• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 11 z 54
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 54
 #907189  autor: macc
 25 sty 2017, 18:34
U mnie też plus ma najlepsze pokrycie zasięgiem, dlatego w salonach plusa jest najwiecej ludzi, przeważnie ludzie z wiosek przedłużają umowy w plusie.


Przychodzą smsy informujące o poszczególnych etapach przeniesienia numeru i dacie przeniesienia numeru do lajta.
 #907192  autor: Gregrin
 25 sty 2017, 18:36
peterka90 pisze:Serio, tu nie ma żadnych kruczków?
Kruczków nie ma ale jest to promocja a nie stała oferta. Jada pewnie po kosztach żeby zwiększyć bazę klientów ale nic nie stoi na drodze żeby z takiej okazji skorzystać ;)
 #907194  autor: macc
 25 sty 2017, 18:38
Ale nie jest nigdzie napisane, że nie przedłużą tego na tych samych, podobnych lub lepszych zasadach. Jak pogorszą ofertę to uciekniemy po kolei gdzie indziej. Nikt z nas nie podpisał umowy z lajtem wiekopomnej do końca życia.alleluja. :D

Dobrze, że mamy te forum i kumatych tu ludzi to powiedzą co i jak, gdzie.


Wielki plus dla lajta za BOK. Są bardzo grzeczni, uczynii i służą pomocą. Lubię tam dzwonić bo są naprawdę OK.
 #907201  autor: Safiro
 25 sty 2017, 18:56
macc pisze:...


Przychodzą smsy informujące o poszczególnych etapach przeniesienia numeru i dacie przeniesienia numeru do lajta.
To ja mam trochę pod górkę. Zajmuję się przeniesieniem jednego numeru i tak... Wpierw "kurier" w dokumentach nie miał koperty zwrotnej, ale dokumenty jakoś dotarły do Lajt. Nie otrzymaliśmy smsa iż dokumenty dotarły a tylko smsa, że należy przesłać skan(zdjęcie) dowodu osobistego w celu dalszego procedowania wniosku. Wszystko byłoby ok gdyby nie fakt, że mail ze zdjęciami dowodu został wysłany tego samego dnia którego był kurier. Dzisiaj rano na czacie Lajta sprawę wyjaśniłem, uprzejma Pani odnalazła "zaginiony" mail i przekazała umowę do realizacji. Jako, że lubię trzymać rękę na pulsie postanowiłem wieczorem przedzwonić na infolinię by dowiedzieć się czy wszystko jest ok i co? I Pani twierdzi, że oczekują na zdjęcia dowodu osobistego :twisted: Ciśnienie mi lekko skoczyło, Pani poprosiła o ponowną wysyłkę maila , co też od razu uczyniłem a Konsultantka oddzwoniła, iż maila dotarł i przekazuje sprawę dalej...

Na dzisiaj to koniec historii, ale mam w planach dzwonić do nich jutro wieczorem :-D
 #907212  autor: niestela2
 25 sty 2017, 19:43
Ja też miałem trochę problemów. Pomylili dane w umowie. Ale udało się to odkręcić bez wysyłania kolejnej umowy. I zgadzam się też z macc że:

Wielki plus dla lajta za BOK. Są bardzo grzeczni, uczynii i służą pomocą. Lubię tam dzwonić bo są naprawdę OK.

Mają sporo niedociągnięć, ale ludzkie podejście do człowieka to rekompensuje. Kilka razy trafiłem na panią Magdę. Kompetentna i sympatyczna. Pozdrawiam Pani Magdo :smt008
 #907223  autor: Gregrin
 25 sty 2017, 20:17
To do tego łyżka dziegciu. W Virgin cmok miał podobna ocenę -szybko i kompetentnie. Wydaje mi się ze to "normalne" ze "na początku" jest pozytywnie. Czas do rzeczywistej oceny przyjdzie jeśli im się ta baza odpowiednio powiększy ;)
 #907226  autor: cyanoone
 25 sty 2017, 20:23
Dobra, mam smsa, że mają papiery i sprawa jest w realizacji.

