• Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
  • Strona 9 z 33
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 33
 #900234  autor: goral2099
 15 gru 2016, 15:12
Play to spaprał strasznie. Zamiast od razu odpowiedzieć - milczeli. Dopiero narastająca g-burza wymusiła oświadczenie jakiekolwiek. Teraz trole różnej maści sobie pofolgują. Chyba żadna wiadomość nie miała ostatnio tylu komentarzy.
 #900244  autor: silvercrest
 15 gru 2016, 16:17
Play chyba ostatnio coraz bardziej schodzi na psy.
Dzisiaj będąc w salonie Play chciałem zarejestrować numer, ale dostałem informację że dzisiaj od rana rejestracja nie działa, tylko poczta.
Czy ktoś może to potwierdzić, problem z rejestracją numeru jest w całym kraju, czy tylko u mnie?
 #900257  autor: Vieslav
 15 gru 2016, 16:44
Czytam ten temat i mam wrażenie, że nawet gdyby obcięli prędkość do 256kb/s na wszystkich zasięgach to 90% komentujących dalej powtarzałoby jak mantrę jaki to Play najlepszy i jak wiele wnosi w ich życie.
Swoją drogą ciekawe posunięcie. Zapewne ponad połowa piszących tutaj nie pamięta albo nawet nie wie kiedy sieć wystartowała. W każdym razie motyw przewodni brzmiał "przejdź do Play ale przełącz się na roaming". Wszędzie ten roaming, nawet w salonach na powitanie pytali, czy telefon jest w roamingu (to taka ironia, ale roaming był lekiem na całe zło tego świata i cudownym rozwiązaniem wszelkich problemów z telefonem). Wszystko to spowodowane było budową super-najlepszej-najnowocześniejszej i najszybszej sieci własnej. Sieć własna powstała i to w większości technologii. Jedne działają tylko teoretycznie (2G), inne zależnie jak wiatr zawieje lub gdzie się znajdujemy. Nie ma więc w tym nic dziwnego, że Play chce wszystkich wciągnąć na własną sieć, która jest już wystarczająco rozbudowana.
Jako posiadacz kart konkurencji nie mogę się doczekać, aż Playowcy przesiądą się na swoje nadajniki i odetkają moją sieć.
 #900259  autor: userTOR
 15 gru 2016, 16:57
foulPlay, jest niezły tylko i wyłącznie dla połączeń głosowych - reszta leży i kwiczy.
Największą bezczelnością tego 'operatora' jest to, że podczas testów wszystko potrafi działać i to prawie jak w reklamach.
Po testach (po podpisaniu umowy) zaczynają się przepychanki a klient zaczyna być przez nich (BiuroOlewkiKlienta) traktowany, jakby im "grzybami rodzinę wytruł".
(pozd. dla @czesacz z forum fujFley)

Przestrzegam przed foulPlay.
 #900260  autor: Camis
 15 gru 2016, 17:06
Wystarczy zagłosować portfelem :D.


Dziś rozpocząłem przenoszenie 4 numerów z Play do NJU z rachunkiem. Jeden mój, brata, matki, i wujka.
 #900264  autor: kwistas
 15 gru 2016, 17:30
Jak kogoś boli wolny internet 3Mb/s w roamingu to proponuje uciekać do konkurencji, nie ma co jęczeć, ewentualnie rozumiem ludzi, którzy związali się umową z Play, a jechali tylko na roamingu.

Co do odciążenia sieci partnerów roamingowych już dawno temu Play deklarował, że 73% ruchu głosowego i 95% transmisji danych przechodzi przez własną sieć, jeśli w danym miejscu nie wyrabia nadajnik operatora roamingowego to wina raczej konfiguracji stacji bazowej i badziewnych radiolinii.
Ostatnio zmieniony 15 gru 2016, 17:43 przez kwistas, łącznie zmieniany 1 raz.
 #900265  autor: kozien70
 15 gru 2016, 17:39
Skoro transmisja danych w roamingu to tylko 5% to po co w ogóle zrobili ograniczenie? ;-)
BTW - czy mógłbyś przytoczyć źródło tych procentów? Z tego co pamiętam, Play chyba podaje gdzieś w raportach % transmisji danych we własnej sieci i w roamingu.
Ostatnio zmieniony 15 gru 2016, 17:41 przez kozien70, łącznie zmieniany 1 raz.
 #900266  autor: kwistas
 15 gru 2016, 17:41
Kasa :) Takie czasy, trzeba oszczędzać (coraz bardziej badziewna cena PLN w storunku do EURO).

