wyzwolenia pisze:abberline pisze:U mnie przedłużenie będzie jeszcze w styczniu. Jeśli do tego czasu będzie już jakieś rozwiązanie i sprawdzony sposób na ewentualną reklamację to oczywiście ją wyślę. W długodystansowej potyczce nie wezmę udziału.
EDIT: Tzn. źle się wyraziłem. Czy tak czy tak wyślę wtedy reklamację, bo może się uda ale nie będę pisał 10 reklamacji itd.
Przedluzylo sie?
Nie przedłużyło się - numer od 2013 w sieci, bonus odebrany 23.12, ważny do 22.01 do 23:59:59.
Co najśmieszniejsze 5 minut po północy wciąż było prawie 400 zł, ale kilkanaście minut później zniknęło. Zostało jedynie 0,75 zł z Facebooka.
Marcel82 pisze:W Cyfrowym Polsacie jest lepiej Anulują ostatnie miesiące i dają darmowe znowu
Widzę, że od kiedy przestałem korzystać z abonamentu, zmieniło się bardzo dużo.
1) od kiedy aneks jest dopisywany do czasu trwania obecnej umowy? Przecież to nie ma sensu, bo albo podpisuje się na nowych warunkach, albo na starych, a tu widzę niezłą patologię tzn. warunki oferty są nowe, ale okres jest zsumowany ze starym.
W Plusie 10-15 lat temu przy przedłużaniu umowy na 1-3 miesięcy przed końcem starej nikt nie dopisywał starych miesięcy do trwania nowego zobowiązania.
2) kiedyś telefon kosztował 1zł, a abonament miesięczny 100 zł, co dawało 2401zł i gdy operator zmieniał ofertę na gorszą, klient miał prawo zrezygnować i nic nie płacił. Widzę, że mądre głowy wymyśliły "niech abonament wynosi 30zł, a rata za telefon 70 zł", co dla klienta sumarycznie daje opłatę 100 zł/mc, ale jeśli operator pogorszy ofertę np. zabierze darmowe połączenia w roamingu lub je ograniczy do 1000 minut, to okazuje się, że klient może rozwiązać umowę i nie płacić za abonament, ale wciąż musi spłacać raty za telefon np. 24*70=1680zł. Brawo operatorzy
