Po pierwsze kierownik i/lub z-ca muszą mieć odpowiednie uprawnienia do CRM.
Jeśli to nie pomaga to tylko poprzez centralę oni to załatwiają ale na 100% da się

Zapraszają za około 3-5 dni , zadzwonią jak coś.
W tym czasie sporządzają wniosek do centrali i jak ona da zielone światło to dostajemy telefon od konsula z salonu i po przyjściu jest przeniesienie.
Ale da się na pewno sam tak zrobiłem na kilku kartach.
CRM Orange ma kilkanaście lat (podobnie jak CRM Plus) sami tak twierdzą i na jednym PESEL widnieje nieraz kilkanaście/kilkadziesiąt numerów które kiedykolwiek miał klient od czasów Idei w 1.03.1998 roku.
Mają bajzel i nie wykreślają numerów nieaktywnych , niezarejestrowanych lub przeniesionych do innych sieci.
Ja też mam nadal numer w ich CRM z początku marca 1998 501xxxxxx który od 2009 roku jest w Play

oraz kilka nieaktywnych od bardzo dawna numerów Idea POP z końca lat 90