EDIT: żródło z telko.in raport z lutego 2016
Ostatnio zmieniony 15 gru 2016, 17:45 przez kwistas, łącznie zmieniany 1 raz.
 #900268  autor: bobix
 15 gru 2016, 17:44
kozien70 pisze:Skoro transmisja danych w roamingu to tylko 5% to po co w ogóle zrobili ograniczenie? ;-)
BTW - czy mógłbyś przytoczyć źródło tych procentów? Z tego co pamiętam, Play chyba podaje gdzieś w raportach % transmisji danych we własnej sieci i w roamingu.
Te 5% to może być duży koszt.
Może starczy na premie dla zarządu ;-)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 #900269  autor: kozien70
 15 gru 2016, 17:45
kwistas pisze:
EDIT: żródło z telko.in raport z lutego 2016
Dzięki. Jednak konkretny link byłby lepszy ;-)

EDIT: znalazłem sobie http://www.telko.in/w-play-lte-jest-pra ... ym-maszcie

Jednak dla samych smartfonów 12% transmisji danych było w roamingu, więc nie taki pryszcz.
Ostatnio zmieniony 15 gru 2016, 17:49 przez kozien70, łącznie zmieniany 1 raz.
 #900271  autor: goral2099
 15 gru 2016, 17:53
Ciekawe czy pogarszanie prędkości w 3G macierzystym, wpływa na procent użytkowników na stałe będących w roamingu. Bo w ostatnim roku prędkość 3G playowego pogorszyła się bardzo i niewiele spotykam miejsc gdzie mogę osiągnąć chociaż te 3Mb/s. A wcześniej często bywało lepiej niż w3.
 #900276  autor: xander21
 15 gru 2016, 18:16
silvercrest pisze:Play chyba ostatnio coraz bardziej schodzi na psy.
Dzisiaj będąc w salonie Play chciałem zarejestrować numer, ale dostałem informację że dzisiaj od rana rejestracja nie działa, tylko poczta.
Czy ktoś może to potwierdzić, problem z rejestracją numeru jest w całym kraju, czy tylko u mnie?
Awarie komputerów się zdarzają. Mi pracownica Play zarejestrowała numer przez telefon, dzwoniąc do innego salonu Play. Dla chcącego nic trudnego. A na Poczcie to i mi się raz zdarzyła awaria i też nie mogłem zarejestrować. :-)
 #900278  autor: kozien70
 15 gru 2016, 18:21
kwistas pisze: już dawno temu Play deklarował, że 73% ruchu głosowego i 95% transmisji danych przechodzi przez własną sieć
kwistas pisze:Kasa :) Takie czasy, trzeba oszczędzać (coraz bardziej badziewna cena PLN w storunku do EURO).
Czyli finansowo w Play cienko, skoro wahnięcie kursu EUR zmusiło ich do tak słabej PR-owo zagrywki, jak zdławienie prędkości dla tych 5% (lub tak naprawdę 12% użytkowników smartfonów, co wynika z tego samego raportu).
 #900282  autor: kwistas
 15 gru 2016, 18:49
W każdej firmie optymalizuje się koszty, ten lejek prędkości to widocznie kaganiec dla heavy userów, którzy przy tej ilości sposobów na bardzo tanie GB generują za duży koszt. Cała reszta nie odczuje na roamingu spadku prędkości, bo strony wczytują się równie szybko na telefonie jak przed lejkiem, problemem może być wideo.
  • Strona 9 z 33
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 33
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 33