Nie wiem co mam o tym myśleć. Konsul najpierw przyjął zgłoszenie, smsem dostałam potwierdzenie z nr-em. A następnego dnia odpowiedź:
"Zgłoszony przez Ciebie problem techniczny został zamknięty. Jeśli promocyjny pakiet danych nie został dodany, prosimy o złożenie reklamacji do jej organizatora."
Dzwoniłam na podaną infolinię ale po wysłuchaniu 50ciu z rzędu komunikatów, że wszyscy konsultanci są zajęci, odpuściłam. Ostatnio zmęczyły mnie te niekończące się reklamacje w TM.
Mam jeszcze inną sprawę, chyba opiszę to w osobnym wątku
"Zgłoszony przez Ciebie problem techniczny został zamknięty. Jeśli promocyjny pakiet danych nie został dodany, prosimy o złożenie reklamacji do jej organizatora."
Dzwoniłam na podaną infolinię ale po wysłuchaniu 50ciu z rzędu komunikatów, że wszyscy konsultanci są zajęci, odpuściłam. Ostatnio zmęczyły mnie te niekończące się reklamacje w TM.
Mam jeszcze inną sprawę, chyba opiszę to w osobnym wątku
