• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #883607  autor: w12
 21 sie 2016, 11:31
Nie udaje się wysłać tego sms'a. Próbowałem kilka razy i bez efektu.

Na razie wyłączyłem połączenia oczekujące kodem #43# i uruchomiłem usługę gdy zajęty kodem *67*790998725# i teraz działa poprawnie. Połączenie jest bezpłatne i brak informacji o notce sms.

https://www.youtube.com/watch?v=y1xfTfy3gwQ
 #883608  autor: asdaf
 21 sie 2016, 11:46
zapytanie pisze:No dobra ale ja nie chcę niczego włączać tylko pozbyć się płatnego połączenia do mnie i tej oferty o notce sms.
To nie jest żadne włączanie, to jest bezpłatne przekierowanie do usługi "ktoś dzwonił". O wyłączeniu notki tak swego czasu pisał rzecznik Play: "Oczywiście jeśli usługa Wam się nie podoba, jest możliwość przywrócenia wersji podstawowej ? możecie albo zadzwonić do Obsługi Klienta, albo ustawić sobie przekierowania połączeń na numer 790998725.
Wpisz odpowiedni kod:
gdy zajęty *67*790998725#
gdy nie odpowiada *61*790998725#
gdy nieosiągalny *62*790998725#
LINK do cytatu: https://blogplay.pl/2010/08/notka-sms/

Ps. z tym wysyłaniem smsa aby wyłączyć notkę zawsze były kłopoty.
andx pisze:Przeniosłem 2nr z Orange. Jeśli ma na to wpływ przeniesienie nr, to co może powodować problem?
Tak zdarza się to po przeniesieniu numeru i sam nic z tym nie zrobisz tylko reklamacje. Na pocieszenie powiem Ci, że po jakimś czasie wszystko się naprawia. U mnie na jednym numerze zajęło to aż koło 3 tygodni. ;)
 #883616  autor: w12
 21 sie 2016, 12:07
Okej. Dzięki.
A jaki jest sens i działanie usługi gdy nie odpowiada? Bo gdy zajęty i gdy nieosiągalny [wyłączony/poza zasięgiem] jest oczywisty.

PS. Bez uruchomienia tej usługi gdy ktoś nie odbiera to po wołaniu znowu pojawia się płatny komunikat o notce sms. To jest skandal.

https://www.youtube.com/watch?v=y1xfTfy3gwQ
 #883622  autor: asdaf
 21 sie 2016, 12:42
zapytanie pisze:A jaki jest sens i działanie usługi gdy nie odpowiada?
Gdy ktoś do Ciebie dzwoni a Ty nie odbierasz telefonu powiedzmy przez 45 sekund ( czas można ustawić ) dzwoniący usłyszy komunikat: "abonent w tej chwili nie odpowiada proszę spróbować później" .
 #883626  autor: asdaf
 21 sie 2016, 12:57
zapytanie pisze:A jak ustawić czas?
Wchodzisz w manu telefonu później "ustawienia połączeń" -> Przekazywanie połączeń -> Znajdujesz "jeśli nie odpowiada" i w tej opcji masz podane oprócz numeru na który jest przekierowanie czas (w sekundach). Tam powinieneś szukać. Nie wiem jaki masz telefon dlatego dokładnie Ci nie napiszę.
 #883627  autor: Maks SIM
 21 sie 2016, 13:04
Usługę NOTKA SMS trzeba najpierw wyłączyć, wysyłając SMS o treści:
STOP NOTKA pod numer 8042
zapytanie pisze:Nie udaje się wysłać tego sms'a. Próbowałem kilka razy i bez efektu.
[......}
Możesz napisać jaki komunikat otrzymujesz przy próbie wysyłania tego SMSA ?
Masz jakiegoś antywirusa z blokadą wysyłania SMS ów na nieznane numery?
Ostatnio zmieniony 21 sie 2016, 13:13 przez Maks SIM, łącznie zmieniany 2 razy.

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #883628  autor: w12
 21 sie 2016, 13:09
Po prostu po jakimś czasie wyświetla się komunikat że nie udało się wysłać sms'a.
Żadnej blokady nie mam a karta jest w starej Nokii 6300.

W zasadzie wszystko byłoby okej gdyby nie to absurdalne zakończenie nieodebrania że nie ma takiego numeru a sam czas wołania dłuższy bo 30 sekund to stanowczo za mało.

https://www.youtube.com/watch?v=y1xfTfy3gwQ
 #883629  autor: Maks SIM
 21 sie 2016, 13:16
Możesz spróbować jeszcze jednej rzeczy:
wyczyścić / zresetować przekierowania kodem: ##002#
I wpisać potem z klawiatury kod na przekierowania przy
1.wyłączonym telefonie:
*62*790998725*11#
2 Przy zajętym
*67*790998725*11#
3.Przy nieodbieraniu (30sek)
*61*790998725*11#
Ostatnio zmieniony 21 sie 2016, 13:23 przez Maks SIM, łącznie zmieniany 1 raz.

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #883632  autor: Maks SIM
 21 sie 2016, 13:30
*11# to przekierowanie dla połączeń voice
"nie odpowiada" czyli chodzi Tobie o 61 ?
jeżeli tak to wykasuj / zresetuj go kodem ##61# lub #61#
i wprowadź jeszcze raz:
*61*790998725*11*30#
(*30# -to przekierowanie po 30 sek. jeżeli nie odbierzesz,
może być: 5, 10, 15, 20, 25, 30)

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #883634  autor: w12
 21 sie 2016, 13:37
A co mi da zresetowanie?

