nju. Okazało się, ze pomimo nie wyrażenia zgody na marketing w moim profilu pojawiło się kilka nowych pozycji wobec których należało ponownie zaznaczyć brak zgody. Trochę to dziecinne ze strony pomarańczowych...U mnie na koncie nju się zmieniło.sumix pisze:NIgdy nie mialem zadnej zgody. Sprawdzilem i nic sie nie zmienilo. Poprostu sprzedali moje dane wraz z miejscem zamieszkania
Okazało się, że mam coś takiego Zgoda na wykorzystanie danych o mojej lokalizacji w celu świadczenia usług o wartości wzbogaconej. Nie miałam zaznaczone nic. To by się zgadzało, w marcu odebrałam telefon i pani zapytała czy mieszkam tam i tam lub w pobliżu. Potem już nie odbierałam podejrzanych telefonów tylko wrzucałam na czarną listę. Z tego co się orientuję usługa wzbogacona dotyczy przetwarzania danych o lokalizacji.
To akurat nie jest wyssane z palca. W zeszłym roku sama rozwiązałam swoją umowę abonamentową z Orangę oraz umowy na moich rodziców.Ważnym aspektem problemu jest także fakt, że firma wciąż traci klientów. Jedynie w czwartym kwartale 2016 roku straciła aż 404 tys. klientów samej telefonii komórkowej, a w zakresie stacjonarnej wcale nie jest lepiej.
Potwierdzam.Blank pisze:Dodatkowym problemem, do którego jeszcze jakiś czas temu przyznawali się konsule, był system zgód marketingowych - który na pewno się nie zmienił - a mianowicie to, że gdy nie zmienicie zgód, są one widoczne jako brak zgody w MO, ale w rzeczywistości bez zmiany mają status ZGODA. Innymi mówiąc, brak jednoznacznego określenia przez klienta udzielenia bądź braku zgody, Orange traktował jako udzielenie zgody. I nadal to robi. Polecam kupić nowy starter i zobaczyć, że przychodzą na niego informacje o usługach Orange. Dopiero po kontakcie z infolinią (bo wycofanie przez MO nie zawsze pomaga) lub czatem, i ich jawnym wycofaniu, są one wyłączone.
Pierwsza zgoda dotycz konta na portalu Orange.pl. Druga dotyczy konta abonenckiego.Andrzej24 pisze:Nie wiem czy zauważyliście ale w Orange są wyświetlane 2 sposoby zgód. Szczegółowa i tylko jedna. Zależy jak się wejdzie