• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #906345  autor: sa
 21 sty 2017, 04:33
Z tego co pamiętam ten za 9zł był z puszka i to był pierwsza taryfa RBM tj za 50zł było 150dni ważności konta ale ten RBM 7 to jest dokładnie ta sama taryfa tylko nowsza partia starterów i chyba bez puszki była ale w tych za 9zł też jest taryfa RBM7 i to chyba jedyna różnica.Ważność konta i taryfa dokładnie ta sama. To RBM 5 zł jest już taryfa z 2 edycji czyli krótszą ważnością konta bo za 50zł 100dni czyli od tamtych dwóch starterów ale ma darmowe LTE. Nie pamiętam czy taryfa RBM7 ma jeszcze LTE darmowe musisz sprawdzić w wątku tej taryfie poświęconym chyba na oryginalnych starterach jeszcze tak ale nie dam za to głowy. Ten starter za RBM5 też z puszka schodził.No i jest najnowsza taryfa RBMEnergy ta nie ma darmowego LTE ale ma spore pakiety największe z nich za doładowania plus duże pakiety no i sławetne no-limity na wszystko...poza samymi pakietami smsów.
 #907290  autor: kruczek68
 26 sty 2017, 10:47
Dzisiaj, w zasadzie, jest ostatni dzień aby zrobić sobie kartę „RBM na Kartę 5” (RBM5) z rokiem ważności konta (RWK) i korzystać z Darmowego Internetu LTE (DIL).

Dla tych co jeszcze nie wykorzystali limitu bonusów za rejestrację w Red Bull Mobile (możliwe, że sumarycznie z Play) jest poniższa procedura aktywowania takiej karty.

1. Robimy rachunek sumienia i upewniamy się, że nie wykorzystaliśmy jeszcze limitu 3 bonusów za rejestrację w RBM (chodzą pogłoski, że limit ten nie może być też wykorzystany w Play - dobrze by było, jakby ktoś to mógł potwierdzić lub zdementować z własnego doświadczenia)
2. Kupujemy dowolny starter Orange/T-Mobil/Plus za 5 zł.
2. Rejestrujemy i aktywujemy go.
3. Idziemy do salonu Play, w którym mają czyste karty "RBM na kartę nie do sprzedaży 7 zł".
4. Składamy wniosek o przeniesienie numeru zakupionego startera do RBM (upewniamy się, czy pracownik salonu przypadkiem nie próbuje przenieść naszego numeru do Play na Kartę - jest to najczęstszy błąd pracowników Play. Dokumenty, które dostajemy do podpisu, muszą mieć w górnym prawym rogu logo Red Bull Mobile!
5. Z salonu wychodzimy z podpisanymi dokumentami i nieaktywnym starterem "RBM na kartę nie do sprzedaży 7 zł"
6. Czekamy ok. 2 dni roboczych na przetworzenie dokumentów przez wszystkie ustawowe instytucje.
7. Po otrzymaniu sms-a (na aktywowany wcześniej starter Orange/T-Mobil/Plus) z informacją o wyznaczonej dacie przełączenia numeru do RBM, wkładamy kartę RBM do telefonu i czekamy na sms-a z informacją o pomyślnym przeniesieniu numeru do RBM.
8. Jak już dostaniemy taki sms, to krótkim kodem *111*49*1# upewniamy się, że posiadamy taryfę RBM7NMP i że mamy zarejestrowany numer.
9. Krótkim kodem *111*300*1# aktywujemy bonus za rejestrację i czekamy na sms-a potwierdzającego uruchomienie bonusu.
10. Krótkim kodem *101# sprawdzamy czy mamy roczną ważność głównego konta (RWK).
11. Krótkim kodem *163# przechodzimy do listy taryf, do których możemy zmigrować, odnajdujemy pozycję "RBM na Karte 5" i zatwierdzamy przejście do tej taryfy.
12. Po aktywacji taryfy "RBM na Karte 5" zostaje nam na głównym koncie 1 zł (otrzymane w taryfie RBM7NMP bonusowe złotówki i gigabajty za rejestrację przepadają - przechodzi tylko RWK i 1 zł z głównego konta).
13. Kupujemy doładowanie za 50 zł i aplikujemy je. W nagrodę za doładowanie dostajemy pakiet 2 GB danych ważny przez 100 dni.
14. Krótkim kodem *111*480*1# aktywujemy DIL i czekamy na sms-a potwierdzającego uruchomienie usługi (można sprawdzić, czy jest włączony, przy pomocy krótkiego kodu *111*480*3#).

