• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #918750  autor: 18_iceman
 01 kwie 2017, 17:28
Witam wszystkim na forum. Założyłem konto na telepolis aby poinformować wszystkich o tym jak operator orange wprowadza w błąd przy przedłużaniu umowy. Opiszę swoją sytuację. W lutym zgodziłem się na przedłużenie umowy z orange na warunkach 34,99 netto i rata za Huawei p8 lite ok. 20 zł. Umowa na 2 lata. Konsultant zapewnił mnie ze dostane rabat 15 zł netto(ponieważ mam unich internet mobilny ) na abonament wiec łącznie będę płacił ok 46 zł brutto. W niedziele otrzymałem od orange fakturę ponad 102 zl i od razu zadzwonilem do nich wyjaśniać skąd ta kwota. Pierwszy konsultant z bok poinformował mnie ze rabat z tego internetu został zdjęty dlatego bo dostałem rabat na usługi telefoniczne. Następnego dnia zadzwoniłem juz do nich z reklamacja. Usłyszałem od konsultanta ze rabatu za internet mobilny mi nie zabrali. Usłyszałem ze warunki na jakich przedłużyłem umowę(usługi telefoniczne) nie uwzględniaja rabatu 15 zł. Następnego dnia na maila otrzymałem pismo z odpowiedzią na moje zgłoszenie. Napisali ze są zadowoleni ze współpracy i ze doszło do nieporozumienia, w ramach zadośćuczynienia proponują mi rabat w kwocie 15 zł netto ale tylko przez 10 miesięcy. Odpisałem im jak wygląda sprawa i ze zarówno przy zawieraniu umowy na usługi mobilne i usługi telefoniczne miałem dostać rabat. I poprosiłem aby odsłuchali te rozmowy. Zadzwonił do mnie wczoraj pan z działu reklamacji i ze warunki aneksu są takie jak mi przedstawiono ale rabat 15 zł netto mi się nie należy. Powiedział ze rabat jest jeden za usługi mobilne tylko. Reklamacje wiec odrzucili. Uważajcie wiec przy aneksami i pytajcie o wszystko! Nie dajcie się więc wprowadzić w błąd !
 #919214  autor: RafRafRaf
 04 kwie 2017, 22:01
Zgłoś to Rzecznika Praw Konsumenta. Opisz dokładnie i poproś o interwencję. Pomoże ci, bo operatorzy się z nim liczą nie tak jak ze zwykłym klientem. Nie odpuszczaj bo to twoje pieniądze.

Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka
 #919607  autor: 18_iceman
 07 kwie 2017, 13:02
Zgłosiłem reklamacje to mi odpisali ze dadzą mi rabat 15 zł netto przez 10 mcy. Ja im odpisałem ze chce aby dotrzymali umowy z lutego. Odpisali mi ze odsłuchali rozmowę i ze faktycznie 45,07 ze wszystkim powinienem płacić za telefon. Konsultant wyjaśnil ze internet mobilny na który dostałem rabat we wrześniu 2015 przestal obowiązywać i ze te rabaty się nie łączą. ZareklamowaLem i to, że zmieniają warunki w trakcie trwania umowy . Powołałem się na prawo telekomunikacyjne, że rozmowy telefoniczne są wiążące przy zawieraniu umów na odległość to mi reklamacię odrzucili. Dzisiaj wypelnie formularz na stronie urzędu komunikacji elektronicznej i oni może mi pomogą. Wy także bądźcie czujni i pytajcie o ten rabat orange open żebyście się nie zdziwili dopiero po otrzymaniu faktury
 #919609  autor: Ron
 07 kwie 2017, 13:17
Najlepiej zamówienia robić samemu przez internet i widzisz co bierzesz. Co do konsultantów, to trzeba uważać.