Wszystko wydaje się już wracać do normy. Usługi, które "wisiały" od piątku na numerach którymi zarządzam, stopniowo zaczęły być realizowane od wczorajszego wieczora. Dzisiaj rano nie miałem już żadnych zaległości. Na wszelki wypadek na razie wstrzymam się jeszcze ze zlecaniem zmian. Daj znać kiedy u Ciebie zaskoczy.pavesi pisze:Mam dziwną sytuację w sumie poraz pierwszy.. Od 4 godzin czekam na włączenie usługi LTE - RBM na karę 5. Wiem jest na to do 24 godzin ale nigdy od kilku lat nie trwało to dłużej jak 15- 20 minut..
Włączyłem też pakiet 600mb i jest to samo .
Dodam że mam jeszcze aktywny pakiet mb na koncie a środki na koncie powyżej 30 zł ..
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Wydaje mi się że nie wraca wszystko do normy.... Dzwoniłem do tej sieci i mają jak twierdzą problemy techniczne w związku z "przeprowadzaną w dniu wczorajszym modernizacją" na włączenie pakietu trzeba poczekać dłużej niż standardowe 24 godziny.
Mam abo od 5 lat i prawie nie mam problemów 
W W3 za to co raz nie miałem zasięgu

W W3 za to co raz nie miałem zasięgu

Pewny jesteśBo jest najnowszy

Bo ja pamiętam, że w 2008 Plus wystartował z nową platformą dla Prepaida po cudach w 2006.
Długo "po awarii" obecnie trzeba czekać na aktywację usługi czy bonusów?
W FM od strzała wchodzą.serek5555 pisze:Długo "po awarii" obecnie trzeba czekać na aktywację usługi czy bonusów?
W PLAY będzie podobnie czy się jeszcze wstrzymać?Rebeliant pisze:W FM od strzała wchodzą.serek5555 pisze:Długo "po awarii" obecnie trzeba czekać na aktywację usługi czy bonusów?
Wczoraj wszystko było OKW PLAY będzie podobnie czy się jeszcze wstrzymać?
Ok dzięki
Kody czasami wywalają system. Dawno temu ktoś mi zalecił aby w takim przypadku zresetować telefon i logować się do sieci macierzystej. Z reguły pomaga. Nigdy nie miałem z tym wielkich problemów, ale czasami kody zamulały. Przyznam jednak, że platforma bilingowa P4 nie jest taka zła. Mam porównanie z Plusem i T Mobile. W Plusie notorycznie nie dostawałem żadnych komunikatów zwrotnych, a platforma TM miewała często kilgudziesięciominutowe opóźnienia w działaniu.
Kwestia gustu, moim zdaniem jest tragiczna, ale to niestety nowa moda i w telekomach i w bankach.słoneczny pisze: Przyznam jednak, że platforma bilingowa P4 nie jest taka zła.
Dla mnie wzorem platformy systemowej był stary system transakcyjny mbanku (o ile ktoś go jeszcze pamięta). Teraz niestety wszystko musi mieć wodotryski, zamulać i być w kolorze pamiętnika 15 latki, ale to już taki czasy.
A co do samego tematu to opowieści o jakieś nadzwyczajnej awaryjności Play są prawdopodobnie efektem czarnego pijaru, jaki W3 robiła Playowi przez lata - sieć jak każda inna. Jak dotąd nie wynaleziono jeszcze urządzenia/systemu, w którym awarie się nie zdarzają.
Warto pamiętać, że pewne zjawiska zalezą od telefonu - w Playu czasem warto np. ustawić zasięg na sztywno na wybranego operatora niż na automat (ja mam ustawiony na sztywno Orange)
Raczej faktów, sam tego doświadczyłemQuetzal pisze:czarnego pijaru
Nie wiem jak teraz ale kiedyś gorsza jakość też była faktem ale nie każdy tego doświadczał dlatego ludzie stoją przy pleju, co niektórzy zaślepieni paroma złotymi oszczędności to nawet nie zauważą całkowitego braku zasięgu.
Ja w Playu jestem niemal od samego początku - nigdy nie zaobserwowałem awaryjności, która byłaby jakoś wyraźnie wyższa od innych operatorów (wcześniej przez wiele lat byłem w ówczesnej Erze).mikkel pisze:co niektórzy zaślepieni paroma złotymi oszczędności to nawet nie zauważą całkowitego braku zasięgu.Quetzal pisze:czarnego pijaru
Oszczędności są znacznie większe niż parę złotych, oczywiście przy umiejętnym doborze i korzystaniu z oferty.
Całkowity brak zasięgu jest w Playu bardzo mało prawdopodobny, skoro Play oferuje zasięg wszystkich sieci - sam mam ma ustawiony na sztywno zasięg Orange.
Ps. A co do czarnego pijaru - sam kilkukrotnie byłem świadkiem bzdur, jakie sprzedawcy konkurencyjnych firm wciskali klientom. Mnie samemu jeden tzw. "konsultant" wmawiał kiedyś, ze Play sam sobie ustanowił wyższe MTR i dlatego smsy do Playa tez muszą być droższe. Kiedy zwróciłem mu uwagę, że albo nie ma najmniejszego pojęcia o czym mówi, albo celowo mija się z prawdą (2 razy w jednym zdaniu) sprawiał wrażenie zdziwionego, chyba naprawdę sam nie wiedział o czym mówi - pewnie była to gadka ze szkolenia jak zniechęcic do Playa, ale to były dawne czasy.
Co do systemu play to oczywiście jest on najlepszy pod względem zdalnego zarządzania kilkoma numerami bo można zdefiniować na jaki numer przychodzą sms'y potwierdzające. Całkiem sprawnie tez działa gdy niema awarii (które zdarzają się wszędzie ale ostatnio trochę często w play).
Jak już o systemach piszemy to na uwagę zasługuje system orange. Ma on unikatowe, ciekawe zrobione podsumowanie aktywności z podziałem na sieci i prostymi statystykami. Ostatnio unowocześnili wygląd i uprościli obsługę kilku kont z aplikacji mobilnej ale dalej nie dorównują play
Ostatnio poprawili tez szybkość realizacji zleceń ale ciągle żeby konto przedłużyć o rok trzeba mieć telefon w ręce a wyświetlanie dostępnego netu dalej jest "specyficzne" :/
Jak już o systemach piszemy to na uwagę zasługuje system orange. Ma on unikatowe, ciekawe zrobione podsumowanie aktywności z podziałem na sieci i prostymi statystykami. Ostatnio unowocześnili wygląd i uprościli obsługę kilku kont z aplikacji mobilnej ale dalej nie dorównują play