A dalej postępujemy wg poniższego przepisu:
http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 77#p907268

Powodzenia :)
 #907326  autor: Gregrin
 26 sty 2017, 14:21
kruczek68 pisze:Dzisiaj, w zasadzie, jest ostatni dzień aby zrobić sobie kartę „RBM na Kartę 5” (RBM5) z rokiem ważności konta (RWK) i korzystać z Darmowego Internetu LTE (DIL).
Czy ja wiem. Mnie sie wydaje ze jak do 1.02 przeniesiemy numer to będzie ok (nie wiem czy nawet jeśli tego 1.02 zlecimy przeniesie to będziemy mogli włączyć bonus).
PS. sprawdzając to zauważyłem kolejna lukę w regulaminie. Mianowicie piszą w nim ze warunkiem skorzystania jest podanie danych do 1.02. Nie piszą ile czasu jest na aktywacje bonusu albo to gdzieś przeoczyłem.
 #907330  autor: kruczek68
 26 sty 2017, 14:46
Gregrin pisze:Czy ja wiem. Mnie sie wydaje ze jak do 1.02 przeniesiemy numer to będzie ok ...
Jeżeli ktoś zdecydowałby się zadziałać dzisiaj, to ma spore szanse 31.01 być już w RBM.
No chyba, że będzie znowu awaria w UKE, no to wtedy klops.
Gregrin pisze:Nie piszą ile czasu jest na aktywacje bonusu albo to gdzieś przeoczyłem.
Na stronie http://promocje.play.pl/rejestracja/ w ostatnim punkcie jest informacja, że do 1.02 (w Orange jest jednak lepiej: 60 dni od momentu rejestracji).
 #907366  autor: kruczek68
 26 sty 2017, 16:32
Gregrin pisze:A w play nie ma takiej informacji (jest tylko ze trzeba zarejestrować do 1.2) ...
Jak dla mnie, to ten zapis z FAQ-u jest klarowny:

"Do kiedy mogę aktywować bonusy?
Możesz aktywować bonusy do 01.02.2017 r."


W sumie, to ta informacja jest też zawarta w pnk. 2 każdego z trzech niżej umieszczonych regulaminów:

Z niniejszej Oferty Promocyjnej mogą skorzystać osoby, które dokonają Udostępnienia danych w okresie od 17.11.2016 r. do 01.02.2017 r. (dla Play)
lub
Skorzystanie z niniejszej promocji możliwe jest od 20.10.2016 r. do 01.02.2017 r. (dla RBM).
 #907372  autor: jarekt
 26 sty 2017, 17:01
Po pierwsze to wiążący jest Regulamin a nie FAQ czy to co powie Rzecznik czy konsultant (choćby i na konferencji przed obliczem 1 mln osób).

Po drugie w aktualnym od 17.11 Regulaminie dla Play nie podano do kiedy najpóźniej należy aktywować Bonus.
Podano tylko i wyłącznie, że Bonus można włączyć jeśli zarejestrujesz numer od 17.11 do 1.02.
Więc Bonus Można aktywować nawet i po 1.02 - w razie czego jest jasny i klarowny zapis w regulaminie i można się na niego powołać.

Po trzecie Regulamin RBM jest inaczej napisany i dla RBM Bonus należy aktywować do 1.02 :)

Takie mamy Play to taki mamy Regulamin.

To samo jest w kwestii przedłużania Bonusu.
Regulamin jasno mówi jak sprawdzić Stan Bonusu (*101# PromoZŁ i *107#/*108# GB lub Play24) czyli jego Ilość i Ważność.

Bo Stan Bonusu MOŻE się zmienić (ilość i ważność) bo wg innego punktu Regulaminu promocja nie wyklucza się z innymi co może spowodować zmianę Stanu Bonusu za Rejestrację jeśli skorzystamy z innej promocji. Aby sprawdzić czy ta inna niewykluczająca się promocja wpłynęła na Stan Bonusu za Rejestrację korzystamy z kodów podanych w Regulaminie.

Jeśli data i ilość się zmieniły (wydłużyły/zwiększyły) to skasowanie lub zmniejszenie tych środków przed datą uzyskaną w sposób podany w Regulaminie (kodem lub w Play24) jest NIELEGALNE i nie ma znaczenia co sobie ktoś napisał w jakimś FAQ na forum Play albo co powiedział Rzecznik na konferencji albo co powiedział Krzysztof na tej samej konferencji.

Jest istotny tylko Regulamin.
 #907397  autor: pakosz89
 26 sty 2017, 18:21
czy ktos ma info gdzie w Krakowie znajde salon play ze simką RBM7 MNP? Byłem dziś w 4 i nie miałem szczęscia. A tak w ogole mam wrazenie ze ci ludzie w salonach nie wiedza o czym mowie, i dostaje odpowiedzi ze stara niedostepna taryfa lub zebym do kiosku poszedl szukac. A moze lepiej obdzwaniac salony i probowac przez tel. tlumaczyc?
 #907399  autor: kruczek68
 26 sty 2017, 18:39
pakosz89 pisze:salon play ze simką RBM7 MNP?
W salonie nie pytaj o tą taryfę (kartę sim itp.), tylko mów, że chcesz przenieść numer do Red Bull Mobile. Ta taryfa jest jedyną dostępną właśnie dla tych, co przenoszą numer do RBM od innego operatora (Orange/T-Mobil/Plus).

