Tint123 pisze:Witam serdecznie,
Pozwólcie, że podzielę się niemiłą niespodzianką po przedłużeniu umowy w T-Mobile przez mojego ojca. Otóż niedawno otrzymał on pierwszą fakturę po przedłużeniu umowy i rachunek jest dokładnie o 8,06 PLN wyższy niż zapowiadano, ale do rzeczy... Wybrana oferta to "Rodzina 60" (Zestaw "Start") wraz z telefonem. Z racji wałkowanej tutaj zniżki 10 zł przyznawanej przez konsultanta SUK suma abonamentu i raty za urządzenie miała wynosić 39,99 PLN (11,99 opłaty abonamentowej + 28,00 raty za urządzenie). Na fakturze widnieje jednak kwota 48,05 PLN (20,05 opłaty abonamentowej + 28,00 raty za urządzenie). Rzecz jasne, najpierw sprawdziłem "fakturę szczegółową" - nie naliczono żadnych dodatkowych kosztów. Dokładnie tydzień temu napisałem maila do BOA z prośbą o wyjaśnienia - niestety, do tej pory nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.
Czy ktoś z przedłużających spotkał się z podobną sytuacją? Co można dalej uczynić, żeby wyjaśnić tę sprawę?
Z góry dziękuję.
Pozdrawiam
Miałem coś podobnego błedne naliczanie opłaty 10 albo 20 zł. Na infolinii wisiałem chyba z 2 albo 3 godziny żeby wytłumaczyć o jaką opłatę mam źle naliczoną mejle też wysyłałem.
Reasumując udało się sprawę wyjaśnić.
Dzwoń do BOA i pisz emaile.
P.S. Wygląda jak doliczone ubezpieczenie za urządzenie, lub brak jakiejś zgody?
