• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #894962  autor: maja43
 10 lis 2016, 10:06
Witajcie mam ochotę przenieś nr do Premium Mobile Tylko troszke się obawiam ukrytych kosztów. To młoda firma co o tym myślicie? Tutaj jeszcze znalazłam jakieś sprzeczne opinie co o tym sądzicie warto im zaufać i przenieść nr?


Post nieszkodliwy- zaakceptowany.
 #895150  autor: Ruben
 11 lis 2016, 20:15
@maja43,
jeżeli chodzi o koszty, to nic poza tym co jest na stronie nie powinno być doliczane. Od niedawna znowu znieśli opłatę za połączenie z BOK. Niestety podobno nie mają panelu, gdzie można byłoby online sprawdzić zużycie pakietu GB.
Zmieniając operatora zawsze trzeba liczyć się z tym, że może być inaczej jednak jeżeli nie spróbujesz, to nie przekonasz się. W Premium Mobile jest o tyle dobrze, że zawsze można zrezygnować gdyby coś nie pasowało. Jeżeli potencjalne oszczędności są znaczne, to ja przeniósłbym numer. Ostateczna decyzja jednak należy do Ciebie.
 #895275  autor: andx
 13 lis 2016, 10:11
Przeniosłem 3nr w październiku do PM. Na razie zostaję. Na początku, jak to na początku było kilka problemów, np konfiguracja MMS i Internet, która przychodzi po włożeniu karty sim była nieprawidłowa, dopiero ręczna poprawa na podstawie screen-a z ich strony pomogła. Radzę też nie wkładać karty sim zanim nie zostanie zwolniony nr u obecnego operatora, ponieważ aktywuje się nr tymczasowy i trzeba dzwonić i tłumaczyć żeby to poprawili bo nasz prawidłowy nr jest nie dostępny. Miałem też na początku dziwny problem z LTE, po włączeniu przesyłu danych na początku pojawiał się zasięg w E, następnie H i dopiero po chwili w LTE, gdzie w Plusie od razu startował w LTE. No i naliczenia za połączenia z Biurem Obsługi- napisałem reklamację i z tego co widziałem ludzie pisali też na facebook-u i pomogło, bo znieśli opłaty za te połączenie. To chyba tyle, stwierdziłem że trzeba dać im trochę czasu i na razie zostaję, zresztą jeśli coś będzie nie tak, to można przejść do innej sieci, ponieważ umowa jest na czas nieokreślony.
Sprawdzenie pakietu internetowego *136# wartość którą otrzymasz w informacji zwrotnej mnożysz razy 1024.
 #895427  autor: emitar
 14 lis 2016, 13:41
Przeniosłem jeden numer (z oferty na kartę) i miałem następujące wpadki:
- numer miał być zwolniony 27 października, 28 dopiero po mojej interwencji coś się ruszyło i numer został przeniesiony
- dopiero po mojej interwencji poprawili mi panel klienta (po zalogowaniu miałem możliwość tylko i wyłącznie dodania zgłoszenia)

Co do MMS automatyczna konfiguracja jest błędna tak jak ktoś wyżej wspomniał. Wydaje mi się, że wystarczy zmienić tylko nazwę APN'ów.
Pierwsza faktura normalna tj aktywacja 29 zł + abonament z bieżącego okresu rozliczeniowego + kolejny. U mnie wyszło coś koło 50 zł do zapłaty.
 #899664  autor: tytoos
 12 gru 2016, 12:24
U mnie doprowadzenie aktywacji Premium Mobile do stanu używalności wymagało:
- zmiany APN na premium.internet i premium.mms (nic więcej nie trzeba zmieniać),
- włączenie LTE kodem *101*11*24# (tak, tym z prepaid Plusa), oczywiście nikt w BOK mi nie wierzy, że musiałem ten kod wklepać aby LTE ruszyło...
- całkowite wyłączenie poczty głosowej podczas połączenia z BOK (niestety, żonglerka kodami nie daje efektów, bo przecież gdzieś głęboko w tle cały czas działa nie do końca ujarzmiona Notka SMS z Plusa (tak podejrzewam) a wtedy np. zamiast sygnału zajętości słychać "abonent czasowo niedostępny" wypowiadane jakimś dziwnym głosem),
- włączenie przekierowań na inny numer podczas połączenia z BOK (niestety, żaden z kodów nie działa); dostałem nawet propozycję zaczekania 24h na zadziałanie **21*, bo być może sieć jest obciążona...
Generalnie tzw. konsultanci za każdym razem idą w zaparte i wg nich wszystko działa "by default". Dowcipnisie...
Ostatnio zmieniony 13 gru 2016, 09:43 przez tytoos, łącznie zmieniany 1 raz.
 #899807  autor: macc
 13 gru 2016, 07:30
Czy może ktoś potwierdzić kto korzysta z premium mobile jakość rozmów w hd voice?
 #900643  autor: tytoos
 18 gru 2016, 13:50
macc pisze:Czy może ktoś potwierdzić kto korzysta z premium mobile jakość rozmów w hd voice?
Potwierdzam, jest bardzo dobrze :)
 #901358  autor: Gregrin
 23 gru 2016, 12:27
papay pisze:Taa a gdzie te pomocne opinie innych osób?
Przecież to plakat reklamowy a nie blog. Ten co to wrzucił zarejestrował się tylko po to żeby ich zareklamować...