Aczkolwiek warunkiem minimalnym, ale niezbędnym, jest to, żeby posiadali odpowiedni starter do zaprogramowania (RBM na kartę nie do sprzedaży 7 zł).

A kluczowe dla całej operacji jest to: Dokumenty, które dostajemy do podpisu, muszą mieć w górnym prawym rogu logo Red Bull Mobile. Jeżeli mają logo Play to znaczy, że pracownik salonu przeniósł nasz numer do Play. Wtedy możemy mu już "podziękować" ...i pogodzić się ze stratą 5 zł.
 #907400  autor: jarekt
 26 sty 2017, 18:43
@pakosz89, jak myślisz: czy jest możliwe aby osoba, która skończyła nawet tylko 6 klas szkoły podstawowej i znalazła jakimś cudem zatrudnienie w salonie Play, mogła w ciągu tylko 1 godziny od rozpoczęcia tam pracy przyswoić na stałe fakty wynikające z następującego zdania:
"Do P4/Play należą 3 submarki czyli Play, RedBullMobile i FaktMobile i do każdej z nich można przenieść numer od innego operatora: do oferty prepaid lub do oferty postapid (do tej ostatniej za wyjątkiem FaktMobile)".

Gdybyś nie wiedział to Ci odpowiem, że jest to wystarczający czas (1 godzina) aby te kilka wyrazów przyswoić na zawsze do końca życia nawet dla takiej osoby jak wymieniłem wyżej.

Więc oni Cię okłamują i celowo Cię wprowadzają w maliny bo tak im nakazano (kierownik, a jemu góra, itd.). Mają udawać Greka kiedy chodzi o cokolwiek związanego z prepaidem, a szczególnie z prepaidem związanym z RBM, a szczególnie z prepaidem związanym z RBM związanym z przenoszeniem numeru do RBM - bo to jest dla operatora obecnie mega niekorzystne finansowo (tzn. zawsze było).
 #907402  autor: kruczek68
 26 sty 2017, 18:52
To co napisał jarekt jest w większości przypadków prawdą. Natomiast nie należy się poddawać. Ja widocznie miałem szczęście, bo już w drugim salonie wiedzieli o czym mówię i zrobili wszystko jak trzeba za pierwszym podejściem.
 #907404  autor: jarekt
 26 sty 2017, 19:05
@kruczek68, no bo nie każdy pracownik Play nawet jak mu szef (i jego szef) tak kazał będzie z siebie idiotę robił nawet pod rygorem natychmiastowego wywalenia z roboty albo obniżenia pensji. Może akurat szefa w pracy nie było to się pracownicy normalnie zachowywali i poszło wszystko normalnie tak jak zawsze powinno pójść.

Oczywiście kwestia dostępności kart RBM7MNP to zupełnie inna sprawa ale nawet jeśliby kart nie było to normalny pracownik zamawia dla klienta w centrali kartę (robiąc zgłoszenie, a nie na "gębę") i zaprasza do przyjścia (po uprzednim powiadomieniu telefonem/SMSem) za kilka dni. Czy tak jest w salonach Play w Polsce w tej kwestii?

Inna sprawa, że często pracownik zwłaszcza dłużej pracujący w takim salonie to już bardziej znajomy szefa a nie Twój (szczególnie jeśli to mały sklepik w małym mieście, a szczególnie jeśli to ktoś z jego rodziny - często za ladą pracuje dziewczyna/żona właściciela i wtedy też jest przerąbane) i on/ona nabiera takiej samej maniery jak właściciel salonu i właściciele Play - tylko abonament, reszcie dziękujemy.
 #907407  autor: pakosz89
 26 sty 2017, 19:10
Dzieki za odpowiedzi, rzeczywiscie nie pomyslalbym ze tak do tego podchodza, jutro znow bede probowal, tym razem bede pytal inaczej :) akurat jutro minie rowny rok od kiedy zrobilem RWK przez fakt do rbm, mam nadzieje ze uda mi sie przejechac tak kolejny rok, no ale jak nie to trudno. A nie wiecie czy oni maja dostepnosc tych starterow w systemie, tak zeby mogli sprawdzic czy to lezy fizycznie w jakims salonie?
 #907413  autor: kruczek68
 26 sty 2017, 19:40
Tak naprawdę, to nie ma jednej reguły - ten salon, w którym załatwiłem sprawę jest "rdzennym" salonem Play, kobieta, która ogarniała mi temat RBM pracuje tam cały czas, jest na bieżąco ze wszystkimi wewnętrznymi szkoleniami. Ostatnio też mi ogarnęła jeden temat. mimo że jej kolega nie dał sobie z nim rady. Wychodzi na to, że wszystko zależy od tego na kogo się trafi - trzeba szukać do skutku :)