• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #922069  autor: Tommi_ASR
 22 kwie 2017, 10:19
Oferta przedłużenia abonamentu w Orange bez telefonu, umowa na 2 lata
Nie limitowane rozmowy komórki i stacjonarne, sms-y i mms-y + 7GB internetu za 39.99/m-c
Pytanie do zorientowanych jest szansa na podobna ofertę ale tańszą ? Umowa dla mamy wiec bardziej interesuje ja niższa cena niż np większy pakiet danych, i tak tych 7GB nie wykorzysta w miesiąc.
Osobiście chciałem żeby się przeniosła do nju na umowę ale nie bardzo jest chętna - powód prozaiczny nie maja salonów stacjonarnych :) teraz w razie jakichś reklamacji albo problemów z telefonem idzie sobie do salonu po pomoc i nie chce z tej możliwości zrezygnować :)
 #922079  autor: Gregrin
 22 kwie 2017, 10:58
Standardowa oferta ze strony z tym ze netu jest 7GB zamiast 5GB http://www.orange.pl/kid,4002009272,id, ... eztelefonu Jeśli w okolicy jest dobry zasięg plusa to może abo w plushu za 25zl?? Jeśli wykorzystuje się telefon standardowo (bez roamingu, bez sms'ow na promocje itp) to może karta i wtedy koszt to 20zl za pełen pakiet usług.
Moze warto się przenieść i sprawdzić coś nowego bez zobowiązań a gdyby to nie zdało egzaminu lub infolinia by nie wystarczała to można wrocic do orange :)

Ewentualnie wysłać wypowiedzenie i twardo negocjować coś za 30zl, patrz tutaj http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 13#p917413
 #922091  autor: Gregrin
 22 kwie 2017, 13:13
iPlus pisze:a2mobile, 19,90 zł no limit wszystko :)
Czyli prawie tyle samo co w plushu a siec dużo bardziej egzotyczna ;) Ostatnio puszczają dużo reklam plusha w tv wiec może to wpylanie na osoby bojące się wirtualnych operatorów ;)
 #922092  autor: iPlus
 22 kwie 2017, 13:45
Gregrin, nie nazwałbym egzotyczną siecią marki, która należy do firm tego samego właściciela co Plus, a2mobile ma lejek po wykorzystaniu 15 GB 512 kb czyli pół mega, to jest duży plus tej sieci i cena 19,90 zł przebija każdą ofertę,

czego się można bać u wirtualnych sieci skoro działają tak samo jak te z salonami tylko z lepszą ceną ?
 #922101  autor: userTOR
 22 kwie 2017, 15:20
1. Działają tak, jak inni operatorzy
2. Lepsza cena
3. Zobowiązanie tylko na 30 dni
4. Wg moich obserwacji, zdecydowanie solidniejsza obsługa

Przestrzegam przed foulPlay.
 #922116  autor: iPlus
 22 kwie 2017, 17:08
w wirtualnych sieciach oprócz tego, że opłaty są niższe to krócej się czeka na konsula, oferta jest prosta bez haczyków, a jeśli inna sieć wprowadzi lepszą ofertę to można z dnia na dzień zmienić sieć albo zmienią taryfę na lepszą, żeby klienci zostali, a salony w sieciach salonowych mają głównie zdobywać nowych klientów, przedłużać umowy, a nie bawić się w obsługę klienta jakieś reklamacje czy coś, jeśli to zrobią to tylko po to, żeby klient zwolnił miejsce w kolejce i pomoc w salonie bywa byle jaka nawet chwilowa, a potem się ktoś piekli, że problem dalej jest nierozwiązany, pomaganie klientom to nie jest główne zadanie salonów, kto tak myśli może się na tym przejechać, a pomoc niektórych salonów ogranicza się do wybrania klientom numeru na infolinie i podanie klientowi słuchawki co może zrobić sam w domu czyli zadzwonić na infolinie - bez komentarza…

zadanie salonów to nowe umowy, przedłużenie tych, które są i to w jak największych ilościach, na klienta jest wyznaczony czas… choć obsługa ma być taka, żeby klient poczuł się że jest najważniejszy, że czas jest dla niego albo dla niej, a naprawdę chodzi o ilość umów…
 #922134  autor: Gregrin
 22 kwie 2017, 19:45
iPlus pisze:pomaganie klientom to nie jest główne zadanie salonów, kto tak myśli może się na tym przejechać,
Mówisz to ze swojej perspektywy. Są jednak osoby które wymagają możliwości kontaktu z obsługą na żywo a nie tylko poprzez internet lub infolinie chociażby dla komfortu psychicznego i nic z tym nie zrobisz.
 #922139  autor: Tommi_ASR
 22 kwie 2017, 20:03
Spróbuje jeszcze przekonać do oferty na kartę, jak nie to ten plush zostanie za 25zł.
Gregrin pisze:
iPlus pisze:pomaganie klientom to nie jest główne zadanie salonów, kto tak myśli może się na tym przejechać,
Mówisz to ze swojej perspektywy. Są jednak osoby które wymagają możliwości kontaktu z obsługą na żywo a nie tylko poprzez internet lub infolinie chociażby dla komfortu psychicznego i nic z tym nie zrobisz.
Dokładnie tak, wiele razy to mówiłem, ale mama jest już starszą osoba i takie trudniej przekonać. Woli jak ktoś zagada i przy okazji się uśmiechnie :mrgreen:

Dzięki za odzew
 #922144  autor: userTOR
 22 kwie 2017, 20:16
Znam takich (z innej dziedziny), że jak więcej zapłacą, to są bardziej zadowoleni.
Dla nich 'drożej = lepiej'.

Oczywiście w żadnym razie nie krytykuję takich osób.

Przestrzegam przed foulPlay.