Każdy powinien dostać DODATKOWY ROK do starej ważności poł.wych. sprzed aktywacji bonusa, bo tak stoi w regulaminie(operator świadomie zamiast dołożyć rok to ustawia na rok od aktywacji bonusa).

Fakt nierealizowania zobowiązań zawartych w regulaminie obciąża operatora i powinniście reklamować to oraz składać później skargi do UKE.
Nie biję się tylko biłem i wygrałem-otrzymałem DODATKOWY rok ważności poł.wychodzących dołożony do daty ich ważności sprzed aktywacji bonusów(miałem konto przed rejestracją ważne do 25grudnia2017, bo zrobiłem sobie wcześniej RWK i zamiast otrzymać regulaminowe +365dni od tej daty to jak wszystkim zmienili mi na 365 dni ale od aktywacji bonusu-bodaj 27 grudnia 2017 ustawili). Dzięki temu mam w sumie konto ważne 24msc czyli do 25 grudnia 2018 i tak powinni dołożyć wszystkim rok do starej daty ważności sprzed aktywacji. Takie zapisy regulaminów były w pkt.7.3 ale operator zamiast dodać dodatkowy rok to zmieniał na tylko rok i to od aktywacji tegoż bonusu mimo, że żaden zapis tak nie stanowił i UKE zadziałało po moich zgłoszeniach skutecznie.
Aby otrzymać to co zapisano w regulaminie(+365dni do starej ważności poł.wych. sprzed aktywacji bonusów) konieczne jest złożenie reklamacji, którą zapewne operator oleje odpowiedzią,że wszystko jest gitara i zgodnie z regulaminami(a tak nie jest co udowodniłem na swoim przykładzie i kilku innych numerach w rodzinie wywalczyłem to samo) i dopiero po tym skargę do UKE trzeba złożyć.
W skargach do UKE podniosłem fakt, że operator masowo wali w kulki nie dodając roku ważności konta i działa tym samym na szkodę klientów z pełną tego świadomością i premedytacją. Wniosłem również o nakazanie operatorowi dokonania korekty ważności połwych. u każdego klienta, który został w ten sposób wyrolowany.
Sprawę znikających bonusów(kasa i GB) mimo przedłużenia np.FB analizuję i być może UKE również w tej sprawie powiadomię choć jest nas wielu i sam z wielikim korpo wojować nie zamierzam choć sprawia mi to frajdę.
Dowód, że nie ściemniam
