A mógłbys powiedzieć po co dzwoni się tam i czego wymagają? myślałem że t jakoś bardziej automatycznie się odbywa. No i jeszcze ksero dowodu mam kurierowi dawać? Porąbało kogos? Dodam ze numer jest juz zarejestrowany. Po co więc komu jeszcze ksero dowodu?
- Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
tylko jedną stronę dowodu, gdzie jest imię , nazwisko i pesel lub wyslij na email. [email protected] w temacie wiadomosci wpisujac numer umowy
Kurcze... wszystko ok, tylko pytanie czy przekazywanie kurierowi choćby jednej tylko strony dowodu jest bezpieczne? On wkłada to do jakiejś koperty czy jak?
No i co tam trzeba z BOK załatwiać o wypełnieniu i wysłaniu wniosku?
No i co tam trzeba z BOK załatwiać o wypełnieniu i wysłaniu wniosku?
Kurier wklada przy tobie wszystko i zamyka.
Wszystko się dowiesz jak zadzwonisz do BOK. Bo ja jaśniej i dokładniej nie mam cierpliwości by Tobie tłumaczyć. Jedynie mogę jeszcze narysować ,ale nie mam do tego talentu. Wyślij dokumenty gołębiem pocztowym.

Wszystko się dowiesz jak zadzwonisz do BOK. Bo ja jaśniej i dokładniej nie mam cierpliwości by Tobie tłumaczyć. Jedynie mogę jeszcze narysować ,ale nie mam do tego talentu. Wyślij dokumenty gołębiem pocztowym.



No, robi się poważnie! 16 osób w kolejce na infolinii. A tu faktura przyszła z bilingiem tylko jednego numeru zamiast dwóch. Do tego policzyli sobie opłatę za sms specjalny za WYŁĄCZENIE usługi powiadamiającej smsem, kto dzwonił. Pierwszy raz się spotkałem, żeby płacić za wyłączenie usługi. No a przecież ciągle on line nie można niczego zrobić. No i nie dostałem odpowiedzi, co z moim zagubionym wnioskiem o polecenie zapłaty, choć obiecali zadzwonić...
Do mnie też dziś przyszła pierwsza faktura. Wszystko w jak najlepszym porządku.


Kurier wklada przy tobie wszystko i zamyka.
No o taką informację właśnie mi chodziło. I jeszcze jedno. Czy są jakieś haczyki w stylu 'granie na czekanie" itp które operator sprzedaje z dobrodziejstwem i każe sobie płacić za gapowe?
A dają oni jeszcze te gratisy w postaci kalendarzy i innych gadżetów?
Raczej nie, ale warto zapytać się o kalendarz podczas rozmowy telefonicznej z BOK



Do Osób które mają więcej niż jeden nr na jednej fakturze. Co macie w pozycji "nr linii:" na fakturze?
Bo ja ma tylko jeden z dwóch numerów i tylko jeden biling na dole. Na infolinii nie potrafili mi powiedzieć dlaczego nie ma drugiego bilingu i że może przyjdzie z następną fakturą
.
Bo ja ma tylko jeden z dwóch numerów i tylko jeden biling na dole. Na infolinii nie potrafili mi powiedzieć dlaczego nie ma drugiego bilingu i że może przyjdzie z następną fakturą

Słuchaj z tego co wiem to do każdego numeru osobna faktura vat i inny indywidualny numer konta do wpłat. Te faktury vat mogą przychodzić w innych terminach i mieć inne terminy zapłaty do dnia....
W lajcie faktury vat wystawiają od 1 do 12 dnia miesiaca.
W lajcie faktury vat wystawiają od 1 do 12 dnia miesiaca.
Przenoszę mój problem do tego wątku
Czy ktos z was dostał juz fakturę? Ja otrzymałem i mam za abonament do zapłaty 12,14 zł plus 1 zł aktywacja., a miało być 10 zł. Druga sprawa to to że numer mi włączyli 26 stycznia a każą płacic za cały miesiąc. Jakie macie kwoty na pierwszych fakturach?
Na fakturze mam okres 17 - 31 stycznia (umowa z 17 stycznia, 26 włączyli nr)
Nie mam pakietu na stacjonarne tak jak ktoś sugerował. Poniżej fota rachunku

Czy ktos z was dostał juz fakturę? Ja otrzymałem i mam za abonament do zapłaty 12,14 zł plus 1 zł aktywacja., a miało być 10 zł. Druga sprawa to to że numer mi włączyli 26 stycznia a każą płacic za cały miesiąc. Jakie macie kwoty na pierwszych fakturach?
Na fakturze mam okres 17 - 31 stycznia (umowa z 17 stycznia, 26 włączyli nr)
Nie mam pakietu na stacjonarne tak jak ktoś sugerował. Poniżej fota rachunku

U mnie dziś przyszła druga faktura, wszystko się zgadza: 10+2 (za stacjonarki).
Ostatnio zmieniony 06 lut 2017, 18:17 przez rafmik, łącznie zmieniany 2 razy.
stoneface pisze:Przenoszę mój problem do tego wątku
Czy ktos z was dostał juz fakturę? Ja otrzymałem i mam za abonament do zapłaty 12,14 zł plus 1 zł aktywacja., a miało być 10 zł. Druga sprawa to to że numer mi włączyli 26 stycznia a każą płacic za cały miesiąc. Jakie macie kwoty na pierwszych fakturach?
Na fakturze mam okres 17 - 31 stycznia (umowa z 17 stycznia, 26 włączyli nr)
Nie mam pakietu na stacjonarne tak jak ktoś sugerował. Poniżej fota rachunku
dobrze jest naliczone
przeczytaj poniżej


Policzyli Tobie za kilka dni w styczniu i pobrali z góry 12,00zł za cały luty+ opłatę aktywacyjną 1zl
Ostatnio zmieniony 06 lut 2017, 21:24 przez macc, łącznie zmieniany 5 razy.
Nigdzie nie ma napisane,że to abonament za luty i styczeń tylko aktywacja jest podana za luty.rafmik pisze:A gdzie Tobie tutaj ktoś karze płacić za cały styczeń? Na fvat masz pełną opłatę za luty plus kawałek stycznia.
Przecież wszystko masz ok!
Abonament za luty: 10 zł
Aktywacja: 1 zł
Abonament od 26 do 31 stycznia: 2,14 zł
U mnie dziś przyszła druga faktura, wszystko się zgadza: 10+2 (za stacjonarki).
Według mnie powinno być to jaśniej napisane.
Problem w tym, że złożyłem wniosek o skonsolidowanie numerów na jednej fakturze i częściowo się to udało, bo mam dwa abonamenty na jednej fakturze, tylko biling jeden. No nic, zobaczę co będzie za miesiąc.macc pisze:Słuchaj z tego co wiem to do każdego numeru osobna faktura vat i inny indywidualny numer konta do wpłat. Te faktury vat mogą przychodzić w innych terminach i mieć inne terminy zapłaty do dnia....
W lajcie faktury vat wystawiają od 1 do 12 dnia miesiaca.
To tak w cudzysłowie wniosek. Poprosiłem na infolinii. Mają taką opcję konsolidacji. W końcu u innych operatorów też można dostać jedną fakturę na kilka numerów. Tylko coś nie do końca się im skonsolidowało 