Nie da się ustawić 45?

Wpisałem kod *61*790998725*11# i teraz jest inny komunikat - że numer nie odpowiada i próbować później czyli jest lepiej.
Tylko ten czas krótki.
Ostatnio zmieniony 21 sie 2016, 13:43 przez w12, łącznie zmieniany 1 raz.

https://www.youtube.com/watch?v=y1xfTfy3gwQ
 #883637  autor: Maks SIM
 21 sie 2016, 13:42
zresetowanie / wyczyszczenie ##61# przekierowania być może usunie błąd jaki teraz masz.
Oczywiście możesz nic nie robić i pozostać z problemem jaki masz :)
Ja staram Ci się pomóc, kody możesz wpisać bez obaw, nic nie ryzykujesz, a możesz zyskać dodatkową wiedzę przy diagnozowaniu problemu.
W Play max czas to 30 sek.

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #883648  autor: DanielR
 21 sie 2016, 15:50
zapytanie pisze:Nie da się ustawić 45?
Parę lat temu w prepaidach ówczesnej PTC - Tak Tak I Heyah można było ustawić czas oczekiwania na odebranie połączenia na maksymalnie 45 sekund (przy założeniu, że jednocześnie nie jest aktywna poczt głosowa, wówczas zawsze na maksymalnie 30).
Obecnie w ofertach wszystkich sieci, niezależnie czy z aktywną pocztą głosową czy też nie, maksymalny możliwy do ustawienia czas, to 30 sekund. Takie są moje doświadczenia.
Według mnie rozsądna i wystarczająca długość. Jeśli nie jestem zbytnio zajęty, to zawsze zdążę dojść, nawet do drugiego pokoju, by odebrać. A gdy jestem zajęty czymś ważnym, czy to będzie 30 czy 45 sekund, to i tak nie odbiorę.
Poza tym w grę wchodzi pewnie "zbędna" nadmierna zajętość sieci. A tak wyważono interesy wszystkich użytkowników.

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
 #883654  autor: Artur051
 21 sie 2016, 16:25
Maks SIM pisze:Możesz spróbować jeszcze jednej rzeczy:
wyczyścić / zresetować przekierowania kodem: ##002#
I wpisać potem z klawiatury kod na przekierowania przy
1.wyłączonym telefonie:
*62*790998725*11#
2 Przy zajętym
*67*790998725*11#
3.Przy nieodbieraniu (30sek)
*61*790998725*11#
Zrobiłem wszystko o czym piszesz również i sytuacja bez zmian. Długo wisi "rozwiązywanie" w play24 także może jakiś większy błąd mają z tym.
 #883806  autor: andx
 22 sie 2016, 19:11
Witam. Niestety dziś Play tak mnie załatwił, że nikt nie mógł się dodzwonić na moje 2nr. W ustawieniach telefonów zrobili mi przekierowanie wszystkich połączeń. Sam zmieniłem przekierowanie na: wyłączony, zajęty, nieodebrane, dopiero wtedy można było się do mnie dodzwonić. Oczywiście dostałem telefon z boa informujący, iż problem został rozwiązany. Sprawdziłem i co, bez zmian! Właśnie przenoszę numery, a Play-owi dziękuję.
 #883895  autor: Maks SIM
 23 sie 2016, 11:29
Niedziałająca usługa, o której tutaj pisze kilka osób nosi nazwę:
"Już w zasięgu"
http://www.play.pl/uslugi/juz-w-zasiegu/

Obrazek

Usługa nie ma niestety żadnych kodów obsługowych i zarządzać można nią tylko z poziomu supportu PLAY- poprzez utworzenie zgłoszenia.

Wyłączyć działanie powiadomień z poziomu użytkownika można tylko w jeden sposób:
Należy ustawić przekierowania na: 790998730 (poł. 3 sek. płatne)
Natomiast włączenie niedziałającej usługi tylko poprzez utworzenie zgłoszenia.

Przypuszczalnie "świeżo upieczeni" konsultanci nie maja w ogóle pojęcia o istnieniu usługi
"Już w zasięgu"
Na temat tej usługi były prowadzone już dyskusje na firmowym forum play.np. tutaj:
https://forumplay.pl/showthread.php/770 ... 4%85czenia

https://forumplay.pl/archive/index.php/t-127.html

https://web.facebook.com/Play/posts/101 ... 13005?_rdr

Osobom, którym ta usługa nie działa proponuje utworzyć zgłoszenie
z prośbą o włączenie Usługi <Już w zasiegu>
proponuje do zgłoszenia wkleić też linka: http://www.play.pl/uslugi/juz-w-zasiegu/
żeby nie błądzili po omacku :)
--------
Dodaję też tabelkę dla Usługi <NotkaSMS>
Obrazek
może się komuś przyda :)

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #883906  autor: andx
 23 sie 2016, 12:18
Maks SIM,fajnie to opisałeś. Ja dawałem 2 zgłoszenia z dokładnym opisem o co chodzi, do tego kilka telefonów odebrałem z boa i kiszka.