• Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
  • Strona 14 z 33
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 33
 #901096  autor: Dorotea
 22 gru 2016, 07:31
Z zasięgiem wcale nie jest kolorowo, wystarczy zrobić sobie rekonesans po Świętokrzyskiem - w centrach miast jest przyzwoicie, ale jak się przejechać dalej po wsiach to dziura za dziurą w zasięgu Play. Wiem, bo jeżdżę często i roaming idzie pełną parą, czasem w ogóle jakikolwiek zasięg znika.

Ludzie z większych miast ograniczenia roamingu w ogóle nie odczują, ale głownie ci, dla których korzystanie z niego to chleb powszedni i oni zagłosują nogami jak to się nie zmieni w najbliższym czasie. Co nie zmienia faktu, że dla wszystkich jest to pogorszenie parametrów usługi.
 #901100  autor: muchakk
 22 gru 2016, 08:25
xander21 pisze:Więc kolega chyba ma niesprawny telefon lub coś przez przypadek, źle ustawił.
Mam sprawny telefon. Odniosłem się do tego co napisałeś:
xander21 pisze:Ma tak dobry zasięg i prędkość, że reszta wychodzi słabo. Przynajmniej u mnie.
Zasięg był, ale prędkość internetu nie była jakaś szałowa. Orange działał o wiele lepeij od Play'a.
 #901101  autor: Mixiorek
 22 gru 2016, 08:28
Oprócz całej oczywistości tego, że przycięcie prędkości w roamingu jest na niekorzyść klienta to mnie dziwi bardzo podejście Play.
Zero otwartości, całkowite schowanie głowy w piasek.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #901104  autor: Dorotea
 22 gru 2016, 08:35
Jak otwarcie przyznają, że pogorszyli parametry usług to posypie się fala skarg do UKE i UOKiK (te już i tak powiadomiono w tej sprawie), a także ludzie będą mieć podstawę do zerwania umów więc nie spodziewajcie się, że odkryją karty.
 #901109  autor: Dorotea
 22 gru 2016, 09:04
xander21 pisze:Forum Play jest kiepskie. Jest tam kilka moderatorów na krzyż i tylko oni odpowiadają. Nikt inny nie ma racji.
Edit:
OT przeniesiony do właściwego wątku: http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 37#p901157

Takie są obecnie standardy obsługi więc co się dziwić, że w sprawie roamingu kręcą od początku. Najpierw niedowierzanie, później, że jednostkowe przypadki, potem testy, a teraz już sami nie wiedzą co odpowiadać. Cięcia roamingu to gwóźdź do trumny, mnie akurat na tym zależało więc zamiast bawić się w żonglowanie kartami po prostu przeniosę swoje numery do konkurencji.

Ale wstrzymam się z tym do nowego roku, teraz mają problem z przenoszeniem poza tym "playowe jaskółki" mimochodem coś przebąkiwały, że niby te problemy roamingowe są przejściowe i po nowym roku powinno się odetkać. Nie wykluczam, że tu akurat może być ziarno prawdy. Zobaczymy.
Ostatnio zmieniony 22 gru 2016, 15:02 przez Dorotea, łącznie zmieniany 1 raz.
 #901122  autor: Młody..
 22 gru 2016, 10:05
@Dorotea - Jeżeli chodzi o zasięg, to zgadzam się Twoim słowami. Sam wiem jak jest, bo Play nie ma aż tak gęstej siatki - zwłaszcza na terenach gminnych. W miastach minimum poprawnie, ale zazwyczaj jest dobre porycie. Prędkości też są chociażby przyzwoite.
Ale wystarczy wjechać na jakąś "dziurę" i na wyświetlaczach pojawia się magiczne "R".

Natomiast co do tamtejszego forum. Z jednej strony rozumiem żal wielu użytkowników, bo wiadomo, że utrata nerwów, czasu i pieniędzy nie jest niczym miłym. Ale z drugiej strony trzeba wziąć pod uwagę to, że poziom merytoryczny pisania niektórych użytkowników, podchodzi pod trollowanie. Sam kiedy tylko mam czas, to wchodzę na forum z chęcią pomocy (często technicznej). Również mógłbym tak zacząć trollować, ale w odwrotnym kierunku : bo akurat z tym operatorem nie mam żadnych problemów, i co wtedy? Moim zdaniem nie ma to najmniejszego sensu. Od tego mamy różne instytucje, aby walczyć o swoje. A co do pomocy moderatorów - zapewne każdy ma swój podział obowiązków i więcej niż po za to zrobić nie może - czyli przyjęcie zgłoszenia + jakaś pomoc z teorii. Może kiedyś forum doczeka się jakiegoś technika, to obsługa będzie szersza.

