• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #909657  autor: ManiacGSM
 06 lut 2017, 15:18
darkangel pisze:To jest data, od której płynie czas w informatyce.
A no chyba,że tak. Czyli jeśli bym miał na koncie jakieś ''super-złotówki'' to data automatycznie się uzupełnia i jest czas teraźniejszy?

PLUSH na Kartę x1. Virgin Mobile x1, Orange FREE x1, PLAY MIX x1.
iP 5s, NOKIA C7, HUAWEI Y5, BB 9810, NOKIA 2610.
 #909834  autor: asffaf
 07 lut 2017, 07:55
Wczoraj o 23 odblokowali mi numer. Teraz czekam na odpowiedź na reklamację.
 #910899  autor: odkrywca1
 13 lut 2017, 22:43
Nie działa mi numer przeniesiony do RBM

numer nie działa od 31.01, dzwonię codziennie na infolinie ale nic się nie da zrobić - taką odpowiedz dostałem z bok ( poprosiłem pisemnie żeby to dostarczyli cisza )

problem jest taki że w ich systemie wszystko działa numer jest zalogowany do sieci i nawet ponoć na niego przychodzą połączenia !!!!!!!!!!!!!!! ( co do k....y )

brak słów z mojej strony - prosiłem żeby dzwonili na ten numer skoro działają przychodzące to nie będą dzwonić bo potrzebują inny numer kontaktowy ?!?!?

w telefonie niezmiennie informacja ZAREJESTRUJ KARTĘ - ci co napisali i prowadzili ustawę terror mają już zaklepane miejsce w piekle zaraz przy kotle, w którym pływają zarejestrowane (niezarejestrowane) numery

Pozostało mi tylko wylewanie żółci na forum

Spokojnej nocy, ja będę spał smacznie bo żaden telefon do mnie nie zadzwoni :shock:
 #910918  autor: sa
 14 lut 2017, 01:45
odkrywca1 pisze:Nie działa mi numer przeniesiony do RBM

numer nie działa od 31.01, dzwonię codziennie na infolinie ale nic się nie da zrobić - taką odpowiedz dostałem z bok ( poprosiłem pisemnie żeby to dostarczyli cisza )

problem jest taki że w ich systemie wszystko działa numer jest zalogowany do sieci i nawet ponoć na niego przychodzą połączenia !!!!!!!!!!!!!!! ( co do k....y )

brak słów z mojej strony - prosiłem żeby dzwonili na ten numer skoro działają przychodzące to nie będą dzwonić bo potrzebują inny numer kontaktowy ?!?!?

w telefonie niezmiennie informacja ZAREJESTRUJ KARTĘ - ci co napisali i prowadzili ustawę terror mają już zaklepane miejsce w piekle zaraz przy kotle, w którym pływają zarejestrowane (niezarejestrowane) numery

Pozostało mi tylko wylewanie żółci na forum

Spokojnej nocy, ja będę spał smacznie bo żaden telefon do mnie nie zadzwoni :shock:
Dziwne, przecież numer jest rejestrowany z chwilą dokonania przeniesienia na co dostajesz papierek,a dokładnie z chwilą wypisania papierów na przeniesienie,tu moim zdaniem jakieś jajca robią sobie techniczni...Ale przy przynoszeniu do playa itp.zdarzają się te "dziwy techniczne".Ja np.przenosiłam 2 numery do playa w 2015 i okazało się że np do i z plusa,tmobile czy orange podobnie jak w samym play wszystko działało poprawnie ,ale już znajomy mający numer " w rodzinie " do mamy dzwoniący twierdził że "nie ma takiego numeru",podobnie było jak sprawdzałam z karty lyca .Kilkakrotnie dzwoniłam do obsługi klienta podając ten problem ale twierdzili ze wszystko jest u nich ok.Po kilku m-cach problem o dziwo ale sam...zniknął .Czyżby jednak naprawili?W każdym razie naciskaj ich dalej, w końcu muszą coś z tym zrobić.Ale play lubi robić klientów przenoszących do nich numer w konia,co prawda nie wszystkich ale są tacy co mają ten problem.Największy mają ci co mają numery u MVNO a chcą się do ciebie dodzwonić.Wtedy już trwa klasyczna przepychanka typu "to nie u nas ,a u nich". :twisted:
 #910935  autor: Gregrin
 14 lut 2017, 09:21
odkrywca1 pisze:problem jest taki że w ich systemie wszystko działa numer jest zalogowany do sieci i nawet ponoć na niego przychodzą połączenia !!!!!!!!!!!!!!! ( co do k....y )
Próbowałeś na niego dzwonić ?? Pytałeś czy numer sim zgadza się z tym który ty masz ??
Masz kontrole przez p24 ?? Może próbuj migracji do play. Inna opcja to duplikat karty sim.
Moja rada to podejście do sprawy na infolinii na świeżo czyli nie opisywać wszystkich przejść do tej pory, tylko "karta nie działa, co zrobić" może trafisz na dociekliwego konsultanta.
 #911064  autor: odkrywca1
 14 lut 2017, 21:50
@ sa ; @ Gregrin

