- Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Czyli nie wiadomo, co to może być? Dlaczego komóra nie uznaje mojej karty? Po włożeniu cudzej działa normalnie.
To może spróbuj włożyć SIM-a Virgin do innego telefonu (o ile masz o oczywiście taką możliwość). I sprawdź czy też prosi o "kod zabezpieczający".
A ta cała twoja Nokia, to od początku była używana w jednej sieci? Bo jeśli tak i ta "cudza" karta, którą włożyłeś jest z tej samej sieci, to może rzeczywiście simlock jest założony na konkretną sieć.
Ruben pytał, czy zarejestrowałeś już kartę?
A ta cała twoja Nokia, to od początku była używana w jednej sieci? Bo jeśli tak i ta "cudza" karta, którą włożyłeś jest z tej samej sieci, to może rzeczywiście simlock jest założony na konkretną sieć.
Ruben pytał, czy zarejestrowałeś już kartę?
Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer: Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
Aktualny numer: Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
Na Nokiach się nie znam ale miałem kiedyś Samsunga i była tam funkcja po włączeniu której gdy wymieniało się kartę to telefon żądał właśnie kodu (kod ten samemu się ustalało podczas włączania) - może to samo jest w Twojej Nokii. Ta funkcja miała służyć zabezpieczeniu w przypadku kradzieży telefonu - tak mi się coś kojarzy.
Wyjaśniło się. Trzeba było drugi raz ściągnąć simlocka.
Teraz jest tak. Zarejestrowałem numer, ale wciąż nie mogę się połączyć. Postępuję według instrukcji i nie mogę zadzwonić na ten numer bo wciąż mi mówi, że numer nie jest rejestrowany. Kiedy wpisuję kod to dostaję komunikat o nierozpoznaniu sieci. Ile dni trwa rejestracja?
Teraz jest tak. Zarejestrowałem numer, ale wciąż nie mogę się połączyć. Postępuję według instrukcji i nie mogę zadzwonić na ten numer bo wciąż mi mówi, że numer nie jest rejestrowany. Kiedy wpisuję kod to dostaję komunikat o nierozpoznaniu sieci. Ile dni trwa rejestracja?
Dało radę. Wystarczyło dwa razy ściągnąć simlocka i cztery razy odwiedzić punkt rejestracji.
Wysłałem kod do freemium i dostałem sms z poleceniem zgodzenia się na informacje handlowe.
Co dalej? Wciąż mam tylko jeden miesiąc na wykorzystanie swoich 5zł.
Wysłałem kod do freemium i dostałem sms z poleceniem zgodzenia się na informacje handlowe.
Co dalej? Wciąż mam tylko jeden miesiąc na wykorzystanie swoich 5zł.
Ale kod wysłałeś kiedy, dzisiaj? Przyszedł już SMS zwrotny z potwierdzeniem aktywacji pakietu #Freemium? Jeśli nie, to poczekaj do jutra. To nowy numer, dopiero co aktywowany w sieci. Wszystko musi ułożyć się w systemach operatora. Według regulaminu, aktywacja pakietu może potrwać do 24 godzin. Cierpliwości.
Co do zgody na otrzymywanie informacji handlowych, to nie martw się. Twojego numeru nie powinien zalać spam. Wiem, bo sam mam numer w tej ofercie. Raz na jakiś czas (kilka, kilkanaście dni) przychodzi SMS z propozycją aktywacji jakiegoś dodatkowego płatnego pakietu, dostępnego w ramach oferty.
Co do zgody na otrzymywanie informacji handlowych, to nie martw się. Twojego numeru nie powinien zalać spam. Wiem, bo sam mam numer w tej ofercie. Raz na jakiś czas (kilka, kilkanaście dni) przychodzi SMS z propozycją aktywacji jakiegoś dodatkowego płatnego pakietu, dostępnego w ramach oferty.
Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer: Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
Aktualny numer: Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
Uporządkujmy.
1. Po prawidłowej rejestracji, wykonałeś jakieś próbne połączenie w celu dokończenia poprawnej aktywacji karty i dopiero wówczas wysłałeś SMS-a aktywującego #Freemium?
2. Odczekałeś 24 godziny?
3. Sprawdziłeś kodami, *222# i *101#, czy pakiet został przyznany?
1. Po prawidłowej rejestracji, wykonałeś jakieś próbne połączenie w celu dokończenia poprawnej aktywacji karty i dopiero wówczas wysłałeś SMS-a aktywującego #Freemium?
2. Odczekałeś 24 godziny?
3. Sprawdziłeś kodami, *222# i *101#, czy pakiet został przyznany?
Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer: Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
Aktualny numer: Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
Tak, z wyjątkiem 222. Zrobiłem to teraz i jest tam tylko trzypunktowa lista ofert.
Słuchaj, w takim razie spróbuj przedzwonić ze swojego nowego numer Virgin na ich infolinię poprzez numer *222 (jest bezpłatny) i na spokojnie wytłumacz konsultantowi, że zrobiłeś wszystko co należy i zgodnie z regulaminem, by aktywować pakiet. Powinni Ci pomóc.