Jeżeli chodzi o przycinkę prędkości w roamingu, to powodów może być wiele. Ale chyba najpewniejszym są kończące się dane w roamingu. Nakrętki C-C, Big Milki i inne promocje zrobiły swoje i teraz trzeba się ratować..
 #901128  autor: userTOR
 22 gru 2016, 10:22
Mało tego, zablokowano również możliwość wysyłania PW
Zapytałem - pisząc posta w wątku o PW - 'obsługę' forum foulPlay, czy i PW podlegają moderacji.
Ani posta na forum, ani odpowiedzi.

Jak sięgam pamięcią, to wygląda to tak, jak cenzura za czasów PRL-u, której odczułem na własnej skórze - zmienić treść, lub nie dopuścić do opublikowania.

I co mnie najbardziej irytuje, to to, że to wszystko jest (i) za moje pieniądze !

================

@Młody, i ciesz się tym, że nie masz problemów z nimi jak najdłużej - szczerze życzę.
Jeden z Forumowiczów (czesacz), ujął to następująco"
czesacz;379511 pisze:Play jest super do czasu potrzeby kontaktu z obsługą czy właśnie napraw gwarancyjnych czy też reklamacji.
Tu niestety wszystko leży i robi pod siebie. Podejście do klienta, po podpisaniu umowy, jest co najmniej żenujące. Już cię mają na zobowiązaniu to jesteś dla nich wrogiem numer jeden, a jak czegoś wymagasz to patrzą na ciebie jakbyś im rodzinę grzybami wytruł.

Przestrzegam przed foulPlay.
 #901133  autor: Dorotea
 22 gru 2016, 10:41
Edit:
OT przeniesiony do właściwego wątku: http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 37#p901157
Młody.. pisze:Jeżeli chodzi o przycinkę prędkości w roamingu, to powodów może być wiele. Ale chyba najpewniejszym są kończące się dane w roamingu. Nakrętki C-C, Big Milki i inne promocje zrobiły swoje i teraz trzeba się ratować..
To możliwe, ale z punktu wiedzenia końcowego klienta nie ma znaczenia powód, po prostu ma degradację usługi. Kto nie potrzebuje roamingu ten nie odczuje i nawet się nie dowie, a ja i wiele innych osób jednak potrzebuję i żongluję kartami, żeby na wsi np. wysłać pocztę z większym załącznikiem. Mam jednak ten komfort, że to pre-paid, ale co mają powiedzieć osoby, które płacą abonament? Miały dobre osiągi w roamingu, a nagle wszędzie co najwyżej 3 Mb/s i rozumiem ich rozdrażnienie.
Ostatnio zmieniony 22 gru 2016, 15:09 przez Dorotea, łącznie zmieniany 2 razy.
 #901135  autor: Młody..
 22 gru 2016, 10:44
@TOR - Wiem jak jest, bo czytam wasze posty. Współczuje, że macie z Play takie przygody i rozumiem waszą irytacje tym wszystkim. Jednak patrząc na to z innej strony, wiem, że wasze posty są jedynie w tonie przestrzegania przed operatorem, ale pisanie ich w większości zakładanych tematów nie jest nad wyraz dobrym pomysłem i głownie to było powodem, że moderacja zaczęła działać w tym kierunku.

Dzięki za dobre słowa - jestem w Play już wiele lat i naprawdę ciężko mi się doszukać jakichś karygodnych problemów. Całą rodzinę namówiłem na Play i naprawdę jest wszystko dobrze. Ze zgłoszeń jakie robiłem przez te wiele lat (a jakoś dużo ich nie było - głownie technicznych), tylko raz musiałem wystawić najniższą ocenę dla konsultanta. W większości dostawałem bardzo treściwą odpowiedź. Może faktycznie mam szczęście, ale muszę też powiedzieć, że cały BOK nie jest aż tak zły - bo jednak na kilkanaście przypadków dostałem dobrą współpracę.
 #901137  autor: Młody..
 22 gru 2016, 10:51
@Dorotea - Poważnie? No to bardzo ciekawie jest.. Jestem tam rzadziej i akurat nie mam pełnego przeglądu na wszystkie wasze posty.

Tak, masz racje - klienta oczywiście to nie interesuje, bo powinien dostać to co mu się należy. Dlatego oczywiście dobrze robiłaś, że sięgnęłaś po UKE.
Tak jak mówię, mnie na szczęście to nie dotyczy. Operator u mnie sprawuje się na tyle dobrze, że nie ma potrzeby przenosić numerów do konkurencji.
Jak widać nie jestem żadnym fanbojem Play, staram się odpowiadać zupełnie obiektywnie.
 #901138  autor: userTOR
 22 gru 2016, 10:54
Masz rację, że odpowiedzi potrafią być treściwe i wówczas, bez cienia wątpliwości wystawiałem najwyższą ocenę.
Ale ... po jakimś czasie, najczęściej okazywało się, że ta 'znakomita' odpowiedź, nijak się ma do rzeczywistości.

