• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #891340  autor: ManiacGSM
 13 paź 2016, 17:12
Witam już kiedyś chodziło mi to po głowie ,ale zapomniałem zapytać, czy mając abonament w Orange można jakoś ''uprosić'' operatora aby na danym numerze który posiadam i użytkuję w 101% tylko do rozmów (dzwonienie, oraz odbieranie) wyłączył mi całkowicie możliwość połączeń internetowych ??? Chciałbym całkowicie być pewien ,że usługa DATA na danym numerze jest martwa. Niestety,ale telefon DUAL SIM który posiadam ma pewne ,nazwałbym to ''mankamenty'' i wolałbym być pewien ,że na jednym z numerów nie mam neta bo mam tylko 1 GIGA co miesiąc.

PLUSH na Kartę x1. Virgin Mobile x1, Orange FREE x1, PLAY MIX x1.
iP 5s, NOKIA C7, HUAWEI Y5, BB 9810, NOKIA 2610.
 #891357  autor: ManiacGSM
 13 paź 2016, 18:00
Kurcze pieczone! Właśnie o Tobie pomyślałem ,żeby napisać do Ciebie na priv ,ale na szczęście dostałem taką odpowiedź jakiej chciałem. Zadzwonię do nich jutro.

PLUSH na Kartę x1. Virgin Mobile x1, Orange FREE x1, PLAY MIX x1.
iP 5s, NOKIA C7, HUAWEI Y5, BB 9810, NOKIA 2610.
 #891391  autor: orson_dzi
 13 paź 2016, 20:53
O ile to nie jest Mix, to przez BOK można zablokować całkowicie APN-y. 15 minut i działa.
Opcja jest dostępna dobre dwa lata, tak mniej więcej.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)
 #891434  autor: ManiacGSM
 14 paź 2016, 04:51
''O ile to nie jest Mix''

Ok, dziękuję jeszcze raz Panowie za odpowiedź. Mam abonament Smart Plan LTE, zrabatowany, (zwykły-nie współdzielony)

PLUSH na Kartę x1. Virgin Mobile x1, Orange FREE x1, PLAY MIX x1.
iP 5s, NOKIA C7, HUAWEI Y5, BB 9810, NOKIA 2610.
 #891598  autor: ManiacGSM
 15 paź 2016, 10:15
Zadzwoniłem wczoraj z aplikacji Orange i miły konsultant rozgarnięty przyjął moje zgłoszenie i powiedział ,że teoretycznie mam czekać 24 godziny , a zazwyczaj w praktyce to trwa 15-20 minut. I opcję jakiegokolwiek wejścia na internet będę miał zablokowaną na tym numerze o który mi zależało.


A jeszcze mam takie pytanie Panowie, czy po zalogowaniu na stronie Orange jest możliwość sprawdzenia ,że ten internet jest wyłączony?

PLUSH na Kartę x1. Virgin Mobile x1, Orange FREE x1, PLAY MIX x1.
iP 5s, NOKIA C7, HUAWEI Y5, BB 9810, NOKIA 2610.
 #897782  autor: kamil1221
 29 lis 2016, 10:34
Z tego co pamiętam w CRM wystarczyło wyłączyć "pakietową transmisje danych A" - sam to robiłem na numerze mojej Mamy która miała plan taryfowy ze schodkami internatowymi (by nie było opłat za przypadkowe połączenie). Oczywiście po taki zabiegu nie działały również MMSy.