• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 135 z 187
  • 1
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 137
  • 187
 #887953  autor: nowy57
 19 wrz 2016, 17:40
nie zaproponował mi ale tym razem nie walczyłem o krotszy okres gdyz tak jak widzisz mialem ponad 7mcy do konca umowy i placilem 109zl wiec dla mnie te 23zl brutto bylo zbawienne . ucieszylem sie i zaakceprowałem od razu bez wahania . bez wątpienia WARTO a nawet TRZBA zlozyc w jakimkolwiek punkcie plus/cyfrowy polsat wypowiedzenie z miesiecznym okresem ! wtedy zaczyna sie gra :)
 #887956  autor: SACZI
 19 wrz 2016, 18:02
Moja umowa kończy się 8.V. Wysokość abonamentu identyczna.
Różnice polegają na tym, że ja mam umowę na os. indywidualną i pod nią podpięta jest druga umowa w Smart Dom, co trochę mi komplikuje sprawę.
12 miesięcy byłoby najlepszym wyjściem ze względu na późniejszy zakup telefonu.
Nie słyszałem jeszcze, żeby ktoś z indywidualnych dostał tak szybko aneks z takim spadkiem opłaty miesięcznej.
 #887957  autor: nowy57
 19 wrz 2016, 18:06
probuj wiesz z pewnoscia ze czas umów sie sumuje wiec zagadaj ze masz zepsuty telefon i w tym momencie potrzebujesz aneksu niech w kit ci przedstawi oferte z telefonem ale tez zapytaj a najnizsza opcje bez tel ( bo ewentualnie mozesz go zakupic na wolnym rynku) i pozostan z najnizsza opcja ... moim zdaniem tak jest najrozsądniej , fajnie wlasnie byloby uniknąć kolejnego miesiaca pertraktacji bo kazdy kolejny to 109zl dla ciebie a tu masz za tą kwote 4.5mca (23zl abo) .
 #888318  autor: anita8503
 22 wrz 2016, 10:47
Koniec umowy 21.11.2016. Na 90% jestem zdecydowany na przejście do innej sieci. Czy w takiej sytuacji jest potrzeba pisać wypowiedzenie czy od razu iść do nowego operatora i oni załatwią wszystkie formalności?
 #888320  autor: SACZI
 22 wrz 2016, 11:00
Możesz od razu iść do nowego operatora i oni zajmą się procesem przeniesienia numeru.
 #888322  autor: anita8503
 22 wrz 2016, 11:09
Dziękuję koledze za szybką odpowiedź. Rozumiem, że ewentualne wysłanie wypowiedzenia do Plus nie zaszkodzi, a może zdopingować operatora do przedstawienia ciekawej propozycji przedłużeniowej?
 #888414  autor: utlktm
 22 wrz 2016, 21:50
Hej,

Jakiś czas temu podpisałam przedłużenie umowy w Smart Dom z 50% abonamentem na drugi numer telefonu i abonament za pierwszy miesiąc miał być standardowy, a reszta już 50% taniej.

Przychodzi trzeci rachunek za abonament i wciąż bez obniżenia abonamentu.

Dzwoniłam do BOKu i Pani stwierdziła, że nigdy nie mieli takiej oferty. Co teraz mogę zrobić?
 #888930  autor: rogelio
 27 wrz 2016, 19:17
Witam
Mam ofertę w Smart Dom:
- internet 20 GB za 59,90 zł
- Cyfrowy Polsat za 49,99 zł - płacę 50%
- SIM za 39,90 zł - płacę 1 zł
Umowę podpisałem 07.11.2014r, CP mam na 29 miesięcy, resztę na 24 miesiące.

Czy po wypowiedzeniu umowy na internet i na SIM zniknie mi rabat na Cyfrowy Polsat?
Chcę przedłużyć umowę na telefon, słyszałem o rabacie 50% na 1 rok umowy, drugi rok normalnie - czy to prawda?
 #889025  autor: anita8503
 28 wrz 2016, 11:12
Po samym złożeniu wypowiedzenia rabat nie zniknie. Stanie się to dopiero wtedy gdy faktycznie któraś z tych umów zostanie rozwiązana lub gdy obniżysz miesięczne zobowiązanie na internet (np. przedłużysz internet na kwotę 49,90 zł) - przynajmniej ja tak to rozumiem, jeżeli się mylę - niech ktoś mnie poprawi
 #889138  autor: habish
 28 wrz 2016, 18:02
SmartDom dla osób których podstawowa umowa nie spełnia kryteriów umowy uprawniającej.

Obecny Klient, którego minimalna wartość miesięcznego zobowiązania na Umowie Uprawniającej jest niższa niż 50zł, pomimo że nie jest uprawniony do Rabatu/Upustu promocyjnego (drugi produkt -50%, trzeci -18,99zł), na Nowej Umowie I/Nowej Umowie II otrzyma upust na abonament w wysokości 20 zł.

Szczegóły w regulaminie: [§ 1, punkt 8] http://www.plus.pl/documents/16/3fe603f ... rtDOM3.pdf
 #889296  autor: niktwazny1
 29 wrz 2016, 13:28
Witajcie. Już nie raz znalazłem pomoc na tym forum, dlatego kieruję się tu ponownie.
Kończy nam się umowa na abonament telefoniczny na firmę. Wiem już co mniej więcej można uzyskać w tym zakresie (poczynając od ofert za 29 zł bez telefonu).
Prawdopodobnie będę jednak zainteresowany dodatkowo internetem mobilnym z routerem, nie mogą mi założyć kablowego w domu.
Jak w takim razie prowadzić negocjacje z DUK? Czy lepiej wziąć trochę droższy abonament na telefon żeby lepiej kalkulowało się całościowo z internetem?
Na marginesie macie doświadczenia z internetem mobilnym? Chciałbym założyć go w biurze, czyli na pewno będę korzystał z wifi, ale dobrze byłoby żeby ze 2 komputery były w sieci lokalnej. Widzę, że do niektórych routerów oferowanych przez Plusa można podpiąć po kablu kilka sprzętów. Jest to do wykonania?
Czy jeżeli mieszkam w centrum małego/średniego miasta, to nie mam się co martwić o limit transferu, skoro będę w zasięgu lte - chodzi o ten nielimitowany?
Będę bardzo wdzięczny za wskazówki i co do oferty i co do działania internetu.
Pozdrawiam
 #889387  autor: niktwazny1
 29 wrz 2016, 22:21
Dzięki. Uczyniłem to parę dniu temu i nic, a zależy mi bardzo na czasie.
Czy można się jakość dodzwonić bezpośrednio do DUK, a nie BOK? Będę bardzo wdzięczny za numer główny i kolejne "wewnętrzne" (jeżeli to oczywiści możliwe).
Nie wiem jak mam ich ponaglić
 #889397  autor: niktwazny1
 29 wrz 2016, 22:58
Nikt nie dzwonił. Jestem czujny w okresie negocjacji i zawsze mam telefon przy sobie :).
Myślę, że ponaglę ich po raz kolejny poprzez formularz, ale jeśli dałoby się dodzwonić do odpowiedniego działu, to pojąłbym próbę. Pewnie każdy tak mówi, ale usługi od nich są dla mnie niezbędne w pracy, dlatego nie mogę czekać.
Moja prośba o namiary jest wciąż aktualna. Oczywiście jeżeli takowe istnieją.
Pozdrawiam
  • Strona 135 z 187
  • 1
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 137
  • 187
  • 1
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 137
  • 187