Dzięki za odpowiedz
Numer widzi na koncie play24 i w komputerze w stacjonarnym punkcie również wszystko działa.


na razie zmieniłem taryfę przez play24 na PNKRWK ale nie stery komunikat w telefonie jest żeby zarejestrować

jednak poczekam do jutra bo czasami na play24 zmieni taryfę a na karcie sim to jest dopiero po północy jak ich system przemieli


dobrze mówisz o duplikacie karty sim ( nie pomyślałem o tym ) nie wiem czemu, może się zasugerowałem tymi technikami co moją rozwiązać mój problem. :smt005

Niestety dziś dzwoniłem do 3 punktów i nie mieli mam czekać 2 dni i będą karty

dam znać co załatwiłem jak się sprawa potoczy.

Na razie nie odpuszczam ale powoli jest ciśnienie bo numer już nie działa 15 dni na szczęście prywatny => czytałem posta że jednemu koledze z forum wyłączyli biznesowy numer i mu tam się dile nie domkneły :( no w moim przypadku rodzinka i znajomi pewnie myślą że opalam się na barbadosie i dlatego nie odbieram tel.
 #911071  autor: sa
 14 lut 2017, 22:28
Dobrze zrobiłeś że zmieniłeś taryfę na PNK RWK bo jak ostatnio przejrzałam cenniki to wymiana sim za darmo dotyczy tylko taryf starych fresha, PNK RWK, PNK LT i PNK 0zł za minuty i rozmowy w sieci ,a już w Formułach czy taryfie Surf trzeba bulić 19,99 podobnie jest w cenniku RBMEnergy i Faktu mobile .Stare taryfy RBM też są za darmo.Co prawda piszą że w razie zagubienia czy kradzieży karty(żądają potwierdzenia z np. policji) czy jej uszkodzenia wymieniają darmo ale kto ich tam wie.W każdym razie jak wymienisz simkę i dalej będą jaja to idź do salonu ale firmowego i podaj problem czasami w takim salonie potrafią pomóc.W każdym razie nie odpuszczaj.
 #911145  autor: Gregrin
 15 lut 2017, 10:47
odkrywca1 pisze:Niestety dziś dzwoniłem do 3 punktów i nie mieli mam czekać 2 dni i będą karty
Nie mieli kart sim do taryf play'a ??
Ostatecznie (jeśli wymiana sim nie pomoże) przenieś numer do innego operatora skoro jest na ciebie zarejestrowany...
Skoro pisze żeby zarejestrować to spróbuj z innego konta na p24. Sms'y z potwierdzeniami do rejestracji podobno przychodzą na zablokowane numery.
odkrywca1 pisze:jednak poczekam do jutra bo czasami na play24 zmieni taryfę a na karcie sim to jest dopiero po północy jak ich system przemieli
Nie liczyłbym na to skoro na stronie już zatrybilo.
 #911354  autor: asffaf
 16 lut 2017, 11:47
asdaf pisze:
asffaf pisze: Skłądając reklamacje jest szansa że jakąś rekompensatę otrzymam ?
Rekompensata od T-mobile?! Jeśli coś otrzymasz będę w szoku. Koniecznie napisz.
asffaf pisze:Niech oddadzą doładowanie 25 zł i uciekam od nich.
Nie tak prędko ;)
Dziś odpowiedzieli na reklamację. Otrzymałem 20 zł na konto główne. Liczyłem na więcej ale dobre i to.
 #911470  autor: odkrywca1
 16 lut 2017, 22:16
Numer wreszcie działa :P

Pomogła wymiana karty (bezpłatna- karta poszła jako uszkodzona)

prawdopodobnie coś było nie tak z numerem karty ( ten długi )

Dziękuję za porady nakierowały mnie na rozwiązanie

Teraz jeszcze reklamacja o rekompensatę za czas nieobecności telefonu w sieci i spokój :smt006