• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 17 z 54
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 54
 #909031  autor: macc
 03 lut 2017, 07:31
amigo007 pisze: Chociaż dzwoniłem i pytałem, i strzał w 10-ke jest tylko w wariancie 12 m-cy.
Więc niby to bez znaczenia, że wybrałem umowa bezterminowa.

umowa na 12 m-cy

oni mają aplikację mobilną na smartfona?

obecnie nie mają
Obrazek
Ostatnio zmieniony 03 lut 2017, 23:49 przez macc, łącznie zmieniany 1 raz.
 #909058  autor: Wulo
 03 lut 2017, 11:07
Dzwoniłem niedawno na infolinię Lajt Mobile, żeby potwierdzić zamówienie z 31 stycznia na ofertę "strzał w 10". Od razu konsultantka poinformowała mnie, że nie dzwonili, ponieważ musi minąć 5 dni roboczych od złożenia zamówienia (trochę dziwne). Infolinia nieźle obciążona, czekałem ponad 40 minut na połączenie z konsultantem. Pani zapytała o wszystkie dane itp, powiedziała, że jeszcze się załapałem na tą promocję 1 zł za aktywację. Co do ksero dowodu osobistego (mówiła, że tylko tył dowodu, bo potrzebny jest tylko nr PESEL do weryfikacji), to zalecała, żebym dołączył kopię do dokumentów to wtedy szybciej wszystko pójdzie, nie polecała wysyłki na e-mail, gdyż uprzedziła, że przez rejestrację numerów mają teraz "niezły sajgon" na infolinii i że to by mogło wydłużyć cały proces. Informowała jeszcze o weryfikacji płatności itp, że dzisiaj jeszcze dokumenty zostaną wysłane i w poniedziałek mam się spodziewać kuriera.
Ogólnie BOK oceniam bardzo pozytywnie, Pani konsultantka bardzo miła, kompetentna.
 #909070  autor: macc
 03 lut 2017, 12:31
Przybyło klientów to czas oczekiwania na infolinii się wydłużył. Dzwoniłem do nich dziś parę minut po 8 rano i już czekałem 10 minut. Dobra oferta, niedroga to i ludzi na zbierali
 #909083  autor: amigo007
 03 lut 2017, 13:25
W abonamencie strzał w 10-kę w dalszym ciągu nie sprawdzimy sami pozostałego transferu danych? Nie da się tego podejrzeć ani żadnym kodem ussd/smsem, ani nawet online na koncie abonenta na stronie www?
 #909084  autor: niestela2
 03 lut 2017, 13:38
I do tego komunikat na infolinii, że wszystkie aktywacje są opóźnione z powodów technicznych.
A ja mam problem z uruchomieniem polecenia zapłaty bo zgubili druk, który dołączyłem do odsyłanej umowy. Najprawdopodobniej będę musiał posłać jeszcze raz... A tu poczta 30% drożej :oops:
 #909085  autor: niestela2
 03 lut 2017, 13:39
amigo007 pisze:W abonamencie strzał w 10-kę w dalszym ciągu nie sprawdzimy sami pozostałego transferu danych? Nie da się tego podejrzeć ani żadnym kodem ussd/smsem, ani nawet online na koncie abonenta na stronie www?
Na razie tylko infolinia. Podobno mają zrobić z tym porządek ale nie wiadomo kiedy.....
 #909086  autor: Phenresin
 03 lut 2017, 13:44
Wczoraj Dostałem od nich takiego smsa, że papiery dotarły:
Witamy. Informujemy,ze podpisane przez Panstwa dokumenty dotarly do nas i zostaly przekazane do realizacji. Pozdrawiamy, zespol lajt mobile, kontakt: 727700700
Ile czekaliście po tej informacji? Dodam, że skan dowodu wysłałem na maila.
 #909089  autor: amigo007
 03 lut 2017, 13:46
To trochę lipa z tym transferem. Lubię na bieżąco wiedzieć, ile zużywam transferu. A w takie zapewnienia operatora, że coś z tym zrobią chyba nie można wierzyć. Jak oni działają "po kosztach", to i tak w ogóle dobrze że wszystko działa.. A może jest jakiś kod ussd, który także na plusie działa? W końcu to ta sama platforma billingowa.
 #909090  autor: amigo007
 03 lut 2017, 13:53
A po wykorzystaniu 10 gb, i przycięciu prędkości można w danym miesiącu dokupić transfer?
 #909091  autor: Phenresin
 03 lut 2017, 13:54
amigo007 pisze:A po wykorzystaniu 10 gb, i przycięciu prędkości można w danym miesiącu dokupić transfer?
No to jak wiesz, że 10gb może Ci nie wystarczyć to nie ma co przenosić i wprowadzać dodatkowego zamętu...
 #909099  autor: amigo007
 03 lut 2017, 14:12
Na 95% wystarczy mi 10 gb, pytam jakbym w jakimś miesiącu miał potrzebę korzystać z internetu na komputerze. Bo w telefonie, to ciężko tyle zużyć. Jest opcja dokupienia dodatkowego pakietu danych?
 #909111  autor: macc
 03 lut 2017, 15:30
amigo007 pisze:To trochę lipa z tym transferem. Lubię na bieżąco wiedzieć, ile zużywam transferu. A w takie zapewnienia operatora, że coś z tym zrobią chyba nie można wierzyć. Jak oni działają "po kosztach", to i tak w ogóle dobrze że wszystko działa.. A może jest jakiś kod ussd, który także na plusie działa? W końcu to ta sama platforma billingowa.