I od tamtej pory czekam do 'urzeczywistnienia' się obiecanek-cacanek i wówczas dopiero podsumowuję.

Przestrzegam przed foulPlay.
 #901141  autor: Dorotea
 22 gru 2016, 10:58
Edit:
OT usunięty/przeniesiony do właściwego wątku: http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 37#p901157
Młody.. pisze:Tak, masz racje - klienta oczywiście to nie interesuje, bo powinien dostać to co mu się należy. Dlatego oczywiście dobrze robiłaś, że sięgnęłaś po UKE.
Tak jak mówię, mnie na szczęście to nie dotyczy. Operator u mnie sprawuje się na tyle dobrze, że nie ma potrzeby przenosić numerów do konkurencji.
Jak widać nie jestem żadnym fanbojem Play, staram się odpowiadać zupełnie obiektywnie.
To świetnie, że jesteś zadowolony i masz same dobre doświadczenia. Ja i wiele innych osób relacjonuję swoje, żeby już daleko nie odbiegać od tematu - mnie roaming 3 Mb/s nie zadowala i muszę posiłkować się Orange więc nie jestem zadowolona.
Ostatnio zmieniony 22 gru 2016, 15:16 przez Dorotea, łącznie zmieniany 2 razy.
 #901142  autor: Młody..
 22 gru 2016, 11:05
@Dorotea - Po pierwsze gdzie napisałem, że Twoje posty łamią regulamin? Po drugie gdzie napisałem, że mieszam Twoje posty wraz z działaniami moderatorskimi na forum? Zanim będziesz mnie cisnąć, to przeczytaj ton mojego posta. Zdziwiło mnie to, że kasowane są posty informacyjne, która mogą mieć jakiś sens, a Ty mnie osądzasz, że twierdzę iż łamiesz tam regulamin...
 #901144  autor: userTOR
 22 gru 2016, 11:08
Potwierdzam, że Dorotea, wyjątkowo łagodnie i grzecznie odnosi się do wybryków BiuraOlewkiKlienta, czy obsługi forum foulPlay.
I dlatego tym bardziej jest w ... 'szoku'.

Cenzura na forumfoulPlay rodem z PRL-u

Przestrzegam przed foulPlay.
 #901145  autor: Młody..
 22 gru 2016, 11:08
Dorotea pisze:OK, zwracam honor, widocznie źle Cię zrozumiałam.
Nic się nie stało, rozumiem Twoje nerwy. Przy okazji zobacz PW.

@TOR - widziałem część jej aktywności i wiem, że kulturalnie się tam odnosi.
 #901148  autor: userTOR
 22 gru 2016, 11:17
Tylko co z tego, że jest wyjątkowo łagodną osobą (??)
Obsługa foulPlayowego forum posuwa się nawet do zmiany treści postów, nie pozostawiając po takim działaniu śladu, fałszując przecież w ten sposób intencje autora
Wyłapały takie zbójeckie ich wybryki, co najmniej dwie osoby - jedną z nich jest Dorotea.

Zastanawiająca jest skala tego procederu (??)

p.s.: ale się rozpisaliśmy, ale może lepiej będzie założyć odpowiedni watek ?

Przestrzegam przed foulPlay.
 #901149  autor: Młody..
 22 gru 2016, 11:24
@TOR - Ciężko mi powiedzieć o co tutaj dokładnie chodzi.. Jednak przede wszystkim mamy wolność słowa.. i tego cenzurować się nie powinno.

No tak, trochę się rozmowa poszerzyła. Jasne, jeżeli czujecie potrzebę takiego nowego wątku, to można go zawsze gdzieś założyć.
 #901155  autor: Dorotea
 22 gru 2016, 12:03
Faktycznie odbiegliśmy trochę od tematu głównego, ale wyszło od tego, że na forum Play też toczy się dyskusja o roamingu 3 Mb/s i jakby prześledzić ją od początku to znany schemat - niedowierzanie, zaprzeczanie, udawanie, że to indywidualne przypadki, próby uzasadniania, że to nie ma znaczenia i nie obniża jakości oferty, konsternacja po słowach rzecznika o "testach" i po odpowiedzi na zgłoszenie, gdzie przyznają, ze to jednak awaria.
  • Strona 14 z 33
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 33
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 33