Wszystko zależy od tego, czy RWK będzie się przenosił przy migracji do RBM5. Przy założeniu, że tak (ktoś będzie musiał być 'królikiem doświadczalnym" i sprawdzić to, a następnie potwierdzić lub zdementować to tutaj na forum), to za inwestycję 75 zł, z których faktycznie wydamy tylko 44 zł, możemy mieć DIL-a przez rok
Aby tego dokonać (zakładając, że RWK przenosi się z RBM7MNP do RBM5) należy postąpić następująco:
1. Kupujemy dowolny starter Orange/T-Mobil/Plus za 5 zł lub wybieramy z naszej osobistej kolekcji jakiś numer Orange/T-Mobil/Plus, który chcemy przenieść do RBM;
2. Jeżeli jest to świeżo zakupiony starter Orange/T-Mobil/Plus, to rejestrujemy go i aktywujemy;
3. Idziemy do salonu Play i mówimy, że chcemy przenieść numer do Red Bull Mobile. Aby to było możliwe salon musi dysponować czystym starterem "RBM na kartę nie do sprzedaży 7 zł" zwanym również wg regulaminu "darmowym zestawem startowym RBM na kartę 7 MNP";
4. Jeżeli w salonie potwierdzą, że mają możliwość przeniesienia numeru do Red Bull Mobile, to składamy wniosek o przeniesienie numeru do RBM (upewniamy się, czy pracownik salonu przypadkiem nie próbuje przenieść naszego numeru do Play na Kartę - jest to najczęstszy błąd pracowników Play).
Dokumenty, które dostajemy do podpisu, muszą mieć w górnym prawym rogu logo Red Bull Mobile! (tak, jak na tym zdjęciu:
http://i.imgur.com/a0D3dSC.jpg);
5. Z salonu wychodzimy z podpisanymi dokumentami i nieaktywnym starterem "RBM na kartę nie do sprzedaży 7 zł";
6. Czekamy od 2 do 3 dni roboczych na przetworzenie dokumentów przez wszystkie ustawowe instytucje;
7. Po otrzymaniu sms-a (na aktywowany wcześniej starter Orange/T-Mobil/Plus) z informacją o wyznaczonej dacie przełączenia numeru do RBM, wkładamy nieaktywny starter RBM do telefonu i czekamy na sms-a z informacją o pomyślnym przeniesieniu numeru do RBM;
8. Jak już dostaniemy taki sms, to krótkim kodem *111*49*1# sprawdzamy, czy posiadamy taryfę RBM7NMP;
9. Jak już upewniliśmy się, że jesteśmy w RBM7NMP, to krótkim kodem *111*340*1# aktywujemy bonus za przeniesienie numeru do RBM i czekamy na sms-a potwierdzającego uruchomienie bonusu;
10. Po otrzymaniu potwierdzającego sms-a krótkimi kodami *101# i *108# sprawdzamy czy aktywował się bonus (200 zł, 20 GB i RWK);
Teraz mamy dwa warianty:
A. Pozostajemy w taryfie RBM7MNP do czasu wykorzystania lub dezaktywacji bonusowych środków (po 60 dniach od daty ich przyznania) i dopiero wtedy robimy migrację do RBM5
lub
B. Od razu migrujemy do RBM5 (ale wtedy stracimy możliwość skorzystania z promocyjnych złotówek i GB, które w procesie migracji nie przejdą do taryfy RBM5, ponieważ przechodzi tylko RWK i 1 zł z konta głównego).
Jeżeli wybierzemy wariant B, to postępujemy następująco:
11. Krótkim kodem *163# przechodzimy do listy taryf, do których możemy zmigrować, odnajdujemy pozycję "RBM na Karte 5" i zatwierdzamy przejście do tej taryfy;
12. Po aktywacji taryfy "RBM na Karte 5" sprawdzamy krótkim kodem *101# czy mamy RWK;
13. Jeżeli wszystko jest zgodnie z naszym planem (RWK utrzymało się po migracji) kupujemy doładowanie za 50 zł i aplikujemy je. W nagrodę za doładowanie dostajemy pakiet 2 GB danych ważny przez 100 dni;
14. Teraz krótkim kodem *111*480*1# aktywujemy DIL, a następnie czekamy na sms-a potwierdzającego uruchomienie usługi;
15. Po otrzymaniu potwierdzającego sms-a sprawdzamy krótkim kodem *111*480*3#, czy DIL jest włączony. Jeżeli tak, to dalszy, systematyczny proces utrzymania DIL-a powinien wyglądać następująco:
Dzień 1: Ponieważ tego samego dnia, kiedy aktywowaliśmy pierwszy raz DIL-a, zrobiliśmy wcześniej doładowanie za 50 zł i dostaliśmy za nie pakiet 2 GB ważny przez 100 dni, to przez najbliższe 100 dni nie musimy nic robić, oprócz włączania DIL-a po 30-sto dniowych okresach jego dezaktywowania się.
Pamiętając o ręcznym aktywowaniu DIL-a co 30 dni, ponieważ nie jest usługą cykliczną, dalszy proces powinien wyglądać następująco:
Dzień 101: Kupujemy pakiet 600 MB za 5 zł ważny przez 30 dni (na koncie zostaje 46 zł).
Dzień 131: Kupujemy kolejny pakiet 600 MB za 5 zł ważny przez 30 dni (na koncie zostaje 41 zł).
Dzień 161: Kupujemy kolejny pakiet 600 MB za 5 zł ważny przez 30 dni (na koncie zostaje 36 zł).
Dzień 191: Kupujemy kolejny pakiet 600 MB za 5 zł ważny przez 30 dni (na koncie zostaje 31 zł).
Dzień 221: Robimy doładowanie za 10 zł i dostajemy za nie pakiet 100 MB ważny przez 10 dni (po doładowaniu mamy na koncie 41 zł).
Dzień 231: Robimy kolejne doładowanie za 10 zł i dostajemy za nie pakiet 100 MB ważny przez 10 dni (po doładowaniu mamy na koncie 51 zł).
Dzień 241: Kupujemy pakiet 600 MB za 5 zł ważny przez 30 dni (na koncie zostaje 46 zł).
Dzień 271: Kupujemy kolejny pakiet 600 MB za 5 zł ważny przez 30 dni (na koncie zostaje 41 zł).
Dzień 301: Kupujemy kolejny pakiet 600 MB za 5 zł ważny przez 30 dni (na koncie zostaje 36 zł).
Dzień 331: Kupujemy kolejny pakiet 600 MB za 5 zł ważny przez 30 dni (na koncie zostaje 31 zł).
Dzień 361: Na koncie głównym zostaje 31 zł.
I tak to z grubsza wygląda
Powodzenia