można sprawdzić w zakładce biling

Obrazek
Ostatnio zmieniony 03 lut 2017, 23:42 przez macc, łącznie zmieniany 1 raz.
 #909112  autor: macc
 03 lut 2017, 15:32
Phenresin pisze:Wczoraj Dostałem od nich takiego smsa, że papiery dotarły:
Witamy. Informujemy,ze podpisane przez Panstwa dokumenty dotarly do nas i zostaly przekazane do realizacji. Pozdrawiamy, zespol lajt mobile, kontakt: 727700700
Ile czekaliście po tej informacji? Dodam, że skan dowodu wysłałem na maila.
24h
 #909115  autor: amigo007
 03 lut 2017, 15:42
Dzięki za odpowiedź. Zawsze to jakaś możliwość sprawdzenia pozostałego transferu. 10gb to o ile dobrze policzyłem 10 485 760 kB. I teraz od tego sami musimy sobie odjąć łączne dane wychodzące i przychodzące. Trochę to upierdliwe. I rozumiem, że łącznym kosztem w złotówkach nie trzeba się martwić? Ps. u mnie cisza, 31 złożyłem wniosek o przejście. Do teraz jeszcze nie zadzwonili.
 #909121  autor: macc
 03 lut 2017, 15:47
amigo007 pisze: I rozumiem, że łącznym kosztem w złotówkach nie trzeba się martwić?.

rafmik pisze:W dniu dzisiejszym mój numer został przeniesiony do Lajt Mobile

Kilka spraw które już zaobserwowałem:

- w tym starym panelu administracyjnym nalicza opłaty za internet. połączenia i SMSy - tym się mam nie przejmować, koszta będą zgodnie z umową. Po prostu tak będzie do momentu włączenia nowego panelu administracyjnego (wtedy też będzie można sobie opcje wy klikać - blokady premium itd), na razie pozostaje telefon do BOK lub USSD.

- pakiet internetu jest odnawiany zgodnie z datą przeniesienia numeru - czyli jak przeniosłem numer 29 grudnia, to każdego 29 dnia miesiąca będę miał nowy pakiet do netu.
Faktury są wystawiane w okresie pierwszy-ostatni dzień miesiąca.

 #909124  autor: amigo007
 03 lut 2017, 16:00
Dzięki. A tego pakietu dodatkowego, po wykorzystaniu 10gb rozumiem nie można dokupić. Tylko załącza się lejek. W sumie całkiem możliwe, że ani razu mnie to spotka. Tylko jak telefon będzie robił za modem w kompie.
 #909140  autor: macc
 03 lut 2017, 17:43
zadzwoń do BOK to uzyskasz info z pierwszej ręki
 #909148  autor: MarekAG
 03 lut 2017, 18:28
macc pisze:
amigo007 pisze:To trochę lipa z tym transferem. Lubię na bieżąco wiedzieć, ile zużywam transferu. A w takie zapewnienia operatora, że coś z tym zrobią chyba nie można wierzyć. Jak oni działają "po kosztach", to i tak w ogóle dobrze że wszystko działa.. A może jest jakiś kod ussd, który także na plusie działa? W końcu to ta sama platforma billingowa.

można sprawdzić w zakładce biling

Obrazek
Gdyby to jeszcze dobrze działało...

No chyba, że zużyłem w lutym 250GB z telefonu :P

Obrazek
 #909282  autor: macc
 04 lut 2017, 13:13
Nie sprawdzałem jak działa tylko zobaczyłem, że jest. Jako licznik można użyć licznika danych w modemie w oprogramowaniu mobile partner
Obrazek
  • Strona 17 z 54
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 54
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 54