Tak swoją drogą, chyba pierwszy raz czytam, że są jakieś problemy z aktywacją tego pakietu.
Tak swoją drogą, chyba pierwszy raz czytam, że są jakieś problemy z aktywacją tego pakietu.
Ostatnio zmieniony 14 paź 2016, 13:23 przez DanielR, łącznie zmieniany 1 raz.
Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer: Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
Aktualny numer: Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
Też doradzam kontakt z BOK Virgin nr tel to *222
Przepraszam za pomyłkę! Oczywiście, masz rację asdaf. 

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer: Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
Aktualny numer: Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
Wszystko wporzo. Dzięki za wyjaśnienia i pomoc w ogarnięciu tematu.
mam jednak pytanie odnośnie aktywacji w nowym miesiącu. Jeżeli dobrze zrozumiałem to licznik miał się zerować wraz ze zmianą daty jednak tak się nie stało. Za to przyszedł sms o treści ''Po wykorzystaniu darmowych sms freemium aktywuj pakiet 200 sms do wszystkich sieci za 3zl.'' Czy to jakaś zmiana? Mam to wpisać czy czekać na reset 30 sms i 30 min?
Dodam też, że z puli doładowania zniknęło mi 50gr i nie wiem kiedy to się stało. Czy wysłałem sms lub połączyłem się z kimś zarejestrowanym w sieci, której pakiet freemium nie obejmuje?
mam jednak pytanie odnośnie aktywacji w nowym miesiącu. Jeżeli dobrze zrozumiałem to licznik miał się zerować wraz ze zmianą daty jednak tak się nie stało. Za to przyszedł sms o treści ''Po wykorzystaniu darmowych sms freemium aktywuj pakiet 200 sms do wszystkich sieci za 3zl.'' Czy to jakaś zmiana? Mam to wpisać czy czekać na reset 30 sms i 30 min?
Dodam też, że z puli doładowania zniknęło mi 50gr i nie wiem kiedy to się stało. Czy wysłałem sms lub połączyłem się z kimś zarejestrowanym w sieci, której pakiet freemium nie obejmuje?
Licznik Freemium zeruje się po 30 dniach od aktywacji pakietu, dostajesz wtedy powiadomienie SMS.
Zawsze możesz sobie założyć konto w Klubie Virgin i bezpłatnie sprawdzić biling. Wtedy upewnisz się, kiedy Ci pobrało te 50 gr.zaopatrzeniowiec pisze:Dodam też, że z puli doładowania zniknęło mi 50gr i nie wiem kiedy to się stało
System rozliczeniowy P4 (czyli także sieci Virgin Mobile) w prepaid jest skonstruowany tak, że jeden pakiet wyłącza się około północy, a kolejny aktywuje się pomiędzy północą, a zdaje się 3:00 w nocy. Wtedy najlepiej nie dzwonić, bo środki mogą być pobrane z konta głównego.
Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer: Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
Aktualny numer: Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
Pewnie zadzwoniłeś do kogoś zanim aktywował się pakiet freemium.zaopatrzeniowiec pisze: z puli doładowania zniknęło mi 50gr i nie wiem kiedy to się stało.
Sms to normalna reklama pakietów. Jeśli będziesz potrzebował większej ilości smsów to wtedy możesz aktywować taki pakiet.zaopatrzeniowiec pisze:Za to przyszedł sms o treści ''Po wykorzystaniu darmowych sms freemium aktywuj pakiet 200 sms do wszystkich sieci za 3zl.'' Czy to jakaś zmiana? Mam to wpisać czy czekać na reset 30 sms i 30 min?
Nie, myślę, że dwa tygodnie po aktywacji już się aktywował.asdaf pisze:Pewnie zadzwoniłeś do kogoś zanim aktywował się pakiet freemium.

Codziennie czy co miesiąc?DanielR pisze:System rozliczeniowy P4 (czyli także sieci Virgin Mobile) w prepaid jest skonstruowany tak, że jeden pakiet wyłącza się około północy, a kolejny aktywuje się pomiędzy północą, a zdaje się 3:00 w nocy. Wtedy najlepiej nie dzwonić, bo środki mogą być pobrane z konta głównego.
Może dzwoniłeś na jakąś infolinie np z prefiksem 801? Albo sms premium? Sprawdź na bilingu.
No chłopie. Pewnie, że raz w miesiącu - wtedy, gdy aktywuje się kolejny pakiet. Przecież mowa o pakiecie #Freemium, który jest ważny 30 dni. Ta sytuacja dotyczy tylko okresu kilku godzin nocnych z 30 - ostatniego dnia ważności starego pakietu, na 1 dzień aktywacji nowego.zaopatrzeniowiec pisze:Codziennie czy co miesiąc?
Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer: Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
Aktualny numer: Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)