Plus-->Play (2015) -->Plus (2018)
Klucz-->Orange-->Lajt (2017)
 #907227  autor: macc
 25 sty 2017, 20:38
Gregrin pisze:To do tego łyżka dziegciu. W Virgin cmok miał podobna ocenę -szybko i kompetentnie. Wydaje mi się ze to "normalne" ze "na początku" jest pozytywnie. Czas do rzeczywistej oceny przyjdzie jeśli im się ta baza odpowiednio powiększy ;)
gregrin prawdę gada, ale miejmy wiarę, że w lajt to się nie powtórzy i BOK lajta będzie działał poprawnie. :-)
cyanoone pisze:Dobra, mam smsa, że mają papiery i sprawa jest w realizacji.
no to good
 #907229  autor: macc
 25 sty 2017, 20:48
Musisz poczekać bo mają teraz co robić w BOK lajta. Oferta dobra a niedroga więc zbyt mają.
 #907240  autor: niestela2
 25 sty 2017, 21:51
Gregrin pisze:To do tego łyżka dziegciu. W Virgin cmok miał podobna ocenę -szybko i kompetentnie. Wydaje mi się ze to "normalne" ze "na początku" jest pozytywnie. Czas do rzeczywistej oceny przyjdzie jeśli im się ta baza odpowiednio powiększy ;)
Ja mam jak najgorsze wspomnienia z Virgin. Miałem wielokrotne problemy z odnowieniem pakietu. W efekcie brak możliwości wykonania połączeń wychodzących. Po ostatniej awarii, kiedy byłem bez odnowionego pakietu na dwóch numerach przez ponad dwie doby przeniosłem się do Lajta :D
No i ten nieustanny "sylwester" w cmok, czyli czekanie w nieskończoność, gadanie na 'ty' do klienta i niestety mała pomocność.
A, no i w Virgin byli sami faceci na infolinii :mrgreen:
 #907253  autor: tomiangelo
 25 sty 2017, 22:57
Do 29 stycznia mam umowę w Orange i chciałbym żeby do tego czasu było wszystko załatwione.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
 #907271  autor: macc
 26 sty 2017, 07:25
niestela2 pisze:
Gregrin pisze:To do tego łyżka dziegciu. W Virgin cmok miał podobna ocenę -szybko i kompetentnie. Wydaje mi się ze to "normalne" ze "na początku" jest pozytywnie. Czas do rzeczywistej oceny przyjdzie jeśli im się ta baza odpowiednio powiększy ;)
Ja mam jak najgorsze wspomnienia z Virgin. Miałem wielokrotne problemy z odnowieniem pakietu. W efekcie brak możliwości wykonania połączeń wychodzących. Po ostatniej awarii, kiedy byłem bez odnowionego pakietu na dwóch numerach przez ponad dwie doby przeniosłem się do Lajta :D
No i ten nieustanny "sylwester" w cmok, czyli czekanie w nieskończoność, gadanie na 'ty' do klienta i niestety mała pomocność.
A, no i w Virgin byli sami faceci na infolinii :mrgreen:
Przeniosłem się lajta przez brak zasięgu w virgin bo działa na infrastrukturze a naprawdę jej braku sieci play. Telefon wariował zarówno jeden jak i pozostałe. Na zasięgu plusa który ma najlepsze pokrycie u mnie w rejonie telefon działa poprawnie i nic się nie dzieje.
 #907295  autor: niestela2
 26 sty 2017, 11:38
macc pisze:
niestela2 pisze:
Gregrin pisze:To do tego łyżka dziegciu. W Virgin cmok miał podobna ocenę -szybko i kompetentnie. Wydaje mi się ze to "normalne" ze "na początku" jest pozytywnie. Czas do rzeczywistej oceny przyjdzie jeśli im się ta baza odpowiednio powiększy ;)
Ja mam jak najgorsze wspomnienia z Virgin. Miałem wielokrotne problemy z odnowieniem pakietu. W efekcie brak możliwości wykonania połączeń wychodzących. Po ostatniej awarii, kiedy byłem bez odnowionego pakietu na dwóch numerach przez ponad dwie doby przeniosłem się do Lajta :D
No i ten nieustanny "sylwester" w cmok, czyli czekanie w nieskończoność, gadanie na 'ty' do klienta i niestety mała pomocność.
A, no i w Virgin byli sami faceci na infolinii :mrgreen:
Przeniosłem się lajta przez brak zasięgu w virgin bo działa na infrastrukturze a naprawdę jej braku sieci play. Telefon wariował zarówno jeden jak i pozostałe. Na zasięgu plusa który ma najlepsze pokrycie u mnie w rejonie telefon działa poprawnie i nic się nie dzieje.


A ja sobie zasięg w Virgin akurat chwaliłem. Cała wielka czwórka była do dyspozycji. U mnie najlepszy zasięg był na T-mobile. Co prawda nie miałem wtedy LTE, ale na pseudoinfrastrukturze Play i tak LTE nie było :lol:
 #907388  autor: tomiangelo
 26 sty 2017, 17:49
We wtorek odesłałem papiery o przeniesienie i dalej smsa nie dostałem że papiery doszły. Umowę z dotychczasowym operatorem mam ważną do niedzieli. Poczekam do jutra i zadzwonię żeby przyspieszyli. Ile czasu w tym tygodniu czekaliście na potwierdzenie ?

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
 #907406  autor: cyanoone
 26 sty 2017, 19:10
myslak12 pisze:Czat zniknął ze strony www.
Mnie też to irytuje. Na FB ciągle jest.

Plus-->Play (2015) -->Plus (2018)
Klucz-->Orange-->Lajt (2017)
 #907411  autor: macc
 26 sty 2017, 19:33
I tu się mylicie bo twierdzą, że lubią jak dzwonimy :)
  • Strona 11 z 54
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 54
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 54