• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

Ile czasu trwa oczekiwanie na konsultanta:

do 5 min
10
53%
do 10 min
1
5%
do 30 min
3
16%
wieczność - nigdy sie nie dodzwonilem
5
26%

 #60958  autor: jahu
 15 mar 2006, 12:12
Hehe - Kaczy nie daj sie - na ladowarce i glosnomoiwacym mozna se tak i nawet zapodac na dluzej ;-) Daj znac jaki wynik koncowy masz z oczekiwania :D

 #60959  autor: Kaczy
 15 mar 2006, 12:13
No i w końcu...
Długo to trwało.

Jedno powiem, nie wiem jak inni konsultanci, ale mi się trafiła okropna babka.
Chamska na maksa- wmawiała mi jakieś dziwne rzeczy i nawet nie chciała mnie słuchać.

Jednym słowem: dno.

...::: Made for loneliness :::...

 #60964  autor: jahu
 15 mar 2006, 13:35
kaczy to ile minut tak czekales lacznie za jednym razem? 30, 40?

 #61015  autor: D@rio
 15 mar 2006, 17:19
"Your call is important to us.."- to słychac co jakies 30 sek. Już te pianino co leci w tle nie wyrabia i zaczyna fałszowć... :smt011 :smt011 :smt011
dobre :smt005 :D jak to przeczytałem to myślałem że padnę ze śmiechu :smt005 :D


P.S
A tak w ogóle to co Ty chciałeś załatwić w BOK-u SIM+? ;)

 #61025  autor: Kaczy
 15 mar 2006, 17:43
Heh... zadzwoniłem ok. 11:10 a po 12 już byłem po rozmowie.

A chciałem załatwić coś odnośnie tej nowej promocji "Darmowe rozmowy i sms`y", bo normalnie ściągało mi kasę z konta, ok. 10 zł i po 2 dniach w ogóle nie przyszło wyrównanie.

A że ta stara platforma jest dla mnie dziwna to chciałem się upewnić, czy oby wszystko jest w porządku.

Ps. Pani równiez powiedziała, że nie zaleca przejścia na nową platformę...

...::: Made for loneliness :::...

 #63007  autor: Dieselka
 25 mar 2006, 01:10
Wisialam 27 minut... W sim+. Az cierpliwosc misie skonczyla i zrezygnowalam. Faktycznie, tekst "your call is important to us" to oni chyba tak ironicznie, co? :roll:

 #63008  autor: Kaczy
 25 mar 2006, 01:14
No porażka z tym biurem.
Ogłupieć można od czekania.

Powinni coś z tym zrobić. Zwiększyć liczbę konultantów, by rozładować panujący ruch.

Kiedyś czytałem artykuł jakiejś sieci odnośnie dbania o klientów. Tam mieli priorytet, że klient powinien czekać max.5 min w godzinach szczytu telekomunikacyjnego.

Jak widać Simplusowi obce są takie standardy :?

Ps. Mój 700 post :smt005 :smt005 :smt005

Ps. 2- Zaraz jakaś przerwa techniczna- czas iść spać

...::: Made for loneliness :::...

 #63009  autor: Dieselka
 25 mar 2006, 01:20
Kaczy pisze:
Ps. Mój 700 post :smt005 :smt005 :smt005

Ps. 2- Zaraz jakaś przerwa techniczna- czas iść spać
700 - gratki ;) A mój cały 4 :mrgreen:

Drugi raz, jak próbowałam się dodzwonić, usłyszałam informację, ze wszyscy konsultanci sa zajeci i ze jak chce, aby konsultant oddzwonil do mnie w przeciagu godziny lub dwoch - mam zaakceptowac 1 / 2. Cala happy, wybralam 1 opcje. Owszem, pluskwa oddzwonila, ale poinformowala mnie uprzejmie, ze rozmowa jest na moj koszt. No i dalej to samo... Polaczenie do konsultanta, melodyjka, kolejne kilkanascie minut i znowu zrezygnowalam.

 #64249  autor: jahu
 30 mar 2006, 13:50
Sami swoi poraz kolejny - kontakt z BNK - biurem nieobslugi klienta.
Dodzownilem sie w szokujacym dla mnie czasie jedynie kwadrans czekalem - akurat sobie prasowke zrobilem wiec tak bardo nie przeszkadzalo czekanie (kom w trybie glosnomowiacy wiec moglo se leciec tak). Juz drugi raz listownie wysylam rejestracje (tym razem juz poleconym) i efekt ten sam- czyli zima... No i jak zwykle nic sie nie dowiedzialem poza tym ze ewentualnie moge to zalatwic w salonie plusa.

 #91389  autor: Kaczy
 03 sie 2006, 17:35
Wszak dziś dzwoniłem do BOKB (Klienta Biznesowego) to się za długo nie naczekałem (mniej niż 30 sek.) jednak o kompetencjach pracownika nie wspomne.

Przez telefon było słychać, że jakiś młody koles. Chciałem zamówić druczek do polecenia zapłaty.

[Ja] - Chciałem zamówić druczek do polecenia zapłaty
[K]- Pan ma miksa?
[J]- Nie. Chciałem, żeby mi ściągało z konta bankowego pieniądze za rachunek
[K]- Aaaa... rozumiem
[J]- To chyba tak się nazywa polecenie zapłaty
[K]- Yyy... no w sumie to jest polecenie zapłaty

Lol... mogliby lepiej douczać pracowników, bo śmiać mi się chce jak z nimi rozmawiam :)

...::: Made for loneliness :::...

 #91394  autor: Arek__85
 03 sie 2006, 17:42
ja tam dzwonilem ostatnio do orange bok z stacjonara 0801 numer i fajnie sie gadało z tym gosciem wszystko mi wytlumaczyl nawet mi sie stacjonar rozladowal to on do mnie dzwonil i to jest dobre dba o klienta a nie ze sie rozłaczy i juz koniec

Arek (Orange Rulez)

 #91396  autor: Kaczy
 03 sie 2006, 17:44
0801.... to informacja handlowa a nie BOK :)

...::: Made for loneliness :::...