Gregrin pisze:
To złóż i pozniej oczekuj na kontakt (jesli masz wyrazona zgode) lub sam zadzwoń i przedstaw czego oczekujesz. Użyj tych samych argumentów ze nowi maja taniej lub gdzie indziej jest taniej itd.
Nie składałem bo jeszcze mam przed sobą prawie dwa okresy rozliczeniowe więc spokojnie zdążę.
W ogóle co to za pokrętna logika, nie kombinujesz żeby mieć taniej to znaczy że ci dobrze i jesteś szczęśliwy, więc możesz płacić nam więcej niż ludzie z ulicy. W tej całej walce o klienta T-Mobile zapomniało chyba, że nie wystarczy zdobywać nowych, żeby mieć dodatni wskaźnik retencji. Bo co z tego, że zdobędziesz nowego klienta jak w tym czasie zrezygnuje dwóch starych. Dlatego dla mnie dość naturalne jest, że oferta dla obecnego klienta powinna być choć minimalnie lepsza od tej dla nowych - czysta logika.