Też miałem ten problem, Konsultant bez problemu przedłużył (dołożył pakiet 50 mb na 7 dni)
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Jak wysyłacie zgłoszenie?, bo po zalogowaniu na konto na 24.play.pl dla numerów Fakt nie mam zakładki "Zgłoszenia". Problem z datą ważności MB mam ten sam. Kody *106# i *107# pokazują ważność do końca 24.03 a konsultant z infolinii twierdzi że u niego w systemie jest do końca 25.03 i nic nie chce zrobić.
Ja wszystko rozumiem, jazdę na samych kodach i próby działania na infolinii, ale jak nie idzie załatwić to nie lepiej kupić pakiet za pięcioka?
Tak.Też kupiłem pakiet i koniec stresów że przepadnie. Na jednym numerze (żony) jest bardzo mało i niepotrzebnego neta więc zostawiłem do sprawdzenia.
Konoko, reklamacje możemy też składać tu:
http://www.faktmobile.pl/kontakt/
http://www.faktmobile.pl/kontakt/
Konoko Logujesz się przez play24 na numer w fakcie z którego chcesz wysłać zgłoszenie po czym w nowym oknie otwierasz to: https://24.play.pl/Play24/Complains
Najlepszy sposób na reklamację to dzwonienie na bok faktu z karty play ze stanem darmowym, wtedy nie tracimy żadnych pieniędzy.
Najlepszy sposób na reklamację to dzwonienie na bok faktu z karty play ze stanem darmowym, wtedy nie tracimy żadnych pieniędzy.
Hehe jestem świeżo po rozmowie z Panią konsultant. No cóż według niej przedłużyło ważność netu do piątku a nie soboty bo... pierwszy dzień terminu to sobota i dlatego 7 dni kończy się w... piątek. Na moje pytanie dlaczego w takim razie do tej pory było to inaczej liczone i czy nastąpiły zmiany oczywiście odpowiedzieć nie potrafiła. Co najśmieszniejsze z10 minut wcześniej dzwoniłem na infolinię bo nie aktywowało mi pakietu sms z dziś i inny konsul bez problemu go uruchomił co skutkowało przedłużeniem ważności smsów do poniedziałku a nie niedzieli. Ręce opadają
Uzyskałem taką samą odpowiedź jednak nie dałem sobie wmówić, że 7 dni to czas krótszy niż 168 godzin od aktywacji kodu i konsultant zmienił datę o jeden dzień. Dzisiejszy kod zadziałał tak jak zwykle ale jeśli zmienią zapis regulaminu to jak dla mnie nie będzie sensu zbierać tych kodów.
Dzisiaj straszne długo aktywują pakiety. Czekam już ponad godzinę. U was też?
U mnie po wysłaniu kodu minuty doszły w ciągu 5 minut.
TeżVIP-Card pisze:Dzisiaj straszne długo aktywują pakiety. Czekam już ponad godzinę. U was też?
U mnie z 1,5h zanim dostałem SMS z potwierdzeniem aktywacji.
Zależy na jakiego konsultanta traficie ja dziś wykupiłem pakiet za 9 zł razy 2 no i oczywiście nie chciało mi aktywować pakietu 10 min ważne na 7 dni no ostatni tel do sieci fakt (mobile) i mówię iż jaki jest problem od ręki konsultant aktywował na moje dwa nr tel po 10 min no i wykupiłem pakiety za 18 na dwa nr POZDRAWIAM
Jednak net przepadł.szunaj pisze:Tak.Też kupiłem pakiet i koniec stresów że przepadnie. Na jednym numerze (żony) jest bardzo mało i niepotrzebnego neta więc zostawiłem do sprawdzenia.
Miał ktoś przy aktywowaniu kodu z gazety taki komunikat
Znowu mają jakieś problemy czy co
Kod: Zaznacz cały
a po wpisaniu kodu jeszcze raz wywala komunikat o przekroczeniu dozwolonej liczby aktywacji.Przepraszamy! Operator nie aktywował pakietu.
Znowu mają jakieś problemy czy co
U mnie poszło bez problemu.
Pomimo takiego komunikatu minuty powinny być dodane, a jak nie to infolinia pozostaje.Marlenka12 pisze:Miał ktoś przy aktywowaniu kodu z gazety taki komunikatKod: Zaznacz całya po wpisaniu kodu jeszcze raz wywala komunikat o przekroczeniu dozwolonej liczby aktywacji.Przepraszamy! Operator nie aktywował pakietu.
Znowu mają jakieś problemy czy co
ps. U mnie dzisiaj kod zadziałał bez problemu.
Jednak minuty nie zostały dodane więc zadzwoniłem na infolinię i konsultantka bez problemu uruchomiał pakiet i standardowo przedłużyło o 7 dni czyli do 06.04.17
Fajnie, że w końcu naprawili pakiety internetowe w Fakcie. Może ukróci się wasze zbieractwo, w końcu ta sieć zaczyna działać zgodnie ze swoimi regulaminami. 

Co masz na myśli, że coś naprawili?Pandyzowany_Kapiez pisze:Fajnie, że w końcu naprawili pakiety internetowe w Fakcie. Może ukróci się wasze zbieractwo, w końcu ta sieć zaczyna działać zgodnie ze swoimi regulaminami.